Recensie Noelia, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.866
09/12/21
2.893
70
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Nog maar eens binnen gesprongen bij het clubje van d'n Duits, Mabuhay. Er werden vijf dames aan me voorgesteld: twee negerinnetjes en drie Zuid-Amerikaanse dames.

Ik koos voor de kleinste. Dat bleek Noelia uit Ecuador te zijn. Dat heb ik me niet beklaagd. Wat kan zij enorm goed pijpen zeg. Als ik een top 3 zou moeten maken van de beste pijpsters van de laatste tijd, zou ze er zeker tussen staan.

Daarna neuken. Dat moest allemaal voorzichtig, want ze vond mijn piet aan de grote kant. Haar kut was wel lekker strak. Heerlijk. Twee verschillende standjes en daarna doggy afgemaakt! Ze ziet me zeker nog eens terug.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag voor de eerste keer eens lang geweest. Ik wist niet goed wat er van te vinden aangezien normaal ik prive ontvangst doe en dit toch echt een beetje nog meer het gevoel van (hoeren) (bandwerk) geeft. aangezien ik niet graag seks zou hebben meteen na iemand anders was ik net bij de opening reeds daar. Poort ging open om 11uur en om 11.01 stond ik aan de bel. Er kwam een dame opendoen en zei dat ik moest volgen. Ikzelf had iets van uitleg verwacht, of laat ons zeggen een uitleg verwacht dat ik kon verstaan. Allemaal geen nederlands noch engels. Alleen spaans. Ik volgde de vrouw en achter de hoek stond iedereen netjes opgesteld. Ik denk een stuk of 6 vrouwen. De leeftijden zijn soms al wat in de 40. Ik heb gekozen voor Noelia uit Ecuador. Ze zag er goed uit., ik denk rond de dertig, mooie borsten rond de B. Ze is echt een kleine vrouw, enige dat me beetje tegenzat was haar kont, strak en klein. Geen vetje extra te bespeuren. Ik heb wel graag stukje vlees maar buiten dat was ze wel de mooiste die aanwezig was. En zoals eerder vernoemt de dikke tepels! Nog geen ervaring met dat formaat maar ze waren aanwezig en ik vond het prettig. Ik werd vervolgens naar de kamer begeleid en inderdaad het pand vertoont wel wat vochtplekken en is wel aan een renovatie toe maar daar niet mee bezig geweest toen.
Ik betaalde 100 euro voor 1 uur met haar.
Toen ze het geld was gaan wegleggen veronderstel ik, ging ze mijn piemel goed wassen en toen kon het starten.
We begongen met tongzoenen en daarna gaf ze me een uitgebreide pijpbeurt.
ik heb heel de tijd kunnen doen waar ik zin in had, heb nooit te horen gekregen van dit niet dat niet. Ze werkte met een vertaalapp wat het iets makkelijker maakte.
Na het pijpen vroeg ze of ik graag haar zou beffen, dat heb ik gedaan natuurlijk. Strak klein kutje.
Daarna hadden we heerlijke seks waar ze ook bij klaarkwam.
Toen hadden we nog een klein beetje tijd over en vroeg ze of ik ook een massage wou. Ik dacht lekker maar achteraf bekeken. De massage was niet rustgevend, was redelijk ruw en hard.
Ze bedankte me op het einde ook.

Dus over het algemeen: ben ik tevreden?
Ja zeker wel, is goedkoop en noelia was een propere vrouw, heb niks van geurtjes waargenomen.

Terug
Bovenaan Onderaan