Recensie Noa, Lovely House, Lochristi 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genietertje2024

Stamgast
289
24/07/23
243
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/passievolle-sex-bij-noa-in-lochristi.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Langsgeweest bij Noa in Lochristi, zeer positieve ervaring. Wel eerst schrik opgedaan omdat er werd opengedaan door een man, waardoor ik voor 45min koos ipv 1 uur. Achteraf bleek dat Noa zelf de man had gecontacteerd voor het gebruik van de woning, wat mijn schuldgevoel wat verminderde (hypocriet, ik weet het).
Noa ziet er uit zoals op de foto's, naturel lichaam en knap gezicht. Wel vrij veel make-up waardoor ik haar eerder in de 30 zou geven dan 27 zoals ze zegt.
Ze verkleint zelf heel snel de afstand met de klant en is zeer lief en teder.
Jammergenoeg bood ze wel geen massage aan zoals op haar advertentie staat, over de rest geen klachten.
Ze is het geld waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Ik ben ook eens Noa gaan bezoeken.

In het begin ontvangen door een oude grijze Nederlander. Beetje raar. Ik kreeg een drankje aangeboden en mocht wachten in een kleine wachtzaal. Even later kwam noa ten tonele.

Het is een hele fijne slanke, kleine dame met volgens mij noord-afrikaanse of Arabische roos. Lolita type. Professionele dame.
Ze is heel zacht en lief, stelt je direct op je gemak en is heel correct.

Samen douchen waar ze mijn jongeheer al even sensueel onder handen nam. Op de kamer voluit tongzoenen ok. Alles passeerde de revue. Pijpen goed. Beffen en 69.
Haar poesje is wel heel erg nauw. Alle normale standjes gedaan. Behandel deze dus met zachtheid en respect!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2573894-noa https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/passievolle-sex-bij-noa-in-lochristi.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag langs geweest bij Noa afspreken gaat vlot mooie meid knap gezichtje slank met kleine borstjes lang zwart haar voor mij perfect we hadden afgesproken voor 1 uur aangebeld bij opendoen werd me medegedeeld dat Noa een half uurtje later zou komen trein had vertraging gewacht in een klein kamertje op haar werd wel op de hoogte gehouden van de situatie +/- 35 min gewacht toen ze haar kwam verstellen qat een prachtige verschijning ze zou me komen halen als ze klaar was toen ze me kwam halen was omgekleed samen onder de gedoucht dan naar de kamer gegaan begonnen met tongzoenen was heerlijk ondertussen begon ze mijn jongeheer onder handen te nemen dan begon ze te pijpen zalig nog wat tongzoenen dan haar borstjes verwend nu vond ze het om een jasje aan doen en kwam boven op me zitten en begon te neuken heerlijk afgesloten met een korte massage nog eens samen onder de doche en gelukkig huiswaarts gekeerd het was de moeite waard om te wachten een lieve en vriendelijke dame met een hoog gfe gehalte voor mij een van de beste date zal zeken teruggaan
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ook eens bij Noa langsgeweest. Het is een mooie vlotte vrouw, die weet wat ze wil. De bovenstaande positieve recensies kan ik alleen maar bijtreden.
Voor 100 euro half uurtje genot gekregen. Eerst gezamelijke douche, dan de trap op naar de kamer. Heerlijk zoenen, pijpen zonder condoom, en dan condoompje aan en de nodige standjes om het hoogtepunt te bereiken. Heerlijke date met een hoog GFE, die voor herhaling vatbaar is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent een afspraakje gepland met Noa... in Lochristi. De Communicatie verliep vlot... Daar aangekomen deed ze zelf -in lingerie!- de deur open. Leuk! Eerst douchen (lijkt wel de douche van een sporthal, inclusief metalen lockers) + mondspoeling. Dame is zeer gesteld op hygiene! Dan, gehuld in slechts een handdoekje, naar boven. Gelukkig niemand anders op de gang. Haha! Leuke kamer ook. Hang je handdoek maar daar... en ze kleed zich meteen uit en gaat op het bed liggen. Noa is een 'lolita typetje' verklaart ze zelf. Ze houd van tepelstimulering... zowel krijgen als geven. En... dat heb ik geweten!

Begon met haar hals te kussen... dan haar buik... terug omhoog naar haar borsten. Lekker aan die tepels zuigen. Dan zij bovenop... en al snel gaat ze voor mijn tepels... Ze likt traag met cirkelbewegingen... en dan weer snel en 'flikkerend'... Ja! Ja! Zo lekker! Bijt nu in m'n tepels! Oh! Ja! Zo! Grrrrrr! En dan weer likken. Wat doet die meid dat lekker! Ik sta zo hard!

Dan daalt ze af naar m'n harde pik... en begint heerlijk te zuigen. Oh! Waw! Wat kan die vrouw pijpen! En... dan gaat ze met haar tong omlaag... langs m'n lies... en naar m'n ballen... OMG! Zo lekker! En... dan likt ze, en neemt één-voor-één m'n ballen in haar mond en zuigt krachtig! Oh! Man! En... dan begint de hele cyclus opnieuw! Zo lekker! Waw! Dan gaat ze met haar tong weer omhoog langs m'n buik... en m'n tepels krijgen het opnieuw stevig te verduren! Ik kronkel van pijn en genot! Haha! Geweldig! En opnieuw sta ik kijhard... en weer daalt ze af naar m'n harde pik... Man! Wat een geweldige ervaring! Een rollercoaster van genot!

Nu sta ik natuurlijk mega geil... en wil haar neuken. Snel condoom om, een beetje glijmiddel... en voorzichtig glij ik naar binnen. Mmmmmh! Wat een lekker strak kutje! En al snel begin ik energiek te neuken...

Echter... In tegenstelling tot vele van m'n andere 'occasionele bedpartners'... waar je mekaar helemaal gek maakt van verlangen... voelde het deze keer allemaal erg 'mechanisch' aan... niet echt leuk... voor geen van beiden. Dus het neuken was niet echt lekker... jammer, want ze heeft dus wél een lekker strak kutje! Ook bijt ze zo lekker in m'n tepels terwijl ik diep in haar ben. Grrrrrr! We proberen nog een aantal veschillende standjes... maar alles voelde erg 'gemaakt'... dus er dan maar een eind aan gemaakt. Ik penetreer haar opnieuw missio... en terwijl ik krachtig neuk... stimuleert ze met haar duimen m'n tepels... precies op de goeie manier... en maakt me helemaal gek! Man! Wat spuit ik krachtig!

Al bij al een leuke ervaring... zeker het eerste deel!
 
Langsgeweest bij Noa in Lochristi, zeer positieve ervaring. Wel eerst schrik opgedaan omdat er werd opengedaan door een man, waardoor ik voor 45min koos ipv 1 uur. Achteraf bleek dat Noa zelf de man had gecontacteerd voor het gebruik van de woning, wat mijn schuldgevoel wat verminderde (hypocriet, ik weet het).
Noa ziet er uit zoals op de foto's, naturel lichaam en knap gezicht. Wel vrij veel make-up waardoor ik haar eerder in de 30 zou geven dan 27 zoals ze zegt.
Ze verkleint zelf heel snel de afstand met de klant en is zeer lief en teder.
Jammergenoeg bood ze wel geen massage aan zoals op haar advertentie staat, over de rest geen klachten.
Ze is het geld waard.
Update: massage was wel degelijk mogelijk, en achteraf gezien viel die make-up wel goed mee. Aanrader voor diegenen die van no-nonsense en real houden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke en goede ervaring. Mooie dame, je kan ermee praten.
Zalig pijpen en lang....Beffen waarvan ze niet teveel acteert (dat heb ik niet graag). 3 standjes waarvan de girl on top echt wel leuk was.
Ik ben tevreden, 1 van de betere ervaringen.
Enkel helemaal naakt de trap op gaan vind ik raar maar ze weten met wat ze bezig zijn. Zij is ook naakt en dat is dan weer een mooi zicht :D.
Top ervaring
 
Deze dame in het verleden ook eens bezocht. Mijn gevoel was iets minder, maar zal eerder aan mezelf gelegen hebben. Dame is heel vriendelijk, hygiëne TOP, intiem en voorspel leuk. Waarom dan minder: klik was er niet denk ik. Als ze iets niet graag heeft, kwam het vrij hard over waardoor mijn zin geleidelijk aan verdween. Ze is heel slank en je mag zoals eerder gemeld samen naakt de trap op. Kledij mag je in een kastje hangen in de badkamer. Raad ik ze aan? Ja, maar bij mij was er niet echt een klik.
 
Deze dame in het verleden ook eens bezocht. Mijn gevoel was iets minder, maar zal eerder aan mezelf gelegen hebben. Dame is heel vriendelijk, hygiëne TOP, intiem en voorspel leuk. Waarom dan minder: klik was er niet denk ik. Als ze iets niet graag heeft, kwam het vrij hard over waardoor mijn zin geleidelijk aan verdween. Ze is heel slank en je mag zoals eerder gemeld samen naakt de trap op. Kledij mag je in een kastje hangen in de badkamer. Raad ik ze aan? Ja, maar bij mij was er niet echt een klik.
Had precies dezelfde ervaring!
Van zodra het blijkbaar niet meer naar haar zin ging... werd het al snel erg onprettig! En... dat gebeurt me echt maar zeer zelden... en heb al heel wat vrouwen bezocht!
 
Deze dame in het verleden ook eens bezocht. Mijn gevoel was iets minder, maar zal eerder aan mezelf gelegen hebben. Dame is heel vriendelijk, hygiëne TOP, intiem en voorspel leuk. Waarom dan minder: klik was er niet denk ik. Als ze iets niet graag heeft, kwam het vrij hard over waardoor mijn zin geleidelijk aan verdween. Ze is heel slank en je mag zoals eerder gemeld samen naakt de trap op. Kledij mag je in een kastje hangen in de badkamer. Raad ik ze aan? Ja, maar bij mij was er niet echt een klik.
Ik had hetzelfde gevoel bij haar. Intiem en pijpen best ok, maar ze zegt iets te kordaat wat ze niet graag heeft, wat de opbouw en sfeer niet echt ten goede komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan