WHEM Nita. Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
114
29/03/22
88
13
Iemand ervaring? Zie mijn recente bijdragen over Sandy, zelfde booker en helaas dezelfde ervaring als de meeste collega wandelaars bij haar. Ze heeft mij voor niets laten komen.

 
Iemand ervaring? Zie mijn recente bijdragen over Sandy, zelfde booker en helaas dezelfde ervaring als de meeste collega wandelaars bij haar. Ze heeft mij voor niets laten komen.


Helaas. Ze stuurde me naar Meibergdreef (AMC). Ik was in de buurt dus ik probeerde het uit. Maar gewoon nep. Als je er bent krijg je geen reactie meer… Een nepprofiel, dus
 
Helaas. Ze stuurde me naar Meibergdreef (AMC). Ik was in de buurt dus ik probeerde het uit. Maar gewoon nep. Als je er bent krijg je geen reactie meer… Een nepprofiel, dus
Misschien. Misschien ook niet. Vermoed dat ze net als Sandy in een blauw pand ontvangt. Afgaande op de berichten en "stijl" van communicatie. Daar stond ik dus in de buurt te wachten. Laat ik zeggen dat ik wel wat activiteit zag van andere heren. Niet zeker maar wel waarschijnlijk want kreeg geen reactie meer wanneer er iemand binnen was.
 
Dat pand zit vol met hoeren 😂


Nep is het niet, foto's meestal wel.
En de planner houd je meestal lang in de wacht, en als je pech hebt geen reactie meer of wordt je geblokkeerd.

Als je beneden in de hal gaat zitten (staat een lekker zithoekje) dan zie je continu zoekende mannen voorbij lopen met smartphone in de hand 😆😆
Echt lachen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
 
Dat pand zit vol met hoeren 😂


Nep is het niet, foto's meestal wel.
En de planner houd je meestal lang in de wacht, en als je pech hebt geen reactie meer of wordt je geblokkeerd.

Als je beneden in de hal gaat zitten (staat een lekker zithoekje) dan zie je continu zoekende mannen voorbij lopen met smartphone in de hand 😆😆
Echt lachen.
🤔 Er zijn passage's uit mijn bericht verdwenen, dit is niet zoals ik het geschreven had, nu is het een onduidelijk stuk tekst geworden.

Ik bedoel met beneden zitten de hal van het studenten complex //mod:geen adres gegevens//waar de dames ontvangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@HoneyBear Het was eigen soort begrijp ik?

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan