Recensie Noa, Lovely House, Lochristi 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/passievolle-sex-bij-noa-in-lochristi.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat kan ik zeggen anders dan geweldig. Ik was al een hele tijd op zoek naar een echt goede DVP en dit was zo goed als alles dat ik zocht.
Geweldige pijpbeurt, mijn ballen zijn nog nooit zo goed onder handen genomen. Geen diepe pijpbeurt, maar ik heb daar niet naar gevraagd, dat doe ik volgende keer wel.

Voor de rest gaat de date zoals in de andere recensies: Samen douchen, veel zoenen op kamer, heerlijke pijpbeurt en dan komt ze op je zitten. Ze stelt je echt op het gemak. Noa is duidelijk en rechtoe rechtaan, zonder dat het stoort.

Ahja nog iets, die borsten, prachtig.

Eenzijdig positief, dus. Dit wordt een dure hobby, zoals iemand al eens zei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Recent een afspraakje gepland met Noa... in Lochristi. De Communicatie verliep vlot... Daar aangekomen deed ze zelf -in lingerie!- de deur open. Leuk! Eerst douchen (lijkt wel de douche van een sporthal, inclusief metalen lockers) + mondspoeling. Dame is zeer gesteld op hygiene! Dan, gehuld in slechts een handdoekje, naar boven. Gelukkig niemand anders op de gang. Haha! Leuke kamer ook. Hang je handdoek maar daar... en ze kleed zich meteen uit en gaat op het bed liggen. Noa is een 'lolita typetje' verklaart ze zelf. Ze houd van tepelstimulering... zowel krijgen als geven. En... dat heb ik geweten!

Begon met haar hals te kussen... dan haar buik... terug omhoog naar haar borsten. Lekker aan die tepels zuigen. Dan zij bovenop... en al snel gaat ze voor mijn tepels... Ze likt traag met cirkelbewegingen... en dan weer snel en 'flikkerend'... Ja! Ja! Zo lekker! Bijt nu in m'n tepels! Oh! Ja! Zo! Grrrrrr! En dan weer likken. Wat doet die meid dat lekker! Ik sta zo hard!

Dan daalt ze af naar m'n harde pik... en begint heerlijk te zuigen. Oh! Waw! Wat kan die vrouw pijpen! En... dan gaat ze met haar tong omlaag... langs m'n lies... en naar m'n ballen... OMG! Zo lekker! En... dan likt ze, en neemt één-voor-één m'n ballen in haar mond en zuigt krachtig! Oh! Man! En... dan begint de hele cyclus opnieuw! Zo lekker! Waw! Dan gaat ze met haar tong weer omhoog langs m'n buik... en m'n tepels krijgen het opnieuw stevig te verduren! Ik kronkel van pijn en genot! Haha! Geweldig! En opnieuw sta ik kijhard... en weer daalt ze af naar m'n harde pik... Man! Wat een geweldige ervaring! Een rollercoaster van genot!

Nu sta ik natuurlijk mega geil... en wil haar neuken. Snel condoom om, een beetje glijmiddel... en voorzichtig glij ik naar binnen. Mmmmmh! Wat een lekker strak kutje! En al snel begin ik energiek te neuken...

Echter... In tegenstelling tot vele van m'n andere 'occasionele bedpartners'... waar je mekaar helemaal gek maakt van verlangen... voelde het deze keer allemaal erg 'mechanisch' aan... niet echt leuk... voor geen van beiden. Dus het neuken was niet echt lekker... jammer, want ze heeft dus wél een lekker strak kutje! Ook bijt ze zo lekker in m'n tepels terwijl ik diep in haar ben. Grrrrrr! We proberen nog een aantal veschillende standjes... maar alles voelde erg 'gemaakt'... dus er dan maar een eind aan gemaakt. Ik penetreer haar opnieuw missio... en terwijl ik krachtig neuk... stimuleert ze met haar duimen m'n tepels... precies op de goeie manier... en maakt me helemaal gek! Man! Wat spuit ik krachtig!

Al bij al een leuke ervaring... zeker het eerste deel!
Volgende keer iets meer detail aub. lol
 
Nu ja... als we op jou bijdrage moeten wachten...
Relax...het is zeker niet negatief bedoeld. Integendeel. Schept een duidelijk beeld van je ervaring. En ik kan moeilijk iets over haar schrijven wanneer ik nog niet bij haar geweest ben , wat ik mede door jou enthousiast verslag nu toch wel van plan ben...
 
Een zeer slanke lolita dame! Mooi lijf, maar idd had hetzelfde gevoel. Allemaal wat mechanisch. De sportdouche naast de lockerroom, haha goed gevonden maar waar ;)
Zal 1-malig blijven voor me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan