Recensie Noi(Thai), Den Haag, Geleenstraat 72b k3 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor het eerst op bezoek geweest bij dit snoepje. Ik kan de hiervoor beschreven recencies alleen maar beamen: WAT een pareltje is dit!! Ze valt niet echt op achter het raam in dat hoekje daar, maar eenmaal binnen komt er een knap, slank en brandschone dame te voorschijn. Ze spreekt best aardig NL en zei (inderdaad) ma t/m za te werken.

Seks was geweldig: tongzoenen, beffen en twee standjes. Pure GFE. En dat voor het instaptarief nog wel!

Het is dat het voor mij zo'n klote eind rijden naar de hofstad is, anders was ik dezelfde dag nog terug gegaan! Volgende keer maar eens informeren of ze in ruil voor een extratje nog meer aanbiedt😁
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanwege de heisa rond de 'vele klachten over site met info over sekswerkers, waakhond start onderzoek' hou ik het helaas saai en kort, zonder details.

Noi is een hele mooie, leuke, lieve dame. Heerlijke zachte huid. Ze heeft me lekker laten klaarkomen.
 
Daar trek jij je toch niets vanaan?
Ze heeft echt een heerlijke huid he😍
En op zijn aziatisch zacht pijpen.....bij Noi wordt mijn vriend altijd keihard en in combinatie met zacht pijpen voelt het net alsof er geen condoom omheen zit.
 
Nee, dat zeker niet. Maar ik ben het wel eens met deze post: 'Ik vind die sterren juist respectvoller dan uitgebreid omschrijven hoe ze pijpte, welke standjes je deed, etc. Je geeft alleen aan dat het goed/slecht/gemiddeld was en treedt verder niet in details.'

Denk dat ik daarom in het vervolg alles maar algemeen houd. Daarmee voorkom je dat een dame zich 'moet verantwoorden' aan verontwaardigde Klaasje, omdat ze Henkie wel uitgebreid heeft zitten tongen en hem niet.

Maar God wat heb ik genoten van Noi. Een stukje Thailand in Den Haag. Mooi gezichtje, zachte lippen. Heerlijke borstjes.
 
Deze mooie zachte dame ook weer op tweede Paasdag gespot, maar ik liep door naar Anaïs in de passage op 110 (k1). Ik moest even een zekerheidje na een tegenvallende date met Izabella op 45k3. Maar Noi wordt mijn volgende date als je zeker wilt zijn van lekkere seks.
 
😂 ik weet dat je het niet zo bedoelt....maar Noi is ook een echt zekerheidje.
Op een puntje vind ik haar achteruit gegaan maar nog steeds een van de beste.
Qua uiterlijk voor een aziatische bovengemiddeld maar niet super mooi, gewoon erg leuk om te zien.
Noi is wel de dame waar ik de beste en hardste erecties krijg
 
Terug
Bovenaan Onderaan