WHEM Noortje (vh Veerle), Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had gisteren echt eens zin om de gok te wagen. Ik ben namelijk niet iemand die snel een leuke dame tref. Nou Veerle is echt een uitzondering. Wat een heerlijke leuke dame. Licht chaotisch dat wel😂. Geen moment spijt gehad van mijn bezoek. Ze communiceert echt leuk en ik ben zeer tevreden over de aangeboden diensten. Jammer van het niet kussen maar ze is hier duidelijk over en ik snap het ook. Veerle je hebt me positief verrast en ik heb genoten. Het leukste haar zelfs me na het te snel klaarkomen 2 x te laten komen. Respect.. ik ga je zeker vaker bezoeken. Wat een lekkere leuke dame👍🏼

Heren als je respectvol bent wordt je ook zo behandeld ben wat zuiniger op deze topper... Zorg dat je schoon bent en dan is er veel mogelijk. Met vriendelijke groeten je taxichauffeur
 
@Krekelj
Bedankt voor je recensie, kan je misschien nog een recensieformulier met algemene beoordeling invullen, dan telt het ook als recensie.
In dit topic
 
Laatst bewerkt:
Vanaf donderdag 23 maart zal tijdelijk mijn laatste werkdag zijn. Op deze dag zijn massages ook niet mogelijk vanwege nieuwe tattoo.

Maandag 27-03 zal mijn hormoon spiraaltje eruit gaan en word gekeken naar nieuwe mogelijkheden qua anticonceptie. Tot die tijd zal ik alleen beschikbaar blijven voor bdsm klanten waarbij ik geen seks hoef te hebben.

Ik houd jullie op de hoogte 🤗
 
Vanaf donderdag 23 maart zal tijdelijk mijn laatste werkdag zijn. Op deze dag zijn massages ook niet mogelijk vanwege nieuwe tattoo.

Maandag 27-03 zal mijn hormoon spiraaltje eruit gaan en word gekeken naar nieuwe mogelijkheden qua anticonceptie. Tot die tijd zal ik alleen beschikbaar blijven voor bdsm klanten waarbij ik geen seks hoef te hebben.

Ik houd jullie op de hoogte 🤗
Succes met de ingreep,overleg eens voor een staaf je in je arm ik weet dat daar positieve verhalen over zijn
 
Toch maar met kleedje gaan zitten Veerle. Beetje lingerie ruimen, misschien nog wat toys waar je vanaf wilt😄
Waardeloos zo iets. Maar positief vind ik dat je je toch iets meer ingehouden hebt met je reactie dit keer! Ga een dagje lekker wat leuks doen joh. Let it go!😘
 
DEZE WEEK:

Aanwezigheid Rotterdam
Dinsdag ➡️ 11:00 - 01:00
Woensdag ➡️ 11:00 - 20:00

Locatie
Bella Donna
Lange Hilleweg 190a
Rotterdam Zuid

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Aanwezigheid Eindhoven
Donderdag ➡️ 12:00 - 22:00

Locatie
Lovehotel Eindhoven
Hofstraat 87
Eindhoven
 
Terug
Bovenaan Onderaan