WHEM Noortje (vh Veerle), Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Reële foto's zonder fotoshop, foto's waarop je in ieder geval ziet hoe borsten en billen echt zijn.

Verder gewoon eerlijk de leeftijd vermelden
Zoals je kan zien op de foto's die er al staan, zie je dat die 100% echt zijn en alleen mijn tatoos en gezicht zijn weggehaald. Zelfde geld voor mijn leeftijd, deze is echt 23, al kan ik me voorstellen dat je er twijfels bij hebt (word vaak over gelogen)😅
 
Zoals je kan zien op de foto's die er al staan, zie je dat die 100% echt zijn en alleen mijn tatoos en gezicht zijn weggehaald. Zelfde geld voor mijn leeftijd, deze is echt 23, al kan ik me voorstellen dat je er twijfels bij hebt (word vaak over gelogen)😅

Was niet voor jou persoonlijk bedoeld Veerle 😀 meer in z'n algemeenheid voor alle dames 😀 ik dacht dat alle dames nieuwe foto's lieten maken nl
 
Voorlopig (onder voorbehoud):

_Beschikbaarheid deze week_
Maandag ➡️ 12:00 - 20:00
Woensdag ➡️ 12:00 - 20:00
Donderdag ➡️ 12:00 - 20:00
Zaterdag ➡️ 11:00 - 18:00

_Beschikbaarheid volgende week_
Woensdag ➡️ 12:00 - 20:00
Donderdag ➡️ 12:00 - 20:00
Vrijdag ➡️ 12:00 - 20:00
Zaterdag ➡️ 11:00 - 18:00
 
Beste heren,

Even een paar belangrijke punten van informatie:

- Omdat heel veel vieze heren binnen krijg en ik wat meer wil gaan filteren, heb ik besloten om mijn prijs voor pijpen zonder condoom omhoog te gooien. Deze staan in mijn advertentie op kinky (let op: vanwege weekend is de wijziging nog niet online)

- Natuurlijk hebben we wel weer een nieuwe actie!! De gehele maand januari €10 korting op de basisprijs vanaf 30 minuten 💖

- 4 tm 9 januari ben ik op vakantie en dus ook niet bereikbaar

- Inmiddels staan er nieuwe recente foto's online

- Vanaf 14 januari zal ik 2 weken niet kunnen meedouchen of body2body/nuru massages kunnen geven ivm een nieuwe tattoo


Een paar punten die ik graag extra benadruk:

- Waar mijn tattoos zitten en wat ik heb staan blijft offline. Ik ga dit dus ook echt niet prijs geven!

- Ik werk ALLEEN op afspraak. Zo binnenlopen gaat niet bij mij.

- ALLEEN via whatsapp en telegram ben ik te bereiken. Bellen en smsen heeft geen zin. Doe dit dus ook niet.

- Ik zoen niet en ik heb ook geen seks zonder condoom. Ook niet voor extra geld dus val me daar niet mee lastig aub. (Lijkt een trent te zijn laatste paar dagen)

- Maak je een afspraak en ben je een no-show? Bij 15 minuten na afgesproken tijd krijg je een blok. Kom je met een onzin reden? Blok.

- Maak je een afspraak en ga je last minute twijfelen of je wel wilt? Blok.

- Maak je een afspraak, kom je binnen, zeg je geen afspraak te hebben en wil je toch eerst iedereen zien? Blok en gegerandeerd dat geen enkele andere dame dan nog graag met je op date gaat (iedereen heeft een hekel aan dit soort toestanden)

- Gezichtsfoto's vragen is een no-go en dit blijft ook zo dus ook die onzin kan ophouden. Ook smoesjes met "ik moet ver rijden en wil niet voor niets rijden" gaan niet helpen. Dan moet je maar een dame zoeken in de buurt of de gok wagen. (Als ik echt lelijk was dan was dat allang op het forum gezet)

Fijne jaarwisseling lieverds 💖
 
Voor de heren die graag willen weten hoeveel mn lichaam nu veranderd is sinds mijn maagverkleining (de heren die mij daarvoor al kende en nu niet weten of ze me nog wel vol genoeg vinden) hieronder een update van hoe ik was (links) en hoe ik nu ben (rechts). Geen charmante fotos maar wel duidelijker dan de fotos bij mijn advertenties.

Ben momenteel 107 kilo (rechts) en dus 30 kilo minder. Dit blijft naar beneden gaan (tot ongeveer 70/75 kilo), wanneer ik onder de 100 zit, zal ik bij niet meer identificeren onder de categorie "Dik" en "BBW"
 

Bijlagen

  • IMG-20230118-WA0001.jpg
    IMG-20230118-WA0001.jpg
    167,2 KB · Weergaven: 197
Terug
Bovenaan Onderaan