Recensie Nini, Hoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/1012241-nini
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Hoorn ontvangt Nini, een leuk Aziatisch poppetje dat lekker ruikt en schoon en fris is. Erg aardig en vriendelijk en doet haar best om het naar je zin te maken. Ik had gekozen voor een half uurtje inclusief NCZ en absoluut geen spijt van gehad. Wat mij niet meer veel gebeurt op mijn leeftijd is twee maal klaarkomen binnen dit tijdsbestek maar Nini kreeg dit zonder moeite voor elkaar. Eerst lekker strelen, knuffelen en (tong)zoenen waarna ze afzakte naar mijn op oorlogssterkte geslachtsdeel. Heerlijk diep pijpwerk en onderwijl met haar handen de penis en ballen masseren, nou dat hield ik echt niet meer lang vol en binnen 10 minuten spoot ik mijn lading achter tegen haar huig aan. Na even uitpuffen en bijkomen begon Nini weer met haar nagels onder mijn balzak te kriebelen en dat was niet tegen dovemans oren gezegd. Binnen no time stond kleine Willem weer fier overeind voor de volgende ronde waarbij we verschillende standjes hebben afgewerkt. Uiteindelijk Nini op haar rug met haar benen ver in haar nek en ik er wild bonkend bovenop de laatste druppels diep in haar liefdesgrotje gedeponeerd (zc). Een date die zeker voor herhaling vatbaar is, als ik volgende keer meer tijd tot mijn beschikking heb blijf ik langer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan