- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4412507-niuniu
- Totale kosten (in euro)
- 160
Gelijk maar even duidelijk maken:
De dame is niet de dame van de fotos... Maar als je bij de booker navraag doet en vraagt naar foto van het meisje, krijg je wel de juiste foto te zien van de dame (wel een aantal jaren jonger). En de fotos van de dame waren leuk genoeg om het te proberen! Reacties bij de kinky waren in elk geval over haar (zei de booker)... Kwamen in elk geval redelijk overeen met mijn ervaring.
Op straat parkeren, betaald vanaf 18.00 uur. in de buurt van het Zuiderpark.
Kamer is ruim, douche vooraf en achteraf mogelijk. Schone handdoek.
De date zelf:
Dame zelf is leuk, Is vriendelijk en bijna schattig/sexy te noemen, maar spreekt geen Nederlands en verstaat klein beetje Engels. Maar goed, ze zoent lekker. Ook tongzoenen erg goed.
Ze masseert heel erg licht, het is bijna nog lichter dan strelen en erg fijne body-2-body ... Verder heb ik me prima vermaakt.
Wees aardig voor haar. Ik wil nog wel een keer terug haha. Extra mogelijkheden lees je nog bij de booker.
Oh ja. Voor de mensen die dit erg vinden: Haar buik heeft striemen.
Mij stoorde het absoluut niet. Maar ik las dat er mensen zijn die het niet willen... Deze dame is waarschijnlijk niet voor hen.
De dame is niet de dame van de fotos... Maar als je bij de booker navraag doet en vraagt naar foto van het meisje, krijg je wel de juiste foto te zien van de dame (wel een aantal jaren jonger). En de fotos van de dame waren leuk genoeg om het te proberen! Reacties bij de kinky waren in elk geval over haar (zei de booker)... Kwamen in elk geval redelijk overeen met mijn ervaring.
Op straat parkeren, betaald vanaf 18.00 uur. in de buurt van het Zuiderpark.
Kamer is ruim, douche vooraf en achteraf mogelijk. Schone handdoek.
De date zelf:
Dame zelf is leuk, Is vriendelijk en bijna schattig/sexy te noemen, maar spreekt geen Nederlands en verstaat klein beetje Engels. Maar goed, ze zoent lekker. Ook tongzoenen erg goed.
Ze masseert heel erg licht, het is bijna nog lichter dan strelen en erg fijne body-2-body ... Verder heb ik me prima vermaakt.
Wees aardig voor haar. Ik wil nog wel een keer terug haha. Extra mogelijkheden lees je nog bij de booker.
Oh ja. Voor de mensen die dit erg vinden: Haar buik heeft striemen.
Mij stoorde het absoluut niet. Maar ik las dat er mensen zijn die het niet willen... Deze dame is waarschijnlijk niet voor hen.