Recensie Sofiya, Zoetermeer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kale89

Newbie
24
06/08/21
15
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/hi-ik-ben-sofiya_8292412
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij sofiya geweest in zoetermeer voor een uurtje massage en intiem.

Was zeker de dame van de foto's. Massage was prima ze gebruikt echt d'r hele body ervoor lekkere zachte maar toch ook grote borsten daarvoor, massage heeft een half uurtje geduurd ongeveer daarna rug afgeveegd met een keukendoek en kon ik me omdraaien, had verwacht dat ze aan de voorkant ook nog wat zou "masseren " maar dat kwam er niet van werd een rubbertje om me jonge heer gedaan en gelijk gepijpt, dat was prima als je het mij vraagt na ff gepijpt beetje glijmiddel op de poes en kwam ze boven op me zitten neuken kon wel iets beter als je het mij vraagt maar goed de sex heeft alles bij elkaar denk ik 10 min geduurd dus voor een uur betaald (150) en ongeveer 45 min binnen geweest. Herhalingsgevaar voor mij niet echt aanwezig was prima voor een keer maar meer niet
 
Deze dame laatst ook bezocht. Ging alleen heen voor een massage van een uur. Vriendelijke dame, nette kamer maar vond het verder niet veel.
Massage was vrijwel steeds hetzelfde. Benen van onder naar strelen. Bovenlichaam met de borsten masseren en repeat. Weinig getease. Na het omdraaien ging ze tussen m'n benen zitten voor het handmatig HP. Dat deed ze zeker lekker maar enige massage van de voorkant was er niet.
Voor enkel een massage is het herhalingsgevaar 0,0
 
Gisteren langs geweest voor een half uur massage. Ruimte zag er goed uit.

Massage was flut, geen passie en energie. Daarna omdraaien voor een trekbeurt en leek wel alsof ik snel moest klaarkomen. Ik vroeg of ik haar mocht aanraken en dat mocht. Ze ging met de borsten naar voren en ik ging lekker voelen. Na een paar seconde zei ze dat het niet mocht.

Niet voor herhaling. Geen leuke ervaring gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan