WHEM Noah Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6986

Vaste klant
169
12/01/22
84
4
Er was al een topic over hhem/haar geschreven maar ik herinner iedereen er graag aan dat ze een trans is voor het geval je bij hem boekt


 
Laatst bewerkt:
Ik heb een fascinatie voor hele mooie vrouwelijke shemales gisteren transvrouw (post-op) Noah Dominatrix (Spaanse)bezocht in Achterveld,hele nette ruime woning, ze is een hele mooie en aardige vrouw maar op verzoek kan ze heel dominant zijn,al mijn voorstellen heeft ze keurig nagekomen,het is fascinerend hoe mooi ze van een pik een kutje kunnen maken,heb haar lekker kunnen beffen niks mis mee., ze vroeg mij hoe ik haar wil neuken,ik zei wat jij het lekkerst vind,ze zei in mijn kontje,( ik had al zo gevoel dat haar kutje daar toch iets te gevoelig voor is) ze is geen klok kijker, Engels oké ,hygiëne super,pzc en nmc prima( je kan nzc voor 150 extra) strapon prima,tongen goed,foto's kloppen,min puntje is gemaakte lach als je haar aankijkt,muziekje op de achtergrond, stelt je gerust en bied je iets te drinken aan, (50 +ers zijn welkom) Ze gaat even 5 dagen naar Spanje daarna is ze 2 weken in Eindhoven. Het is aan de prijs,maar vind maar eens zo'n mooie zeldzame vrouw,het was het zeker waard.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan