hier een verslagje van mijn laatste trip Thailand/Laos 6 weken
eerste stop Chiang mai bars waren iets minder , minder aanbod en oudere vrouwen ,op de laatste moment nog een air bnb geboekt en staan echt wel goede deals op als je last minute boekt ,wij hadden een mega groot huis met heel groot zwembad voor 179€(persoonlijk iets boven mijn budget maar met 3 personen was dit nog te doen)
na Laos verder over het land in thailand en eerste stop Roi Et
hier was niet veel te beleven of we hebben het niet gevonden 1 keet gevonden een soort karaoke met kleine bar aan (gelegen aan de overkant van ck success)wel wat knappe meiden maar geen engels
Burriram
hier zijn een 3 tal barren (car care bar en bee stop bar and grill)knappe meiden maar gaan niet allemaal mee.
Udon Thani met songkrane

in de bekende bar straat valt het allemaal goed mee met het water spelen, dit stop ook om 18u.
er is ook een locale straat waar de thai songkrane (Adulyadej road)dit was de beste songkrane tot nu toe

tot 24u en heel veel volk ,ik heb nog nooit zoveel knappe vrouwen op 1 straat gezien

wat mij ook opviel was dat volgens mij de Thaise vrouwen heel veel silicone laten steken de verhoudingen klopte niet ,jonge magere meisjes met echte stevige redelijk tieten

en als je een beetje sociaal bent kan je hier zeker een telefoon nr scoren van een locale meid.
verder waren de massage redelijk irritant deze begonnen altijd met een hoog bedrag van 2000 voor blowjob en heb altijd moeten afbieden (dit maakt het iets minder aangenaam voor mij)ook een soapy gedaan (U CLUB)2800 en deze was wel oké