WHEM Nina (Miss Nina Nijntje) Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

timo8

Vaste klant
Forumpionier
137
28/07/21
118
8
Wie heeft er ervaring met deze Hollandse schone. Echte een schatje en vooral geil omdat ze Nederlands is.
Hier nog haar online cam profile, wat niet meer actief is helaas.

 
Ik ken Nina uit het verleden van een andere locatie waar ze toen werkte.
Nina is gewoon een mooie meid, een toppertje, niet alleen met de sex maar ook als dame.
Kunt er leuk mee praten ook, gewoon een lieverd maar die ook weet wat ze wil en zo hoort het.
Ze komt afspraken 100% na en mooi meegenomen ze is Nederlandse.
Respect voor haar is belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Wat Moterman hierboven beschrijft klopt helemaal. Toen Nina nog op die locatie in Arnhem ontving heb ik haar meerdere keren bezocht. Echt een schatje.
Nu werkt ze zelfstandig. Toch zal ik haar niet meer bezoeken, want ik vind haar tarief, 120 euro voor een half uur, wel erg fors. Ze zal genoeg mannen krijgen die dit er voor over hebben, en dus zal ze het niet voor minder doen.
Voor mij is er echter een bovengrens wat ik er voor wil betalen en zij zit daar overheen, dus helaas voor mij geen nieuwe afspraak meer.
Desalniettemin, als je het geld er voor over hebt zul je niet teleurgesteld worden.
 
Wat Moterman hierboven beschrijft klopt helemaal. Toen Nina nog op die locatie in Arnhem ontving heb ik haar meerdere keren bezocht. Echt een schatje.
Nu werkt ze zelfstandig. Toch zal ik haar niet meer bezoeken, want ik vind haar tarief, 120 euro voor een half uur, wel erg fors. Ze zal genoeg mannen krijgen die dit er voor over hebben, en dus zal ze het niet voor minder doen.
Voor mij is er echter een bovengrens wat ik er voor wil betalen en zij zit daar overheen, dus helaas voor mij geen nieuwe afspraak meer.
Desalniettemin, als je het geld er voor over hebt zul je niet teleurgesteld worden.
Helemaal mee eens 120 euro voor een half uurtje en geen pzc is gewoon teveel......
 
Als Nina maar niet verwaand wordt na het lezen van deze mooie berichten, want dat zou zonde zijn :)
Nou en? Prima toch voor haar dat er mannen zijn die 120 voor een half uur willen betalen. Zolang ze dat er voor kan krijgen kan ik haar geen ongelijk geven. Je moet zelf maar de grens trekken hoeveel je er voor over hebt, ik geef het er in ieder geval niet voor. Hoe mooi en hoe goed de dame ook is.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje he...
Zouden jullie gezoend willen worden met de mond waarmee ik meerdere mannen zonder condoom pijp op een dag ?

Gelukkig doe ik dat niet. Schoon en hygiënisch voor iedereen...
100 % soa vrij ( want soa kunnen ook in de mond plaats vinden )

Als mijn prijs en wat ik aan bied niet over een komt met u wensen vraag ik u vriendelijk verder te kijken naar het aanbod van dames op kinky

Ik neem mijn vak er serieus en voer dit uit met passie, professionaliteit en hygiëne !

Fijne dag lieve wandelaars
 
Vraagje he...
Zouden jullie gezoend willen worden met de mond waarmee ik meerdere mannen zonder condoom pijp op een dag ?

Gelukkig doe ik dat niet. Schoon en hygiënisch voor iedereen...
100 % soa vrij ( want soa kunnen ook in de mond plaats vinden )

Als mijn prijs en wat ik aan bied niet over een komt met u wensen vraag ik u vriendelijk verder te kijken naar het aanbod van dames op kinky

Ik neem mijn vak er serieus en voer dit uit met passie, professionaliteit en hygiëne !

Fijne dag lieve wandelaars
Hahaha natuurlijk mag jij daarvoor kiezen..... Maar mag ik de mening hebben dat ik 120 euro voor een half uurtje veel te veel vind.....?? Niets meer en niets minder...

Fijne dag !
 
Vraagje he...
Zouden jullie gezoend willen worden met de mond waarmee ik meerdere mannen zonder condoom pijp op een dag ?

Gelukkig doe ik dat niet. Schoon en hygiënisch voor iedereen...
100 % soa vrij ( want soa kunnen ook in de mond plaats vinden )

Als mijn prijs en wat ik aan bied niet over een komt met u wensen vraag ik u vriendelijk verder te kijken naar het aanbod van dames op kinky

Ik neem mijn vak er serieus en voer dit uit met passie, professionaliteit en hygiëne !

Fijne dag lieve wandelaars
Ben het hier helemaal mee eens Schoon en hygiënisch Het word tijd dat ik haar ook eens ga bezoeken
 
Als mijn prijs en wat ik aan bied niet over een komt met u wensen vraag ik u vriendelijk verder te kijken naar het aanbod van dames op kinky

Ik neem mijn vak er serieus en voer dit uit met passie, professionaliteit en hygiëne !
Hey Nina, ik weet dat jij je vak serieus neemt. Ik ben meerdere keren bij je geweest in Arnhem. En wat je zegt over jouw prijs: vanuit jouw perspectief heb ik hier respect voor. En de mannen moeten zelf hun afweging maar maken of ze dit er voor willen betalen. Ik niet dus en daarom zal ik geen afspraak meer met je maken.
Maar daarom blijf je nog wel die lieve leuke Nina, waar ik fijne dates mee heb gehad. En ik wens je oprecht veel succes en leuke dates toe!
 
Vraagje he...
Zouden jullie gezoend willen worden met de mond waarmee ik meerdere mannen zonder condoom pijp op een dag ?

Gelukkig doe ik dat niet. Schoon en hygiënisch voor iedereen...
100 % soa vrij ( want soa kunnen ook in de mond plaats vinden )

Als mijn prijs en wat ik aan bied niet over een komt met u wensen vraag ik u vriendelijk verder te kijken naar het aanbod van dames op kinky

Ik neem mijn vak er serieus en voer dit uit met passie, professionaliteit en hygiëne !

Fijne dag lieve wandelaars

Duidelijk verhaal en 100% eens natuurlijk met hoe iedere dame zich opstelt. Ik ben niet vaak in de buurt van Arnhem, maar er komt zeker snel een tripje aan, cant wait!
 
Er is ook een recensietopic

dus volgens mij kan dit wel op slot, @admin ?
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan