Recensie Noa, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zoekertjejac

Vaste klant
Forumpionier
114
05/07/21
43
2
Hey guys,

Ik ben deze nu voor de 3e keer gaan bezoeken
Man wat kan deze pijpen zeg, precies of haar leven hangt er van af. Deeptroathen het volledige pakket. Plots hefte ze ook mijn kont op en begin ze me te rimmen. Had hier zelfs niet om gevraagd maar wat een heerlijk gevoel. Heb haar echt moeten aangeven om te neuken, want deze blijft pijpen. Dan even geneukt, maar ik kan bijna niet of nooit klaarkomen met het plastiekje. Dan heeft ze me klaar gepijpt in haar mond, weliswaar niet slikken, ze ging mijn lading uitspugen in de badkamer.
Maar voor mij lekker ding en geile sex.
Grtz jack
 
Damn, dat die nog niet is komen bovendrijven. De betere pijpbeurt wordt altijd geapprecieerd.
Deze dame is top zoals ik reeds al zegde , ze komt van Laos , spreekt perfect Nederlands en is niet tijdgebonden , ik kom daar geregeld een een uur word soms met een praatje er na of ervoor soms wel twee uur ! Prijs blijft 150 € 👍
 
Ik weet dat ze geen review wenst , maar doe ik toch , is een zeer lieve dame die je echt moet leren kennen , die 250 € is ze meer dan waard trouwens als je ze een uur boekt zal ze wel misschien zeker bijna twee uur bij je blijven (.praatje betasten enz.. ) voor de echte date bevind . Sorry Noa kom het niet laten , Grtjs Pa..I.ck 😉
 
En ze geeft zeer duidelijk aan in haar advertentie dat ze geen recensies wenst hier.

Just sayin'.
Ik kan haar nauwelijks ongelijk geven. Recensies zijn in het beste geval een persoonlijke impressie van een moment en wat voor de ene een parel is, is voor de andere steenkool. In het slechtste geval is het een vleeskeuring in een schofterige taal.
 
tja recensies is het doel van deze site waarbij er veel wandelaars worden gewaarschuwd over slechte service maar ook anderen worden aangetrokken als de dame in kwestie goede service geeft

dus ja zeker recensies blijven geven zou ik zeggen
 
tja recensies is het doel van deze site waarbij er veel wandelaars worden gewaarschuwd over slechte service maar ook anderen worden aangetrokken als de dame in kwestie goede service geeft

dus ja zeker recensies blijven geven zou ik zeggen
Flagrante mistoestanden melden, dat zou het doel van deze site moeten zijn, dat zou zowel de wandelende man als de werkende vrouw ten goede komen. Maar goede of slechte service, wie is wie om daar eenduidig over te oordelen?
Zomaar een vraag: een Kassamedewerkster is open en vrolijk tegen man A, eerder gesloten een afgemeten bij man B, haar collega zegt op de automatische piloot tegen a, b, c, d, e, f, .... precies hetzelfde half gemeende "goed weekend". Welke van de twee verkies je?
 
Ik weet dat ze geen review wenst , maar doe ik toch , is een zeer lieve dame die je echt moet leren kennen , die 250 € is ze meer dan waard trouwens als je ze een uur boekt zal ze wel misschien zeker bijna twee uur bij je blijven (.praatje betasten enz.. ) voor de echte date bevind . Sorry Noa kom het niet laten , Grtjs Pa..I.ck 😉
Ik ben er ooit bijgeweest en ik weet dat ze geen recensies wil en dus respecteer ik dat.
Algemeen dan,
als er voor dvp's waar geen recensies mogen komen er enkel positieve gepost worden - want dat zou dan wel mogen volgens sommige wandelaars die niet dat respect kunnen opbrengen - dan mag er ook (als dat van toepassing zou zijn) negatieve gepost worden want anders heeft dit forum geen nut en dient het enkel als reclamebord. En wil je geen reclamebordtoestanden dan zijn we weer aanbeland bij gewoon recensies geven over een dvp die dat niet wil.

Terug naar het onderwerp Noa. Met deze context hierboven en je weet dat ze geen review wenst, kan ik enkel zeggen dat ik je post niet respectvol vind maar eerder opportunistisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan