Berichten worden aangepast of verdwijnen op GR!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Ik merk dat er de laatste tijd een aantal van mijn berichten gewoon plots verdwenen of (stiekem) aangepast zijn. De berichten slaan daardoor nergens meer op omdat er stukken tussenuit geknipt zijn…

Ik meen dat je normaal ook bericht zou moeten krijgen als je bericht is ge-edit of verwijderd?
Is er misschien een nieuwe mod op deze site die graag op de delete knop drukt? Zo ja, mag hij straks ook mijn account wel deleten, dan ga ik wel ergens anders schrijven.
 
Ik weet welk bericht je bedoelt. Ik kan zien dat er idd veel in is aangepast. Is normaal niet de standaard gang van zaken.
Het was geen nieuwe mod.
Excuses names de mods.

En als je niet wilt dat er iets aangepast wordt, plaats dan geen adressen 😉
 
Ik weet dat dit niet de normale gang van zaken is, dus vandaar mijn verbazing.

Wat betreft de xxxxxxxxxx, ik zie meer straatnamen voorbij komen bij reviews en berichten.
Dit lijkt mij ook geen probleem aangezien dit geen adres is. Een adres bestaat uit een Woonplaats, straatnaam, en huisnummer.
En de xxxxxxxxxxx heeft duizenden huisnummers, dus niet heel specifiek lijkt mij.

In dit geval is de straatnaam ook relevant aangezien dit aangeeft dat het een dame betreft van een bepaalde club, die op DE bekende plek in Amsterdam ontvangt.

Ik vind dat er bij aanpassen van een bericht altijd een melding naar de schrijver moet gaan, en er een optie zou moeten zijn voor de schrijver om het bericht dan te verwijderen.
Dit omdat het verband dan vaak compleet uit het bericht is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, nu wel ja.

De keren daarvoor niet.

Ik kreeg een beetje flashbacks naar hookers waar de berichten soms verdwenen terwijl je nog aan het tikken was. Soort Snapchat
 
Dan toch graag een melding dat het bericht verwijderd is.

Het is voor mij geen doen om iedere keer na te lopen of al mijn berichten er nog staan.



En nogmaals,
Volgens het woordenboek is een adres:

plaats, straat en huisnummer van een persoon of instelling.
 
Moest effe zoeken. Maar heb dit doorgezet naar admin.
Zou natuurlijk wel fijn zijn als je meld dat alle andere 1001 gerapporteerde berichten wel netjes zijn afgehandeld 😉
 
Zo is het natuurlijk ook wel weer..
We zijn verder ook heel blij met GR, en ik realiseer mij dat mod zijn heel lastig kan zijn, en veel tijd en inspanning kost.
Ik wil ook niet ondankbaar zijn, maar het verwijderen van berichten moet niet onderschat worden vind ik.

In het begin denk je dat je alzheimer aan het krijgen bent..
He!! wtf ik had hier toch op gereageerd 🤔
Wat had ik ook al weer geschreven??
Echt mega irritant.. gaan gelijk al mijn haren overeind van staan 😣😣
 
Van mij zijn een aantal berichten in het topic Oorlog in oost Europa verdwenen , ik dacht dit al eerder gezien te hebben maar heb er geen aandacht aan besteed tot ik vanmorgen dit las

Nou gaat het niet om dingen die literair van zulk hoog niveau zijn dat ze voor het nageslacht bewaard moeten blijven maar het ging om een discussie tussen mij en een ander lid die hier nog gewoon actief is
De discussie was weliswaar vrij pittig maar niet respectloos of zo en volledig on topic , en adressen heb ik zeker niet genoemd ( ik heb namelijk geen idee waar Poetin woont )
 
Denk dat vele geen idee hebben hoeveel 'onzin' er wordt verwijderd.
En onrespectloos schelden,berichten in verkeerde rubrieken etc etc.
En wij kunnen niet alles zien.
Dat neem ik zo van je aan , en als er iets of topic van me verwijderd wordt heb ik daar geen enkel probleem mee
Als er iemand mee stopt en zijn berichten er af gaan zodat mijn reacties nergens meer over lijken te gaan kan ik ook begrijpen

Maar de berichten waar het in mijn geval om ging was gewoon een pittige discussie waarin niet met modder gesmeten werd waarvan ik me niet in kan denken dat iemand hier aanstoot aan genomen heeft , ook mijn tegenpartij niet naar ik aanneem want teerhartig kwam hij niet op me over

Desondanks kan ik ze nergens meer terugvinden , of het onzin is of niet zal een kwestie van meningen zijn maar als onzin het criterium is kan je de helft van de site wel opdoeken
 
Ik vraag ook niets maar ik maak er alleen even melding van en ik ben het met @Ted eens dat het wel zo fijn zou zijn om dan even een berichtje te sturen
Ik ben zelf een digibeet op dat gebied maar toen ik 15 jaar terug nog met mijn kolengestookte computertje op datingsites stond deden de wijven niet anders dan keurige standaardafwijzingen sturen op versierpogingen van mij als ze de lelijke kop boven mijn profiel gezien hadden

Kan toch niet moeilijk wezen om gelijk met het verwijderen een standaardberichtje te sturen met "geacht lid , Uw bericht is flauwekul dus hebben wij het verwijderd " of zoiets

Spaart jullie in ieder geval de tijd en moeite uit die jullie hier vandaag al in gestoken hebben
 
....zijn er dan vele andere mogelijkheden...?
Niet veel, maar zo veel schrijf ik ook weer niet.

Op Kinky.nl kun je reviews schrijven.

nzcforum.be ziet er tegenwoordig zeer bruikbaar uit (zelfde software als GR)

En je heb citygirl.nl nog

Maar GR is zeker degene met de meeste gebruikers en activiteit.
 
Niet veel, maar zo veel schrijf ik ook weer niet.

Op Kinky.nl kun je reviews schrijven.

nzcforum.be ziet er tegenwoordig zeer bruikbaar uit (zelfde software als GR)

En je heb citygirl.nl nog

Maar GR is zeker degene met de meeste gebruikers en activiteit.

nzcforum kan wel bruikbaar zijn, maar die dames gaan bezoeken is op eigen risico. ik zou het niet doen. is echt een beerput forum.
 
Er worden ook dames besproken die geen nzc doen, maar die gaan gelijk de beerput in inderdaad 😂

Forum ziet er technisch wel goed uit, ze hebben een grote stap voorwaarts gemaakt de laatste maanden. Nieuwe eigenaar ook las ik ergens..

@HoneyBear En je mag er gewoon straatnamen noemen, hoeven we niet de hele tijd alles via pb te bespreken.
erg handig 😉
 
Van mij zijn een aantal berichten in het topic Oorlog in oost Europa verdwenen , ik dacht dit al eerder gezien te hebben maar heb er geen aandacht aan besteed tot ik vanmorgen dit las

Nou gaat het niet om dingen die literair van zulk hoog niveau zijn dat ze voor het nageslacht bewaard moeten blijven maar het ging om een discussie tussen mij en een ander lid die hier nog gewoon actief is
De discussie was weliswaar vrij pittig maar niet respectloos of zo en volledig on topic , en adressen heb ik zeker niet genoemd ( ik heb namelijk geen idee waar Poetin woont )
een tip: discussie met 1 lid misschien best als privé conversatie, dan heb je geen probleem over het verwijderen.
 
Er worden ook dames besproken die geen nzc doen, maar die gaan gelijk de beerput in inderdaad 😂

Forum ziet er technisch wel goed uit, ze hebben een grote stap voorwaarts gemaakt de laatste maanden. Nieuwe eigenaar ook las ik ergens..

@HoneyBear En je mag er gewoon straatnamen noemen, hoeven we niet de hele tijd alles via pb te bespreken.
erg handig 😉
Ja, er worden ook foto's en screenshots geplaatst, zolang als het goed gaat ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan