Recensie Noa, Hilversum 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8478015-noa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Noa in Hilversum bezocht.

Ik was erg gecharmeerd van haar fotos. Met name haar lach en haar make-up vond ik erg aantrekkelijk. Ze leek me ook een goed figuurtje te hebben. Ze bood alleen geen pzc aan en meestal ga ik voor dames die dat wel aanbieden. Maar omdat ik haar zo leuk vond vond ik dit nu minder belangrijk.

Ik kan alleen maar zeggen dat zij de 30 mins voor 100,- meer dan waard was. Ze ziet er net zo uit als op de foto's, zo niet beter. En haar inzet is voortreffelijk.
Daarbij heeft ze een heerlijk figuurtje met mooie borsten (niet overdreven groot) en een lekkere kont. Ze heeft ook geblondeerd haar en idd dat mooie leuke koppie waar ik in de advertentie al op gevallen was.

Bij binnenkomst begon ze 1st al met heerlijk zoenen en tongzoenen op een gepassioneerde wijze. Maar zonder remmingen en zonder het gevoel dat ze het niet wilde. Misschien hielp het dat ik mezelf ook aardig had opgefrist van te voren.

Toen pas de financiele afhandeling en daarna nog verder met lekker vrijen en zoenen en tongzoenen. Ze probeerde me ook op me gemak te stellen. Sjonge wat een contrast met sommige dames. Ik denk dat ik dit een GFE zou noemen.

Ze lag ook bovenop me en wreef met haar buik over mijn penis die daar uiteraard op reageerde, zeker toen ik die lekkere kont van haar kon beet pakken.

Daarna heb ik haar poesje en kontje gelikt en heeft ze me flink zitten pijpen mcd. Iets te wild maar wel vol overgave. Toen lekker in meerdere standjes geneukt. Ze heeft het met de hand afgemaakt en ik heb lekker al mijn zaad over haar buik en borsten gespoten. Wat een lekker wijf zeg.

Daarna opgefrist. Er is daar ook een douche. Nog even een beetje nagepraat en ze probeert je niet direct de tent uit te werken. Ik hoop dat ik haar weer kan bezoeken als de cashvoorraden weer voldoende zijn aangevuld. Ik denk dat ik dan maar voor een uur ga om nog langer van haar te kunnen genieten.

Ik wens een ieder veel plezier met deze heerlijke schoonheid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan