Non stop Teens gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren


Gaat over deze organisatie.
Ik denk dat de uitleg in deze linken meer dan duidelijk genoeg zijn.
Wegblijven dus.
Zeer goede Gangbang's: Bunga Bunga en Bo Cremer.
Of in Clubs: Amai en Eroxx op maandagmiddag of donderdagmiddag.

Alle volgens mijn ervaringen. Andere personen hebben andere meningen.
 


Gaat over deze organisatie.
Ik denk dat de uitleg in deze linken meer dan duidelijk genoeg zijn.
Wegblijven dus.
Zeer goede Gangbang's: Bunga Bunga en Bo Cremer.
Of in Clubs: Amai en Eroxx op maandagmiddag of donderdagmiddag.

Alle volgens mijn ervaringen. Andere personen hebben andere meningen.
Bedankt en ik ga zeker op onderzoek uit bij Club Amai en Eroxx. 👍🏻
 
Wanneer het te mooi is om waar te zijn... niet naar toe gaan ! 25 teenage girls...wat een gekkie. De meeste dames op een GB hebben een leeftijd van plus 40 !
 
Dit is typische VALSE reclame en in feite niks dan puur bedrog! Ten eerste, waren er slechts 10 meisjes aanwezig en meer dan 50 mannen (ipv 20/20). Ten tweede, zijn ALLE foto's fake! De aanwezige prostituees waren bijna allen vrij verlepte latina's, en zeker geen mooie & jonge meiden die de foto's doen laten uitschijnen. Ten derde, waren ook niet alle praktijken die de ad vermeld mogelijk (bvb. cim). Tenslotte was de sfeer ook weinig gemoedelijk en was er (een beetje begrijpelijk) nogal veel haantjesgedrag omdat er veel te veel mannen waren voor te weinig vrouwen... En daar durven ze dan 250 euro voor vragen. Zelfs de helft was al te veel geweest. NOOIT kom ik hier nog terug, PURE AFZETTERIJ! (ps. Ik hoop van harte dat deze review ook effectief gepubliceerd wordt telkens als deze ad voor de volgende, tweewekelijkse gangbang gepubliceerd wordt, zodoende dat andere mensen zich niet laten beetnemen door deze bende afzetters... Had iemand anders deze moeite gedaan voor mij, dan was ik immers zelf niet in deze vuile val getrapt).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan