WHEM Ninell, Vlaardingen (voorheen Breda, Utrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.041
09/07/21
1.300
13

Ze mag wat mij betreft 40 zijn als ze er zo uitziet maar heeft iemand ervaring? Een rijpe bloem is leuk, een verlepte niet.

Ik heb haar een jaar of 4 geleden een aantal keer bezocht onder een andere naam en toen kwamen de foto's redelijk overeen. Ze is wat apart in de omgang maar ik had een leuke klik met haar waardoor ik er een aantal keer ben geweest. Maar als ik eerlijk ben was de sex maar gemiddeld. De foto's zijn door de jaren heen niet erg veranderd maar ik kan me niet voorstellen dat ze in die jaren een verlepte bloem is geworden.
Ze ontving toen onder andere in Zeist.

Ik heb haar in Amstelveen en in Zoetermeer bezocht. Ik heb wel een klik met haar en heb me prima vermaakt. Ik zou zeggen 4,5 uit 5 sterren. Ik vind haar echt knap, maar is ook mijn type.

Inga was het inderdaad, kon gisteren niet meer op haar naam komen destijds.
Even voor de duidelijk, ik schreef gisteren dat ik de sex maar gemiddeld vond maar ik had daarbij nog moeten vermelden dat ik een liefhebber ben van de wat ruigere sex. Dat ei kon ik bij Ninell (Inga) niet helemaal kwijt maar wat ze deed en ik neem aan nog doet was zeker van goede kwaliteit.
Qua personality is ze een 11 anders had ik niet een aantal keren naar haar toegegaan.

Welke andere namen heeft ze dan eerder gehad dan Ninell en Inga?

Naar mijn weten is ze rond de 40 en ik hou zelf wel van dames die wat meer ervaring hebben dan een jong konijntje die niet weet hoe het moet. ?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan