Berichten worden aangepast of verdwijnen op GR!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was geen nieuwe mod.
Excuses names de mods.
Met nieuwe mod wordt jij niet bedoeld, voordat jij moderator werd was er een andere nieuwe mod waarover iedereen het eens was dat er ineens constant onnodig berichten werden verwijderd in het wilde weg, ik had het zelf ook ervaren dat ik bij mijzelf dacht: waar slaat dit op dat dit word verwijderd??
Ik heb toen zelfs overwogen om aan de admin te vragen om deze moderator opnieuw te beoordelen of ie wel geschikt is.
 
Klopt! Als de advertentie offline staat is alle info weg.
op nzc zetten ze er altijd screenshots van de advertentie bij in het topic van de advertentie.
 
NZC forum staat op BE naam.
Geen idee hoe regels daar zijn.
Of dat het kwestie van tijd is.
 
Welke regels overtreden ze dan?

Die straatnamen is totaal niet boeiend, adverteerders sturen ze vaak naar iedereen die ze een bericht stuurt..

En echt, de politie doet helemaal niks met onvergunde prostitutie..
Alleen bij overlast of vermoedens van dwang.
 
hookers had ook forumregels..
We weten allemaal hoe dat is afgelopen 🙄

Ik heb vanmiddag nog even gezocht, maar heb de forumregels over straatnamen niet kunnen vinden.
Ligt zeker aan mij, maar toch.
 
* Onder privé-gegevens wordt onder andere verstaan:

- Thuissituatie (kinderen, adres, stad, uitkering)


Kan mij vergissen. Maar straatnaam is toch adres 🙄
 
Ik ga er hierna echt over ophouden, maar als ik op een briefkaart alleen een straatnaam zet gaat hij niet aankomen.

Een adres is een straatnaam, woonplaats, en huisnummer.
 
Ik ga er hierna echt over ophouden, maar als ik op een briefkaart alleen een straatnaam zet gaat hij niet aankomen.

Een adres is een straatnaam, woonplaats, en huisnummer.
Straatnaam kan ik best inkomen hoor. Je zal maar iemand hebben die genoeg tijd heeft en in de auto dagen gaat zitten wachten op een dame waar hij minder fraaie plannen mee heeft.
 
Denk nou eens na Ted. Als wij van een Dame willen genieten, dan moet ze rustig kunnen werken. Als we hier straatnamen gaan noemen helpt dat niet echt mee, of wel? GR is er niet om buren, huisbazen, hotelmanagers, de sterke arm, etc wijzer te maken dan ze zijn. Slapende honden....

Ja NZC is zeker een probleem wat dit soort zaken betreft. Dat is echter geen vrijbrief om hier loslippig te worden.

Het alternatief is dat Dames met witte lijsten gaan werken. Als je dan de pech hebt daar niet op te staan....
 
een tip: discussie met 1 lid misschien best als privé conversatie, dan heb je geen probleem over het verwijderen.
Waarom ? dit was gewoon onderdeel van de openbare discussie in dat topic , geen enkele reden om dat voor andere gebruikers af te schermen , het was een pittige discussie zoals er hier honderden te bewonderen zijn

Niets bijzonders , als je dat al moet verwijderen kan je 90 % van het corona topic er af gooien om maar een voorbeeld te noemen

Ander voorbeeld

In het Colombia topic was de vraag waarom er zo weinig toeristen naar dat prachtige land gingen
Iemand opperde de stelling dat er best veel Cruise schepen de noordkust aandeden ,waarop mijn reactie was dat Cruise schiptoeristen niet zo gek veel bijdragen aan de economie omdat ze hooguit een paar uur in het land zijn en dan nog onder supervisie van een gids die ze alleen wat voorgekookte toeristische bestemmingen laat zien

Wie kan daar nou in Godsnaam aanstoot aan nemen dat het verwijderd is ? De Colombiaanse VVV misschien ? de bond van souvenirverkopers van Cartagena ? ik zou het niet weten

Het was on topic , want het ging over Colombia en in het verlengde daarvan over prostitutie in dat land
Het was niet kwetsend en als iemand het er niet mee eens was had hij dat gewoon kunnen melden

Er zijn daar op de zelfde dag een paar reacties van andere leden die een meningsverschil hadden naar de rubriek "ruziënde leden " verplaatst maar daar stond mijn bijdrage ook niet tussen

Terecht overigens want ik had part nog deel aan deze woordenwisseling en die zgn ruzie vond ik ook nog wel meevallen overigens ,

Kom op zeg als je niet over een laag eelt op je ziel beschikt hoef je niet te overwegen om als man alleen de rosse buurten van Medellin of Bogota te bezoeken ook

Er zullen vast en zeker wel ergere dingen gebeurd zijn de afgelopen week dan een paar verdwenen berichtjes op een prostitutie forum maar het nodigt niet echt uit op deze manier
 
Er zullen vast en zeker wel ergere dingen gebeurd zijn de afgelopen week dan een paar verdwenen berichtjes op een prostitutie forum maar het nodigt niet echt uit op deze manier
Ik denk dat het weer om dezelfde 'nieuwe' moderator gaat waarvan iedereen vind dat ie onnodig berichten loopt te verwijderen, ik heb in zijn begintijd nog overwogen om aan de admin te vragen om deze moderator opnieuw te beoordelen of ie wel geschikt is want daar begon ik ernstig aan te twijfelen
 
Ik heb er zelf de laatste tijd geen last meer van maar ik lees hier dat andere leden nog steeds vinden dat er onnodig berichten worden verwijdert en ik begrijp dat omdat ik dat ook heb ervaren
 
Straatnaam kan ik best inkomen hoor. Je zal maar iemand hebben die genoeg tijd heeft en in de auto dagen gaat zitten wachten op een dame waar hij minder fraaie plannen mee heeft.
Ik denk dat er wel minder tijdrovende manieren zijn om het adres van een dame te bemachtigen dan dagen in een straat van 2 km te gaan posten.

Je kun bijvoorbeeld ook een afspraak maken met de betreffende adverteerder, dan krijg je meestal ook het adres wel. 🙄
 
Sommige vergeten in hun enthousiasme wel eens dat priveontvangst illegaal is. Een straatnaam noemen zou kunnen veroorzaken dat bv doormiddel van Google uiteindelijk een adres onthuld wordt.
Is het een lange straat door een grote stad waar vanalles gebeurt zal het allemaal wel meevallen. Maar de volgende keer is het misschien in een kleindere plaats waar je voorzichtiger moet wezen. Dus gewoon niet aan gaan beginnen.
 
Ted heeft natuurlijk een punt, als in de regels staat dat we geen adres mogen noemen, is het daarmee nog niet vanzelfsprekend dat ook de straat noemen niet mag.

Allemaal prima dat dat ook als avg-schending gezien wordt, maar Ted kan dat niet ruiken.

En waar leg je de grens trouwens? Er zijn gehuchten die letterlijk uit 1 straat bestaan, mag je daarvan de plaatsnaam wel noemen?

Het sentiment zo'n ingreep te melden sta ik achter ja. Liep er zelf een keer tegen aan dat ik bij toeval zag dat een bericht van mij gewoon inhoudelijk was veranderd. Geen melding gemaakt of wat dan ook. Dan ziet het er gewoon uit alsof die nieuwe tekst van mij kwam. De nieuwe tekst was verder niet kwalijk maar het was niet meer de boodschap die ik wilde brengen zeg maar, en ik zou bij God niet weten welke regel ik overtrad.
 
En in die gehuchten gaat het er wild aan toe zeker?!😄
Ik heb weleens advertenties gezien uit plaatsen waarvan ik zeer zeker weet dat ze kleiner zijn dan pak hem beet de Haarlemmerweg in Amsterdam hoor.
 
Ted heeft natuurlijk een punt, als in de regels staat dat we geen adres mogen noemen, is het daarmee nog niet vanzelfsprekend dat ook de straat noemen niet mag.

Allemaal prima dat dat ook als avg-schending gezien wordt, maar Ted kan dat niet ruiken.

En waar leg je de grens trouwens? Er zijn gehuchten die letterlijk uit 1 straat bestaan, mag je daarvan de plaatsnaam wel noemen?

Het sentiment zo'n ingreep te melden sta ik achter ja. Liep er zelf een keer tegen aan dat ik bij toeval zag dat een bericht van mij gewoon inhoudelijk was veranderd. Geen melding gemaakt of wat dan ook. Dan ziet het er gewoon uit alsof die nieuwe tekst van mij kwam. De nieuwe tekst was verder niet kwalijk maar het was niet meer de boodschap die ik wilde brengen zeg maar, en ik zou bij God niet weten welke regel ik overtrad.
Dat dus..

Berichten aanpassen vind ik een zeer kwalijke zaak.
Daarmee kan de strekking van een bericht helemaal veranderen en denkt iedereen dat jij dit geschreven heb.

Een adres blurren is natuurlijke wel ok.
 
Sommige vergeten in hun enthousiasme wel eens dat priveontvangst illegaal is. Een straatnaam noemen zou kunnen veroorzaken dat bv doormiddel van Google uiteindelijk een adres onthuld wordt.
Is het een lange straat door een grote stad waar vanalles gebeurt zal het allemaal wel meevallen. Maar de volgende keer is het misschien in een kleindere plaats waar je voorzichtiger moet wezen. Dus gewoon niet aan gaan beginnen.
Ze nemen zelf de risico's door illegaal te gaan werken he 🤔

Deze dames zijn niet heilig hoor..
Door hun loopt Nederland miljoenen belasting inkomsten mis die "wij" vervolgens weer aan moeten vullen door een vermogen te betalen voor boodschappen, benzine, gas enz..

Je moest eens weten hoeveel miljoenen euro's er Nederland uit gesluisd worden door deze dames en organisaties die ze hierheen halen.

Nog maar niet te spreken van de verhuurders van de appartementen die zwart €100 per dag pakken.
Vaak stiekeme onderverhuurders.
Ook veelal studenten die hun door de staat gesponsorde appartement door verhuren en zo helemaal binnen lopen.


Ik zou zeker geen medelijden hebben met mensen uit deze branche. Ze verdienen vele malen meer dan de meeste van ons.
 
  • Eye-roll
Waarderingen: Inq
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan