Recensie Noor, La temple, Kontich 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

romav

Newbie
18
21/01/22
4
6
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/noor-marokkaanse-schoonheid-bij-le-temple.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak maken gaat vlot. Massage zelf in orde, zonder spectaculair goed te zijn. Ze gebruikt haar mooie borsten af en toe, maar ze zou haar lichaam bij een tantra toch ook iets meer mogen gebruiken.
Aanraken mag op bepaalde plekken, vagina aanraken is 50 euro extra. Wat toch een domper is.
Ze is redelijk afstandelijk, maar stoort op zich niet echt.

Grootste minpunt dat vanaf je klaarkomt, ze direct alles loslaat en je eigenlijk niet je vol orgasme hebt gehad.
 
In dit salon is geweten dat het een zeer povere service is voor veel geld. Meerdere zijn erover besproken zoals Cataleya, Anna en deze Noor. Hier zien ze mij niet meer.
 
jup.

Over Anna waren de meningen toch wel positief als ik het zo hoorde?
Ik ben ook bij Anna geweest, wou ze eens echt zien. Ok, een bom van een griet maar van masseren heeft ze totaal geen benul buiten wat gewrijf. Bij mij was aanraken bij haar geen sinecure omdat ze zich welgeplaatst weg zet. Tja, haar siliconen joekels kan je eens aanraken maar voor de rest? Diegene die schrijven dat ze haar konden vingeren, dat zullen uitzonderingen zijn. Trouwens, vanaf het moment ik binnen kwam, gaf ze al duidelijk aan dat intieme acties niet mogelijk waren, ze spande dat onder de noemer van "respect voor de masseuse". Voor mij, nee, bedankt.
 
Anna al meerdere malen,geweest mss waren jullie gefrustreerd maar Anna kan top masseren hoor .met gevoel altijd fijne ervaring gehad me
Hmmmm, om gefustreerd te raken, dan moet men al sterk uitpakken, ik doe regelmatig massagesalons en weet best waar ik wat kan krijgen. Naar mijn mening? Een kinderhand is snel gevuld zou ik zeggen. Laat ons alle recensies van Le Temple maar eens afgaaan en trek je conclusie.
 
Hmmmm, om gefustreerd te raken, dan moet men al sterk uitpakken, ik doe regelmatig massagesalons en weet best waar ik wat kan krijgen. Naar mijn mening? Een kinderhand is snel gevuld zou ik zeggen. Laat ons alle recensies van Le Temple maar eens afgaaan en trek je conclusie.
Waar haal je dan prijs/kwaliteit meer uit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.453
Berichten
725.275
Leden
33.406
Nieuwste lid
Edotje77
Terug
Bovenaan Onderaan