Recensie Nina Ts 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kriskross

Newbie
7
17/07/22
4
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/nina-ts.html
Totale kosten (in euro)
180€ maar eigenlijk vraagt ze 200€
Deze prachtige trans bezocht. Het was niet top maar toch positief van genoten. Ze ziet er echt prachtig uit, de wapen onderaan is eerder small en ideale lengte voor beginners en heren die niet van xl houden. Na de douche begin ze direct met me te pijpen en ik haar (69). Haar wapen werd mooi stijf en dan wilde ze me neuken op zijn hondjes. Nu komt het mindere gedeelte, ze had geen glijmiddel in huis en duwde hem er best bruusk zo in en dat was even verschieten en deed wat pijn. Maar daarna heeft ze het goed gemaakt om toch een soort olie te gebruiken en dan lukte het wel veel beter en zachter. Dus als beginner zeker glijmiddel meenemen 😂. Daarna heb ik haar geneukt doggystyle dat was met haar prachtige lichaam zalig ook lekker gekomen. Vervolgens wat gepraat en heeft ze mij nog gepijpt en ballen gelikt terwijl ik me aftrok tot ik nog eens klaar kwam. Daarna nog wat gebabbeld douche en ik stond buiten. Kort samengevat mooie trans, gebruikt condoom 👍🏼, kust wel normaal niet zei ze bij mij deed ze het gelukkig wel (met tong) en was het ook goed, prijs is eigenlijk 200€ ipv 180€ (redlight site). Is wel iemand die de klok in de gaten houd dus veel overuren/min/seconde ga je niet kunnen winnen. Ze blijft nog 2 weken in België en daarna gaat ze naar Noorwegen haar favoriete plaats.

Terug
Bovenaan Onderaan