• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Nini(?), Brecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Parrot

Newbie
20
30/03/22
18
6
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag had ik alles gepland om naar Yanney af te zakken. Helaas ze werkt nu blijkbaar tijdelijk in Lommel. Ik mocht afspreken met haar"vriendin" Nini, of zoiets. Het was een domper want ze was niet zo mooi als Yanney. Maar goed ik was er dan, betaald, kleedjes uit en dan... begint ze te telefoneren! Verschillende telefoons in haar moedertaal. Ik ben dan maar begonnen met haar te vingeren en aan het tepels te zuigen. Uiteindelijk stond ze te zwaaien met een condoom, begreep er niks van. Uiteindelijk mocht ik bare in haar maar klaarkomen op de buik begreep ik. Lekker tongzoenen, kutje likken, tepels afzuigen liet ze allemaal toe maar zeer kort. Zij lag op bed en ik kon staande bare haar poes nemen. Was wel lekker maar om één of andere manier lukte het me niet om mijn erectie te houden. Ze kwam bovenop me on top, weer bare erin, niet lang want mijne sloeber liet het weer afweten. Dan reverse cowgirl, keek ik naar uit maar noppes! :eek: Dan heb ik haar gevraagd om me af te trekken. Dat deed ze goed en was intens. Lang orgasme gehad. Wat niet zo fijn was dat ze mijn gekreun nadeed. Service was ok maar de telefoons, de korte duur van het bezoek, amper 20 min., haar gebrabbel in haar moedertaal, ze sprak amper engels doet met toch besluiten om de volgende keer te wachten op Yanney. Zal voor eind juni zijn. Kijk er alvast naar uit. :love:

Terug
Bovenaan Onderaan