Recensie Nini, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjakievandehoek

Vaste klant
207
29/11/21
422
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/all-without-sex-anal-cim-deepthroath-all-full-service.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag deze Chinese op redlights. Even contact gehad en 2 leuke selfies gekregen in pose die ik had gevraagd. Eindelijk nog eens eentje van de foto's. Echt een lekker ding. Gekozen voor half uurtje bare. Tongzoenen was best ok, pijpen was boven gemiddeld. Prachtig lichaam met lekkere borsten die je lekker mag kneden. Beetje op temperatuur likken en vingeren en dan onze kleine die al flink rechtop stond bij de aanblik van dat lekker lijfje er vlot in laten glijden. Effe missio al tongzoenend lekker verwend.. Daarna haar mij wat laten berijden (lekker met zo'n tieten voor je neus).. Op haar vraag niet come Inside maar in haar mondje. Al bij al lekker half uurtje. Als ze nog even in 't stad blijft ga ik zeker nog eens terug.
 
Zag deze Chinese op redlights. Even contact gehad en 2 leuke selfies gekregen in pose die ik had gevraagd. Eindelijk nog eens eentje van de foto's. Echt een lekker ding. Gekozen voor half uurtje bare. Tongzoenen was best ok, pijpen was boven gemiddeld. Prachtig lichaam met lekkere borsten die je lekker mag kneden. Beetje op temperatuur likken en vingeren en dan onze kleine die al flink rechtop stond bij de aanblik van dat lekker lijfje er vlot in laten glijden. Effe missio al tongzoenend lekker verwend.. Daarna haar mij wat laten berijden (lekker met zo'n tieten voor je neus).. Op haar vraag niet come Inside maar in haar mondje. Al bij al lekker half uurtje. Als ze nog even in 't stad blijft ga ik zeker nog eens terug.
🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠
 
Foto's lijken mij allemaal maar van lage kwaliteit en aan het gezicht zie je precies een filter.
Maar als jij zegt dat de foto's kloppen moet ik haar misschien ook eens proberen ;)
 
Nou, deze dame was in de 50. Met zulke filters zie ik dat normaal al aankomen, maar gezien de review had ik er toch vertrouwen in. Jammer, weer tijd verspild.
 
Nou, deze dame was in de 50. Met zulke filters zie ik dat normaal al aankomen, maar gezien de review had ik er toch vertrouwen in. Jammer, weer tijd verspild.

ik heb een selfie gekregen met een gebaar en daar zeg ze er niet 50 uit. misschien met een filtertje op.

weet je zeker dat het de dame van de foto is?

sowieso als een adres gaat schuiven met dames is een no go.
 
ik heb een selfie gekregen met een gebaar en daar zeg ze er niet 50 uit. misschien met een filtertje op.

weet je zeker dat het de dame van de foto is?

sowieso als een adres gaat schuiven met dames is een no go.
Die selfie kan evengoed een foto van een ander te zijn.

Ik leek de dame van de foto wel te herkennen, maarja met die filter moeilijk te zeggen.
 
Looks like a scam, aside from OP did anyone else manage to see the actual lady in the pic and not the old asian woman who pretends she doesn't understand english when you call out her scam?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan