Recensie Ningning, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didjeetje

Wandelaar
87
03/06/22
42
5
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-asian-girl-133.html
Na een ontgoocheling bij Sofia nog even vlug op RL gekeken en hier terechtgekomen. Opnieuw een afknapper. Wel degelijk de dame op de foto's, alleen 15-20 jaar ouder. Na een goeiedag roept ze ineens "Money?". Ik schrik hier toch heel even van en dan duwt ze een briefje onder mijn neus waarop staat half 100 en hour 150.
Byebye dus.
 
Na een ontgoocheling bij Sofia nog even vlug op RL gekeken en hier terechtgekomen. Opnieuw een afknapper. Wel degelijk de dame op de foto's, alleen 15-20 jaar ouder. Na een goeiedag roept ze ineens "Money?". Ik schrik hier toch heel even van en dan duwt ze een briefje onder mijn neus waarop staat half 100 en hour 150.
Byebye dus.
Dit is er ééntje uit het rondreizend circus Chinese dametjes. Foto's kloppen dikwijls niet, of het moeten moeders zijn die foto's posten van hun dochters... ;-)
Ik maak steeds rechtsomkeer in zulke situaties. Soms kan je geluk hebben en tref je een topper, maar het blijft een lotto!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan