Recensie Noi(Thai), Den Haag, Geleenstraat 72b k3 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.044
20/08/21
1.485
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Na 2 jaar eindelijk terug mijn Thaise schatje. Heel blij dit engeltje weer eens te zien ik was bang dat ze nooit terug zou komen.
Superlief, mooi, prachtig slank thais poppetje. Heerlijke sex, gewoon een toppertje.
 
Laatst bewerkt:
Guys gister liep ik op de Geleen ( overdag) ik liep iets te ver weg van de ramen en kon het niet heel hoed zien, maar er zar een kleine dame (wit setje aan) is dit de dame in kwestie?
 
Lol ik weet niet waar je liep maar maar als je langs de kamer van boven liep en ze klein en Thais was dan waarschijnlijk wel. Loop gerust wat dichter langs ze bijt (helaas ?) niet.
Altijd handtasje voor het raam
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Erg lieve vrouw, wil een praatje graag maken maar komt er gebrekkig uit. Seks ging wel, geen herhaal gevaar voor mij er bij. Maar als er niks voor de rest is in de straat, ga ik wel bij haar naar binnen .
 
Net nog een keer geweest halverwege verlengd en me liggen verbazen hoe lang ik hem hard kon houden bij Noi.
Alles lekker langzaam zacht en erotisch.
OK haar nederlands is niet geweldig maar de rest is vurrukkuluk.
In alle eerlijkheid..... Ondanks mijn voorliefde voor Latinas...... Begin ik me af te vragen of ik Noi stiekem niet veel lekkerder vind.
Dit is een vrouw waar ik echt uren sex mee kan hebben.... Ga ik maar eens proberen??
 
......heren, als ik positieve recensies schrijf over Noi is het niet de bedoeling dat jullie met haar liggen te neuken als ik langs kom. Vandaag vroeg naar de Geleen gegaan..... lastig deze tijden...... Ik weet niet hoe Rutte het doet, laat hij hoeren bij hem thuis komen op kosten van de belastingbetaler?
Kom ik bij de kamer van Noi, is ze bezet...... en ze werkt al niet tot laat. Drie keer heen en weer gelopen, en net als ik de moed op wilde geven gingen de gordijnen open..... toch nog gelukt...elke keer een feestje met Noi.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag even door de Geleenstraat gelopen, waren veel wandelaars op de been en over de hoeveelheid dames kon ik ook niet klagen.
Zag zelfs Diana nog even 5 seconden voor het raam staan maar die zal ongetwijfeld een afspraak gehad hebben.
Adela ook gespot maar had haar niet direct herkend dus ook weer misgelopen, Ruru ook gezien maar die bezoek ik niet meer...
Nederlandse Daisy (Faya) ook weer eens bewonderd en Katarina 84k4 die ik in het verleden ook wel eens bezocht heb, Romina was er maar zoveel geld had ik niet bij me.
Pff toen zag ik Noi zitten op haar bed, een petit thaise dame met een vriendelijke uitstraling, was de eerste keer dus standaard pakketje met cd.
Viel niet tegen, leuke zachtaardige dame met een goede instelling, pijpen en daarna doggy en voor ik het wist was het cd alweer gevuld.
Zeker herhalingsgevaar, lieve dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst langs geweest, heerlijke vrouw. Ze lachte zo lief naar mij dat ik meteen meer bood dan ze vroeg voor een uitgebreidere sessie met alles er op en eraan behalve pzc. Lekker gezoend, gestreeld, gelikt en 69 voordat we heerlijke gfe sex hadden. Hier kom ik vaker terug.
 
Een van de weinige dames waar ik drie of meer keren binnen ben geweest. Het begint al met de manier waarop ze naar me kijkt, met die geweldige Thaise smile. Ze zit in een armetierig hoekje van de Geleenstraat, in een sjofel pandje. Als ze meer naar het midden van de straat zou verhuizen, zou ze het echt druk hebben.

Noi heeft echter nooit haast. Ze vraagt telkens wat ik wil. De eerste keer dacht ik "laat ik zoenen maar eens noemen, je weet nooit of ze dat wil". Nou, dat heb ik geweten. Tongzoenen vol overgave. Ze is heel zacht, in tegenstelling tot mijn kleine jongen die snel veranderde in een knetterharde big boy. Ondertussen is ze te nemen in alle posities en is ze klein en flexibel. Voor mij een dame die lastig te negeren is in het voorbij lopen. Meer dan 50 euro heb ik bij haar nooit besteed en ze gaf mij telkens voor 100 % satisfactie.
Het zou leuk zijn als ze naar een ruimere kamer met een groter bed verhuist. Dan ga ik haar zeker langer bezoeken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag 11/1 een rondje gelopen in de Geleen. Op basis van de recensies uiteindelijk bij deze dame terecht gekomen. Twijfelde bij het aanspreken omdat ze fysiek niet zo aantrekkelijk was toen ik dichterbij kwam dan op afstand leek maar de recensies waren goed dus daar over heen gestapt.Mijn ervaring is dat het op zich een redelijke dienstverlening is maar zeker niet top. Kletst aardig met je mee maar wel heel oppervlakkig. Had een beetje het gevoel dat ze mij "even tussen" twee afspraken door van mijn zaad wilde verlossen. Niet dat ze haast had maar even kort pijpen, kort bovenop en dan snel met de hand afmaken. Daarna snel weer aangekleed en terwijl ik in mijn kleding schoot constant buiten kijken langs de gordijnen. Zou haar niet snel aanraden en voor mij op zeker geen risico op herhaling of "verslaving".
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Noi is de beste, een heel aardig en mooi meisje, ze heeft nooit haast. ze vraagt altijd wat je wilt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag door de Geleen gewandeld opzoek naar Editha, maar helaas was zij bezet althans dat denk ik heb haar niet gezien na nog een loopje langs de ramen kwam Noi weer vrij en heb ik met haar een afspraakje gemaakt. Dat is niet tegen gevallen een kwartiertje binnen geweest en na lekker door haar gepijpt te zijn en ik haar gebeft heb, wat een lekker poesje heeft ze toch is zij erop komen zitten en lekker gewipt en daarna heeft zij mij klaar gepijpt met condoom dat wel. Maar ondanks dat een fijn kwartiertje beleeft met Noi zeker voor herhaling vatbaar..
 
Welke aziatische zat dan vandaag op k1?
Ik dacht altijd dat dit Noi was en vind haar een stuk minder er uitzien.
Bij Noi dan, kwam ik er vandaag zowel letterlijk als figuurlijk niet tussen.
Of ze had het gewoon druk of ze had afspraken of Flirter58 was bezig
 
Terug
Bovenaan Onderaan