Recensie Noortje, Den Bosch (vh Amsterdam, Eindhoven, Amstelveen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 38323

Newbie
Supporter
16
23/02/24
30
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4811031-noortje
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb 2x met Noortje afgesproken. De eerste keer heb ik haar in Amstelveen bezocht en de 2de keer heeft zij mij thuis bezocht. Beide keren enorm genoten van haar kunsten in bed. Dame is echt lief en aan het begin verlegen. Ze maakt graag een praatje.

Haar pijpkunsten zijn grandioos. Heerlijk natte bende en daar houd ik van. Ze heeft heerlijke billen waar je lekker mee kunt bouncen. Dame neemt de tijd en doet niet aan haast werk.

Heel eerlijk is zij wel heel erg aan de prijs. PZC heeft zij bewust enorm hoog ingezet omdat ze dat eigenlijk liever niet doet.

Ik houd het in verband met de prijs wel bij die 2x.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4811031-noortje
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren geweest. Ze ontving in een hotel in Den Haag. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik er van vond. Wellicht had ik meer vlammen verwacht naar aanleiding van de positieve reacties hier en op kinky. Op zich is het een vriendelijke dame. Maar het voelde allemaal wat zakelijk en afstandelijk. Ze liet het initiatief volledig aan mij. Het voelde allemaal niet super enthusiast en toch wel passief van haar kant.

Ik begon met haar billen in oliën. Leek ze niet echt van te genieten, maar vond ze ook niet vervelend. Vervolgens heb ik haar gebeft. Daar leek ze van te genieten, maar daarmee is ook alles gezegd. Ze was niet bezig mijn gezicht in haar poes te drukken of mijn hoofd te klemmen tussen haar dijen uit genot. Ze liet het allemaal maar gebeuren ofzo.

Vervolgens heeft ze me gepijpt. En eerlijk is eerlijk. Dat deed ze vol overtuiging en heeft ze lang volgehouden. ,Vervolgens geswitcht naar doggy en toen kwam ik echt binnen no time klaar dus ook daar valt weinig op af te dingen. Al met al een oké ervaring. Maar zoals gezegd had ik er meer van verwacht.

Ik denk dat ik ruim een uur binnen ben geweest. Dus het is ook zeker geen klokkijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan