Nisara, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Visit done.... Deze dame is dezelfde als Didi Rotterdam, via Marktplaats. 100%. Massage aardig, wel afstandelijk type. Verwacht geen dvp.... herhaling? Nee dan liever salon.
 
ben er geweest. Is een aardige dame. Ik denk dat je er een paar geweest moet zijn om haar een beetje te laten ontdooien.
Massage was niet slecht, maar ik ben veel beter gewend. Body to Body was redelijk,.
Wel een hele mooie ruimte en douche.
Géén herhalingsgevaar voor mij.
 
Advertentie is al een tijdje weg. Zou ze al gestopt zijn of inmiddels een andere naam en dus andere advertentie? Als iemand het weet... Ben ergens toch wel benieuwd!
 
Advertentie is al een tijdje weg. Zou ze al gestopt zijn of inmiddels een andere naam en dus andere advertentie? Als iemand het weet... Ben ergens toch wel benieuwd!
Bambi/Didi... Is op vakantie en begint binnenkort weer. T is inderdaad een beetje een trut en met corona gaf ze mij ooit de schuld dat ze besmet raakte .. toch kom ik er nog wel eens want ze doet inderdaad alles alsmje daar even goed overleg over hebt en betaald. Ze geeft inmiddels ook de borsten flink laten vergroten dus niet de allerbeste massage, wel lekker extra's en een beetje streng karakter
 
Zekers. Ik las ook op het massage forum toendertijd dat ze op Thaise fora zat en over Hollanders negatief praatte ivm corona. En inderdaad zij heeft mij kwaad benaderd toen ik afgesproken had dat ik haar besmet had ...

Toch wel een vreemde actie van haar natuurlijk. Maar goed, het weerhoudt je er niet van om toch nog eens langs te gaan, dus ze doet ook iets goed. ;)
 
Ik heb haar ooit geappt om een massageafspraak te maken en kreeg ter plekke ruzie met haar. Raar mens.

Even off-topic. Ik heb trouwens gisteren een heel leuke ervaring gehad met een Chinese masseuse. PM maar voor details.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan