Berichten worden aangepast of verdwijnen op GR!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp niet zo goed de meerwaarde van het vermelden van een straatnaam. Er wordt hier gezegd dit niet te doen, waarom dan wel doen? Als je graag hierover iets wil vermelden kan je het wat minder concreet maken. Noem het stadsdeel (bij grotere stad) en vermeld er verder niets extra's bij. Hookers is ooit gesneuveld door dat AVG gebeuren, dat moeten we hier niet willen opzoeken lijkt me.
 
Nog maar niet te spreken van de verhuurders van de appartementen die zwart €100 per dag pakken.
Vaak stiekeme onderverhuurders.
Ook veelal studenten die hun door de staat gesponsorde appartement door verhuren en zo helemaal binnen lopen.
Laat lekker gaan man. Vind het erger dat dames niet voldoende plekken hebben, ziet geregeld op kinky 'I am looking for a place'. Als je teveel info verstrekt gaat 'blauw' mss wel langs en wordt het adres gesloten. Nog minder plekken dan. Kan ook jouw favorietje zijn die dan Den Haag maar even overslaat...
 
Voor mij is het 2 ledig..
Ik bezoek ook graag de dames, maar heb er wel moeite mee dat bepaalde mensen hier op illegale wijze bakken geld aan overhouden.

Denken dat zwartwerken en geld het land uit sluizen niet schadelijk is voor de economie is wel wat kortzichtig denken.

En maar klagen dat er studentenwoningen tekort zijn,
klopt die zitten vol buitenlandse hoeren 🤔
 
Laatst bewerkt:
Dat hou je toch altijd Ted. Als ik zwart zou kunnen werken zou ik het mss ook wel doen? Betaal al uch jaar belasting en zie dit geregeld opgaan aan zaken waar ik vraagtekens bij heb. Maar dit is hier verder niet on topic ;) dus ga daar niet verder op in hier.
 
Algemene Verordening Gegevens.

Je haalt wat aan.. dat is ook de reden waarom Hookers naar de Filistijnen is gegaan. Op Hookers stond zoveel informatie dat er zowel DVPS als wandelaars ermee in de problemen kwamen. Dat was een grote vergaarbak. Toen de overheid daarachter kwam was het ook gelijk raak.. over en sluiten. Ze zijn maanden bezig geweest om de boel te ontmantelen.

Hetzelfde verhaal op Sexjobs met die chatbox. Daar ging ook zoveel info over de tafel heen. Mannen werden keihard opgelicht, afgeperst, en de chat werd ook gebruikt door individuen om lekker te dealen. Was gewoon kwestie van tijd...
 
Hookers ging naar de donder omdat er mensen gingen klagen bij de instanties, en dan moeten ze er wat mee doen.

Helaas weer berichten van mij verwijderd, geen idee meer wat erin stond..
GR begint momenteel wel verdacht veel op hookers te lijken, en daar moeten we niet blij om zijn lijkt mij.
 
Ted je moet niet zo zeuren, de bericht die vandaag verwijderd zijn waren totaal off topic.
Als wilt ouwehoeren in een topic doe dat dan in een algemeen topic en niet tussen een review topic.
 
Ik kan niet meer zien wat voor berichten het waren, dus kan niet oordelen of het terecht was.

1 ding is zeker, ik zit hier 2 jaar en 1x een bericht verwijderd gehad,
en plots krijg ik allemaal meldingen van jouw bericht hier is verwijderd, je bericht daar is verwijderd..
Wat moet ik daarvan denken?
Ik begin er aardig de schijt van te krijgen kan ik je melden.
 
Voor mij is het 2 ledig..
Ik bezoek ook graag de dames, maar heb er wel moeite mee dat bepaalde mensen hier op illegale wijze bakken geld aan overhouden.

Denken dat zwartwerken en geld het land uit sluizen niet schadelijk is voor de economie is wel wat kortzichtig denken.

En maar klagen dat er studentenwoningen tekort zijn,
klopt die zitten vol buitenlandse hoeren 🤔
Vaak zit daar een heel netwerk van criminelen achter, van mij mogen ze dit ook best aanpakken, dan gaan die meiden maar in een privehuis werken.
 
Ik kan niet meer zien wat voor berichten het waren, dus kan niet oordelen of het terecht was.

1 ding is zeker, ik zit hier 2 jaar en 1x een bericht verwijderd gehad,
en plots krijg ik allemaal meldingen van jouw bericht hier is verwijderd, je bericht daar is verwijderd..
Wat moet ik daarvan denken?
Ik begin er aardig de schijt van te krijgen kan ik je melden.
Kom op Ted, van mij zijn ook heel veel berichten verwijderd, veel was of topic, andere waren kwetsend naar anderen etc. Maar er waren ook berichten verwijderd, waar ik mij van afvroeg, waarom?
Het zou echt jammer zijn (althans voor mij) dat je je hierdoor laat weg jagen ;)
 
Ik lees en schrijf hier omdat ik dat leuk vind, als ik me iedere keer ga lopen ergeren is dat negativiteit.. dus niet leuk meer.
Ik snap wat je bedoeld.
Misschien moeten ze toch nog eens nadenken of ze hun doel niet voorbij schieten.
Volgens mij moet er alleen ingegrepen worden als een topic echt uit de hand loopt en voor de rest moet je mensen hun gang laten gaan
 
Ik lees en schrijf hier omdat ik dat leuk vind, als ik me iedere keer ga lopen ergeren is dat negativiteit.. dus niet leuk meer.
Juist.

Van mij zijn drie keer (voor zover mij bekend) berichten weggeklikt. Ze waren niet ontopic of niet relevant. Maar dat is gek, want met offtopic berichten en irrelevante berichten staat dit hele forum vol! Er zijn zelfs mensen die duizenden berichten hebben gepost, waarvan een zeer groot deel bestaat uit "HAHAHA" en een reeks smileys. Als ik zie dat dat blijft staan en dat tot drie keer toe offtopic berichten van mij worden weggeklikt, dan vind ik dat niet geslaagd. Daar zit natuurlijk wat oud zeer van hookers, maar ook zonder dat: ik ga echt heel slecht op willekeur.

Ik geef het ze te doen hoor, de moderators, want er is natuurlijk altijd wel wat te zeiken. Maar dan nog: pas de regels heel strak toe en haal alles weg wat ermee in strijd is, óf doe vrijwel niks (alleen als het echt uit de klauwen loopt). Maar niet dat middle of the road gedoe, want dat leidt tot maar één ding: willekeur. En dat moet je niet willen.
 
Jongens, stop eens met janken. De regels zijn duidelijk en staan overal gelinkt. En ja, je kunt nog discussiëren over de definitie van adres, dat is interpretabel, maar ff je verstand aanzetten en dan hoef je ook daar niet meer over te discussiëren. Mods reageren vooral
als er berichten gerapporteerd worden door leden. Lijkt dan op willekeur maar is een gevolg van het reactieve modereren. Ik vermoed dat er te weinig capaciteit is om pro-actief topics te gaan doorspitten om alles recht te trekken. En misschien hebben mensen daar ook geen zin in. Ben het met jullie eens dat het fijn is dat er een toelichting wordt gegeven als er iets wordt weggehaald, maar in de meeste gevallen kun je ook zelf wel verzinnen wat de reden is. Iemand die de hele avond vrijwillig off topic gelul loopt te knippen en te scheren heeft misschien op een bepaald moment geen zin meer om voor de zoveelste keer dezelfde toelichting te typen. Dan is het gewoon productie draaien.
 
Mee eens, maar laten ze 3x nadenken voor ze een bericht verwijderen..
Ech, het wordt er hier niet leuker op als iedereen straks de hele dag loopt te zeiken.
Dat hadden we destijds al met hooker. Laat deze site alsjeblieft niet dezelfde kant op gaan.
 
Je weet volgens mij donders goed waarom je berichten zijn verwijderd/aangepast. Als je een locatie vernoemd stad X, straat Y, het huis met de blauwe ramen, dan is dit perfect te traceren.

Het reageren met "waarom is X of y aangepast/verwijderd" is off-topic en zal worden verwijderd. Meermaals deze opmerking maken heeft geen zin, vraag dit in een DM aan een van de mods.

Straatnaam kan onder voorbehoud, maar laat dan de beschrijving achterwege.

Voorts is de stelling reactief modereren wel correct. Er komen nu eenmaal veel reports binnen (deze ochtend 22st).

Overigens is dit imho ook geen discussie om hier te voeren.
 
Straatnaam kan onder voorbehoud, maar laat dan de beschrijving achterwege
Dus soms wel en soms niet? lastig.

Dat de (inmiddels overbekende staatnaam) aangegeven wordt is om duidelijk te maken dat deze dames bij een inmiddels beroemde club behoren.
Deze club heeft vele dames in Amsterdam, Den Haag, en Rotterdam en werkt altijd op dezelfde wijze met dezelfde type advertentie en dezelfde diensten. Ze zijn van de "hi bby" my adres is XXXX" club.

Maar goed, dan formuleer ik het voortaan wel gewoon anders.
 
Kijk aan , dat noem ik nog eens een zware delegatie 3 moderators in één topic , als jullie klaar zijn met Ted kan dan één of meerdere van jullie misschien uitleggen waarom mijn totaal niet beledigende volkomen on topic berichtje zonder privé gegevens in het Colombia topic verwijderd is ?

Terugplaatsen hoeft niet hoor , ik ben alleen wel nieuwsgierig naar wat er voor verschrikkelijks in gestaan moet hebben dat het verwijderd was
 
Kijk aan , dat noem ik nog eens een zware delegatie 3 moderators in één topic , als jullie klaar zijn met Ted kan dan één of meerdere van jullie misschien uitleggen waarom mijn totaal niet beledigende volkomen on topic berichtje zonder privé gegevens in het Colombia topic verwijderd is ?

Terugplaatsen hoeft niet hoor , ik ben alleen wel nieuwsgierig naar wat er voor verschrikkelijks in gestaan moet hebben dat het verwijderd was
Melde je soms dat je Colombiaanse cruiseschip voer door de Straat van Gibraltar? Dan heb je toch een straatnaam te pakken.
 
Kijk aan , dat noem ik nog eens een zware delegatie 3 moderators in één topic , als jullie klaar zijn met Ted kan dan één of meerdere van jullie misschien uitleggen waarom mijn totaal niet beledigende volkomen on topic berichtje zonder privé gegevens in het Colombia topic verwijderd is ?

Terugplaatsen hoeft niet hoor , ik ben alleen wel nieuwsgierig naar wat er voor verschrikkelijks in gestaan moet hebben dat het verwijderd was
Ik denk dat je bericht een beetje tussen wal en (cruise)schip terecht gekomen was na het opschonen van de "ruzie"-berichten. Ik wil niet zeggen dat je bericht kant noch wal zou raken na het verwijderen van de ruzieberichten, maar zonder mijn bericht zou het wel wat stuurloos in dat topic ronddobberen. Maar ik neem hier slechts een schot voor de boeg, alleen de verantwoordelijke mod zal het echte antwoord kunnen geven.
 
Ik denk dat je bericht een beetje tussen wal en (cruise)schip terecht gekomen was na het opschonen van de "ruzie"-berichten. Ik wil niet zeggen dat je bericht kant noch wal zou raken na het verwijderen van de ruzieberichten, maar zonder mijn bericht zou het wel wat stuurloos in dat topic ronddobberen. Maar ik neem hier slechts een schot voor de boeg, alleen de verantwoordelijke mod zal het echte antwoord kunnen geven.
Ach , de beste stuurlui staan aan wal zullen we maar denken
 
Kijk Hookers ( Midhold bv. ) Is een in Nederland gevestigd bedrijf. Bedrijven hebben zich aan de avg te houden. Alles wat de leden posten, daar was Midhold verantwoordelijk voor. Een Dame die miept over een recensie, moraalridders die de site off line wilden hebben. Uiteindelijk moest de AP iets doen. Daar bleek dezelfde eikel de scepter te zwaaien, die het Zandpad gesloten heeft. Een + één was twee helaas. Hookers conform de avg was Hookers niet meer.

GR is geen in Nederland gevestigd / gehost bedrijf. Een subtiel maar o zo belangrijk verschil.

Laten we nu allemaal een beetje oppassen wat we posten. Een adres is niet zo belangrijk, de Dame kan morgen weer ergens anders zitten immers. Je merkt het vanzelf als je afspreekt. Persoonlijk vraag ik altijd waar ze grofweg zit en dan besluit ik of dat een beetje bereikbaar is.
 
nzcforum.be ziet er tegenwoordig zeer bruikbaar uit (zelfde software als GR)

En je heb citygirl.nl nog
nzcforum wel geil neuk op zijn tijd ook zonder rubbertje liefst anaal en dan de cream eruit laten lekken....geil

citygirl? gebeurt niet zo veel daar en veel reklame denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan