Recensie Sofiya, Utrecht (voorheen Eindhoven, Amstelveen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
432
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4740340-sofiya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week 2x bij Sofiya geweest . Had ik haar maar eerder bezocht . Wat een schatje. Eerste keer Prosecco meegenomen. Zij kwam direct aanzetten met een schaal met kaas , worst en aardbeien. Eerst elkaar een beetje leren kennen . Wij hadden direct een goede klik. Daarna afgerekend en opgefrist . Zij had de 1e keer prachtig zwart setje aan . Mooi figuur ( ze is niet heel groot) maar ziet er prachtig uit . Zij begon mij al heerlijk te zoenen en mijn penis met haar handen te verwennen . Dat voelt heel lekker . Vervolgens begon zij mij ook heerlijk te pijpen . Daarna condoom erop en kwam zij boven op mij zitten . Vervolgens nog missionaris en daarna weer verder verwend met mond en handjes . Heerlijk . 2e keer had ze een mooi lichtblauw setje aan . Nadat zij mij weer eerst verwend had heb ik haar gelikt . Mmm smaakt verrukkelijk en reageerde goed . Daarna weer heerlijk gepijpt en penismassage . Op het einde haar weer gelikt en tegelijk via handjob klaargekomen . Ze is ook heel leuk om mee te kletsen . Zo avond vertrekt ze naar Den Bosch . En daarna naar huis . Maar Sofiya gaat mij vaker zien .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4740340-sofiya
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag een poging gewaagd met deze leuke Oost-Europese dame.
Had ik haar maar eerder bezocht zeg, wat een heerlijke vrouw.
Ze is er kennelijk op vooruit gegaan met haar time-management, je ontvangt dat waarvoor je betaald.
Ze is meteen m'n nieuwe favoriet :p
Ik zag geen signalen dat ze me weg wilde hebben , maar goed, je bent een man en bent geil en je let niet overal op...
Je komt hier voor 1 ding.. en dat heb ik gekregen, zeg...

Bij binnenkomst heerlijk ontvangen met een lekkere kus, zij gekleed in een mooie jurk (waar ik om vroeg).
Na betaling even de "usual" douche met mondwater spoeling en het feest kon beginnen.

Eerst elkaar even lekker ontdekken, k hou van zoenen en dat werd er volop gedaan.
Na wat stimulance kwam ze heerlijk in the mood waardoor ze wilde dat ik haar ging neuken.
Zo gezegd, zo gedaan en was ik eigenlijk te geil, waardoor ik veel te snel kwam...

Het was een compliment voor haar dat ik te snel kwam, maar dat was uiteraard niet de bedoeling.
Sofiya is een uitermate vriendelijke en toch ook zeker een heel geile chick die weet wat je lekker vindt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4740340-sofiya
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend net voor het werk kreeg ik zin om te ontladen.
Ff snel op de website gekeken en uitgekomen bij Sofiya die haar profiel al had geupdate.

Hartelijk ontvangen met 2 zoenen, maar ik zei dat in Nederland het normaal is dat je groet met een tongzoen.
Ze moest lachen en het ijs was gebroken.

Na de betaling snel kleren uit en aan de gang met haar. Of zij ging eigenlijk met mij aan de gang.
Ze nam volop het initiatief en begon me echt diep te tongzoenen terwijl ze ook al aan mn pik begon te trekken.

Dat deed ze behoorlijk goed. Meeste vrouwen denk dat het een elastiekje is ofzo haha.

Snel gezegd dat ze moest stoppen met trekken anders kwam ik al klaar.
En zonder te vragen had ze mn harde pik al in de mond en begon ze me zalig te pijpen.

Na een paar minuten gevraagd of ze me klaar wil rijden met dr kutje want was natuurlijk op weg naar werk.
Zo gezegd zo gedaan en lekker het condoom volgekwakt. Het kwam uit mn tenen dit orgasme.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sofiya stond al langer op mn lijstje, en deze week maar eens werk van gemaakt.
Ze is exact zoals op de foto's, en nog iets kleiner dan ik had verwacht. Qua lichaam exact mijn smaak: Petite, met een erg strak lijfje, niet te skinny maar precies goed, met zo'n klein bol buikje, je kent het wel :). Haar gezicht is iets minder gepolijst, zoals ook op de foto's, maar dat stoorde niet.
Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad, en bij het neuken is ze zelf goed actief met het wisselen naar nieuwe posities, ze heeft er plezier in en dat merk je, tenminste, ik neem aan als er een klik is, en die was er wel nadat ik haar al likkend meteen aan het begin een schokkend orgasme had gegeven 🙃 .

Lekker ding deze Sofiya, lekkere sex en met plezier.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4740340-sofiya
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak met deze dame gehad nadat Michelle me had uitgenodigd voor een trio. Zie mijn recensie over haar in haar topic. Ontving me in omgeving Utrecht een prima appartement.

Beide dames stonden me op te wachten in een mooi setje. Ze waren volledig op mij gefocust, maar wellicht doen ze ook dingen met elkaar. Beide dames maken er samen een mooie feestje van en ik ging daar voldaan weg.

Zeker een aanrader om haar dan wel alleen, maar nog beter met Michelle te bezoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan