Algemeen Vlaamse Kelly 12-12 Dilsen-Stokkem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen idee van prijzen maar gangbang 2.5 uur € 120 lijkt mij prijzig.
En op kamer bij Dolce Vita eten drinken? Douchen?

Maar voor bare GB heb je deze nog.
€ 60 van 15.00 - 22.30
Enjoy.
 
Hoe veel mannen zijn hier normaal gesproken? En us er ook iemand bij die voor haar een oogje in het zeil houdt?
Ja haar dom.
Ze zijn geen koppel maar hebben een soort sub/dom verhouding.
Vroeger zat ze in de handen van een knettergekke wiet rokende arabische geweldenaar. Die organiseerde toen wel bare voor haar en daar had ze niks over te zeggen. Die gast is gestoord. Ze liep ook een zware infectie op toen. Dat was een jaar geleden.

Dat is nu allemaal voorbij en er is een nieuwe dom.
Ik weet dat er veel mag en kan. Hygiëne ok.
Echt een graatmagere meid. Ongeveer een meter zevenenzestig. Bedeesd in het begin.
Ik ken ze persoonlijk. Ik kwam met haar in contact via een collega wandelaar toen ze op zoek was naar een nieuwe dom. Maar er was geen klik en ze woont ook veel te ver van mij vandaan. We sturen wel nog regelmatig berichten. Als ik zin heb is er altijd de mogelijkheid tot een gratis beurt. Zoals reeds gezegd neukt ze erg graag en niks is haar te gek.

Ze doet dit om de centen (natuurlijk) maar ook om de kick en het plezier.
Ik heb haar al gezegd dat de toegangsprijs veel te hoog is. Voor hetzelfde geld ga je in 2be 6 knappe meiden vlammen. En dit 4-5 u lang.

Er is mij ook verteld dat er soms 15 reservaties zijn maar dat er dan slechts 2-4 opdagen.
Organisatorisch is er ruimte voor verbetering.
 
Ik hou wel echt van dunne meiden. Zo'n gangbang is wel een fantasie van mij maar denk dat ik dat (nog) niet durf. Ze schrijft in haar advertentie dat het ook voor 'first timers' is. Doet ze dan iets speciaals?
 
Ik hou wel echt van dunne meiden. Zo'n gangbang is wel een fantasie van mij maar denk dat ik dat (nog) niet durf. Ze schrijft in haar advertentie dat het ook voor 'first timers' is. Doet ze dan iets speciaals?
Voor first timers. Woehahaha.
Ze vertelde me dat er laatst een gast was die een andere meid de keel dicht kneep tot ze chokedte. Lijkt mij geen beginner.
Op Kelly mag je trouwens ook flink loos gaan. Ze heeft ni liever.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou wel echt van dunne meiden. Zo'n gangbang is wel een fantasie van mij maar denk dat ik dat (nog) niet durf. Ze schrijft in haar advertentie dat het ook voor 'first timers' is. Doet ze dan iets speciaals?
Je krijgt een oorkonde en een button 🙂 Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.
 
Je krijgt een oorkonde en een button 🙂 Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.
Je hebt het volledig juist Zorro. Toen ik voor de eerste keer een GB bezocht was ik ook wat terughoudend. Wat zou het worden? Wie zou er zijn? Welke sfeer zou er heersen. Daarom ben ik voor de allereerste keer naar een GB geweest waar meerder meisjes aanwezig waren. Ik zou trouwens nu en in de toekomst evenmin nog afzakken naar een one-woman feestje. Je wordt dan voortdurend begluurd en je toertje afwachten. Allesbehalve leuk.
 
Het is ook maar net waar je je goed bij voelt. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik erop kick om bekeken en aangemoedigd te worden als ik een dame aan het neuken ben. Klinkt misschien alsof ik een stoefer ben, maar zo is het niet bedoeld. Het windt me gewoon op. Zit toch nog iets van alpha-aap diep van binnen, vrees ik hahahaha. Ben dan graag de gangmaker. En als het een keer wat minder gaat dan heb ik daar weinig stress bij. Denk dat het ook een kwestie is van voldoende meters maken en je eigen voorkeuren leren kennen. Maar goed, we dwalen af.
 
Je krijgt een oorkonde en een button 🙂 Dan serieus, ik denk dat er GBs zijn die geschikter zijn voor beginners. Sowieso kun je naar mijn mening dan beter naar een wat groter event gaan. Ik heb aardig wat kerels zien bezwijken onder de plankenkoorts als alle ogen in de kamer op je gericht zijn en je kleine vriend even wat bedenktijd nodig heeft.. kan wat confronterend zijn. Op een groter event heb je waarschijnlijk gevoelsmatig meer kans op een revanche.
Om een mij onbekende reden werd mijn volgend bericht en reactie hierop verwijderd.
"Als de garnaal een gamba weigert te worden." Het irriteert mij mateloos dat een forum waar iedereen zijn zegje mag doen geregeerd wordt door een bende dictators die beslissen of je bericht al dan niet relevant is en aldus zonder enige uitleg gedelete blijkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan