Recensie Nisa, 9 Stars Massage 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob12345

Wandelaar
62
30/01/22
16
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://9stars.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben hier onlangs geweest en heb een geweldig uur met haar beleefd. Ze spreekt zeer goed Duits. Nederlands en Engels beperkt
 
Wat een geile donder. Was onmiddellijk kletsnat. Laat zich lekker vingeren en wordt wild als je haar klaar likt aan haar super lekkere clit. Klaar gekomen met mijn beide ballen in haar mond. Heb alles volgespoten.
Tot massage is het niet gekomen. Volgende keer.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Soft SM
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://9stars.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amai wat was.
Eerst gedoucht in de kamer. (Apart gedoucht)
Dan is ze begonnen met een massage. Eerder Erotische massage.
Wat hebben we gedaan:
Borsten likken, knijpen, spanken, bijten.
Anaal gevingerd bij haar en gerimd
Poesje onder handen genomen.
Op een gegeven moment met 1 hand 2 vingers in poesje en 1 vinger achter en tegelijk tepel in mond.
Voor 1 uur gekozen 100 euro
Uiteindelijk 1:30 uur binnen geweest.
2 keer klaargekomen.
Intiem niet aan toe gekomen.
 
Amai wat was.
Eerst gedoucht in de kamer. (Apart gedoucht)
Dan is ze begonnen met een massage. Eerder Erotische massage.
Wat hebben we gedaan:
Borsten likken, knijpen, spanken, bijten.
Anaal gevingerd bij haar en gerimd
Poesje onder handen genomen.
Op een gegeven moment met 1 hand 2 vingers in poesje en 1 vinger achter en tegelijk tepel in mond.
Voor 1 uur gekozen 100 euro
Uiteindelijk 1:30 uur binnen geweest.
2 keer klaargekomen.
Intiem niet aan toe gekomen.
En dit alles zit in de standaardprijs van €100?
 
Amai wat was.
Eerst gedoucht in de kamer. (Apart gedoucht)
Dan is ze begonnen met een massage. Eerder Erotische massage.
Wat hebben we gedaan:
Borsten likken, knijpen, spanken, bijten.
Anaal gevingerd bij haar en gerimd
Poesje onder handen genomen.
Op een gegeven moment met 1 hand 2 vingers in poesje en 1 vinger achter en tegelijk tepel in mond.
Voor 1 uur gekozen 100 euro
Uiteindelijk 1:30 uur binnen geweest.
2 keer klaargekomen.
Intiem niet aan toe gekomen.
Wat een reclame en dit met spotprijs ?
 
Waarom zo afbreken? Probeer eens zelf.
Misschien was er een hele goede klik daarmee dat meer mocht. Misschien lukt anderen het ook.
Was eerste keer bij haar en ze ziet me zeker nog terug.
 
Top wordt het als ze haar vibrator erbij neemt.
Pijpen en haarzelf klaarrijden tot we beiden komen.
Gaat binnenkort op vakantie en daarna stoppen met ontvangst.
Spaart centjes voor een foodtruck op te starten samen met een collega
…spijtig😊
 
Ik was gisteren haar eerste klant, was voor mij de eerste keer met haar... lekker gebeft en ze kwam klaar(of goed geacteerd), ze was lekker nat. Daarna een lekkere pijpbeurt en op haar borsten klaargekomen... Topdate!
 
Is het salon het hoekhuis gelegen langs de drukke baan ? Niet echt discreet om er binnen te stappen :cautious:
om binnen te gaan is er een inkomhalletje, de eerste deur kan je gewoon direct binnenstappen zonder bellen. Dus hoef je niet zichtbaar op straat staan te wachten, Eens in het inkomhalletje is een tweede deur met bel, maar eens in het halletje, ben je niet meer zichtbaar voor de omgeving.
 
Ik parkeer nooit voor de deur . Maak gebruik van garage er net naast en kom je zo uit in de keuken waar dames wachten op klanten. Zo weer naar buiten en soms een drankje met hen als het niet druk is. Soms een fles wijn mee en dat vinden ze heel fijn en schept een band. Krijg er altijd een goede service en meestal kan er meer
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://9stars.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Nisa naar aanleiding van de positieve reviews hier.
Wie voor een goede massage gaat zoekt beter even verder, voor al het andere zit je hier prima.

Ik was iets eerder dan gepland op de bestemming, gelukkig kwam Nisa zelf ook juist aan, we konden dus meteen naar de kamer.
Na het douchen heb ik op bed plaatsgenomen en begon ze met de ''massage''.
De massage was eigenlijk niet heel veel meer dan wat gewrijf over mijn rug en benen, echter kon ze het niet laten om bij elke beweging even langs mijn bilnaad of balzak te wrijven.
Het was dus vooral teasen waarbij ze in mijn oor kwam hijgen, wat volgde was een passionele tongzoen.
Vervolgens begon ze uitgebreid mijn balzak en penis te masseren en verkende ik haar lichaam met mijn handen.
Al vrij snel had ik haar tepels in mijn mond en mijn vinger in haar vagina, ze stopte een minuutje of 5 met masseren en liet mij even haar gang gaan.

Ondertussen gleed ze steeds vaker met haar poes over mijn lichaam waarbij mijn penis telkens bijna bij haar naar binnen ging.
Ik vraag mij oprecht af wat er was gebeurd als deze 'per ongeluk' naar binnen was geschoten.
Uiteindelijk heb ik Nisa uitgebreid gebeft en gevingerd om daarna nog eens een pijpbeurt van haar te mogen ontvangen, ze heeft het met haar handen afgemaakt tot ik heerlijk klaar kwam.

Nogmaals voor de massage moet je hier niet zijn maar als je zin hebt om lekker met haar te stoeien dan zit je wat mij betreft goed.
Enige minpuntje is dat ik na 45 minuten alweer buiten stond terwijl ik heb betaald voor een uur, toch is er zeker kans op herhalingsgevaar.
Ze kan zich overigens prima verstaanbaar maken in het Engels en het Duits, de foto lijkt wat ouder aangezien ze nu toch echt wel iets voller is.
 
Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Nisa naar aanleiding van de positieve reviews hier.
Wie voor een goede massage gaat zoekt beter even verder, voor al het andere zit je hier prima.

Ik was iets eerder dan gepland op de bestemming, gelukkig kwam Nisa zelf ook juist aan, we konden dus meteen naar de kamer.
Na het douchen heb ik op bed plaatsgenomen en begon ze met de ''massage''.
De massage was eigenlijk niet heel veel meer dan wat gewrijf over mijn rug en benen, echter kon ze het niet laten om bij elke beweging even langs mijn bilnaad of balzak te wrijven.
Het was dus vooral teasen waarbij ze in mijn oor kwam hijgen, wat volgde was een passionele tongzoen.
Vervolgens begon ze uitgebreid mijn balzak en penis te masseren en verkende ik haar lichaam met mijn handen.
Al vrij snel had ik haar tepels in mijn mond en mijn vinger in haar vagina, ze stopte een minuutje of 5 met masseren en liet mij even haar gang gaan.

Ondertussen gleed ze steeds vaker met haar poes over mijn lichaam waarbij mijn penis telkens bijna bij haar naar binnen ging.
Ik vraag mij oprecht af wat er was gebeurd als deze 'per ongeluk' naar binnen was geschoten.
Uiteindelijk heb ik Nisa uitgebreid gebeft en gevingerd om daarna nog eens een pijpbeurt van haar te mogen ontvangen, ze heeft het met haar handen afgemaakt tot ik heerlijk klaar kwam.

Nogmaals voor de massage moet je hier niet zijn maar als je zin hebt om lekker met haar te stoeien dan zit je wat mij betreft goed.
Enige minpuntje is dat ik na 45 minuten alweer buiten stond terwijl ik heb betaald voor een uur, toch is er zeker kans op herhalingsgevaar.
Ze kan zich overigens prima verstaanbaar maken in het Engels en het Duits, de foto lijkt wat ouder aangezien ze nu toch echt wel iets voller is.
Was toch in zaventem in stationstraat dan toch niet in steenokkerzeel al even niet meer . Van mij mag ze in Thailand blijven daar . Dan is haar geldschieter niet mee.. rare vrouw
 
Nochtans deze week nog langs geweest. Is wel wat bijgekomen sinds haar verlof, maar nog even geil. Heeft 50 min met mijn ballen en lul gespeeld op de meest waanzinnige manieren en heb haar en alles in de buurt 2 maal volgespoten. Ganz geil! Haar Duits is megasexy.
 
Weekje geleden eens bezocht maar was wat teleurgesteld.
PERSOONLIJK vond ik haar niet zo knap.

En massage was niet zo speciaal.
Erotische gedeelte maakt ze je wel wild door op je te rijden en je jongeheer vanachter haar met hand vasthouden.

Geen herhalingsgevaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan