Recensie Michelle, Amstelveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
432
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/588362-michelle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na 1,5 jaar wachten is ze weer terug . Snel een afspraak gemaakt . Zij ontvangt nu op een voor mij bekend adres. Zij zag er weer stralend uit. Mooi doorschijnend jurkje en prachtig setje daaronder. Zij is niet groot maar mooi atletisch figuur en dubbel D borsten. Na opfrissen elkaar gekust en gestreeld . Zij begon ook met haar kont tegen mij aan te rijden . Ik was haar eerste klant sinds ze weer begonnen is . Zij was erg horny . Haar tepels gelikt erg gevoelig. Vervolgens haar heerlijke kutje gebeft . Zij kwam al snel . Ik was al geruime tijd keihard . Dus condoom erop en ze kwam op mij zitten . Voelde heel strak . En dan die mooie borsten en krullenbol. Wow . Daarna nog diverse standjes . Voelde weer als vanouds zo lekker . Op het einde met handjob klaargekomen . Michelle wat ben ik blij dat je terug bent .
 
Hoe mooi ze ook moge zijn… ik maakte gisteravond een afspraak met haar voor 17:30 vandaag en de dame bevestigt vanochtend nog keurig. Vanmiddag echter geen reactie meer. Zal wel iets ernstigs aan de hand zijn, zei de klant die voor niets naar Amstelveen kwam, licht sarcastisch!

20:00
" So sorry I was busy 5uur "

Dit is haar reactie. Ik geef haar het voordeel van de twijfel. Wordt vervolgd ….. ik geloof meteen de recensie van Rudolfo. Oudgediende heeft mij veel goede tips gegeven :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/588362-michelle
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb afgelopen donderdag een afspraak met Michelle gehad.
Ze ontving mij op een adres waar Veronica mij een aantal weken geleden ook had ontvangen.
Woensdag had ik al even contact met haar opgenomen om te polsen of een afspraak voor donderdag mogelijk was.
Contact verliep vlot en uiteindelijk allemaal volgens afspraak.

Eenmaal donderdag daar aangekomen was er wat geklooi met de deurbel.
Gelukkig kwam het uiteindelijk allemaal goed en stond ik voor de juiste voordeur in het gebouw.
De voordeur ging op een kiertje open, ik naar binnen en daar stond Michelle in een wel heel leuk setje voor mijn neus.
Ja ik moet toegeven; het is echt een prachtige vrouw met alles erop en eraan.
Mooi slank strak lichaam en gebruinde huid en 2 prachtige vrij grote stevige natuurlijke borsten.
Ik heb mij goed met haar vermaakt.

Er zijn altijd wel een paar dingetjes die beter hadden gekund, want smaken verschillen van persoon tot persoon uiteraard.
Het zoenen was wel oké maar van lekker stevig tongzoenen was helaas geen sprake.
Weet ook niet zeker of ze dat in haar opties heeft opgenomen, haar advertentie is ook alweer offline zag ik.
Ze bewoog ook goed mee in alle standjes en deed niet moeilijk.
Eigenlijk bewoog ze voor mijn smaak iets teveel mee zelfs😅, ik hou van goed diep doorpompen maar dat lukt niet echt als de tegenpartij blijft kronkelen.
Ik zei toen ook iets van; kan je niet ff een beetje stil blijven liggen, toen moest ze hard lachen en daarna ging het allemaal wat beter.
Het was allemaal best wel leuk, mooie herinnering.

Uiteindelijk heb ik mijzelf afgetrokken en lekker over haar heen gespoten toen ze op haar rug op bed lag en zichzelf vingerde.
Heerlijk...

Het is een hele mooie vrouw.
Komt haar afspraken na (bij mij dan).
Ik zou haar wel aanraden ja!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/588362-Michelle&hl=en&gl=nl
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Michelle is een gezellige mooie vrouw. Ontvangst was in Den Bosch, nette buurt en pand, en bij mij ook gehannes met de deur. Maar eenmaal binnen, een erg leuke tijd gehad. Gelukkig praat ze behoorlijk goed Engels dus kan je ook nog een gesprekje voeren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/588362-michelle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren (dinsdag) voor de eerste keer Michelle bezocht. In één woord, super.

Ik heb Michelle bezocht in Utrecht (item kan dus wel onder Utrecht). Het was even wat gedoe om de juiste flat te vinden (ze was er de eerste keer en was ook nog niet zo bekend met de nummering), maar uiteindelijk het appartement gevonden en binnengelaten door een erg mooie dame. Knap gezicht, leuke krullenbol en schitterend figuur. Ik denk dat ze inderdaad zo'n 1,70m is. Ze is ook erg vriendelijk. Ze spreekt wat Nederlands, maar we spraken Engels.

Na de financiële afhandeling en even opfrissen, kon de pret beginnen. Ze was geen ontstuimig zoener, maar kam langzaam los en (tong)zoende heel prettig. Een groot deel van de tijd doorgebracht met mijn hoofd tussen haar benen. Ze kon mijn orale verwennerij wel waarderen. Na een kleine pauze om daarvan bij te komen, heeft ze me gepepen mc (ik heb niet gevraagd of ze ook zonder deed) en hoewel mijn voorkeur ligt bij pijpen zc, was het erg lekker. Wel wat kort, maar ja ik bleef ook maar 30 minuten. De sex hierna was best wel intens: cowgirl wat ze heel fijn deed en tot slot op haar buik gelegd, nog wat gelikt en in lazy dog klaargekomen.

ik zeg het nog maar 'ns, Michelle heeft een heel mooi figuur en fijn dat borsten en billen naturel zijn.

Ik kom zeker nog wel terug, maar dan wel voor een heel uur om van al haar moois te genieten.

P.s. Ook niet onbelangrijk: mooi, schoon appartement met goede, schone badkamer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/588362-michelle
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben weer op avontuur gegaan en deze dame samen Sofiya bezocht. Ontvangst was in Utrecht in prima appartement.

Op verzoek van Michelle voor een trio gegaan voor een mooi prijsje. Daar zeg ik geen nee tegen. Dames ontvingen me in een mooi setje en gingen er lekker op los. Alles was op mij gefocust, maar ik weet niet of ze ook dingen met elkaar doen. Ze weten er beide een heel leuk feestje van te maken en ging dan ook met een glimlach naar buiten.

Absoluut een aanrader om haar zowel alleen als beide tegelijk te bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan