WHEM Noortje (vh Veerle), Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met "contact houden" bedoel je niet sexueel contact neem ik aan?
Eigenlijk was ik van plan je tijdens je tour (nu afgelast) te bezoeken....
 
Hier weer een update omtrent mijn gewicht (foto's links zijn van 4-6 weken terug en ben inmiddels iets slanker geworden. De foto's rechts zijn van 26-09-2022)
 

Bijlagen

  • IMG-20230724-WA0000 (1).jpg
    IMG-20230724-WA0000 (1).jpg
    184,3 KB · Weergaven: 477
  • IMG-20230724-WA0001.jpg
    IMG-20230724-WA0001.jpg
    190,4 KB · Weergaven: 465
  • IMG-20230724-WA0002.jpg
    IMG-20230724-WA0002.jpg
    191,7 KB · Weergaven: 452
Doe je goed dame..
Hoe geaccepteerd het misschien ook is, of sterker nog je moet het accepteren anders ben je aan het fat shamen..
Overgewicht is gewoon NIET gezond.. De een valt makkelijker af dan de ander.. En rommel zoals Prednison is funest..
Maar als je verder gezond bent is er geen excuus om met 30/40 kilo overgewicht rond te lopen of beter zitten..
Want alles gaat naar de kloten.. Gewrichten, conditie,kwaliteit van leven..
Het is gewoon niet goed..
Overal waar TE voor staat is nooit goed..
Nogmaals, goed gedaan, 👍
 
Doe je goed dame..
Hoe geaccepteerd het misschien ook is, of sterker nog je moet het accepteren anders ben je aan het fat shamen..
Overgewicht is gewoon NIET gezond.. De een valt makkelijker af dan de ander.. En rommel zoals Prednison is funest..
Maar als je verder gezond bent is er geen excuus om met 30/40 kilo overgewicht rond te lopen of beter zitten..
Want alles gaat naar de kloten.. Gewrichten, conditie,kwaliteit van leven..
Het is gewoon niet goed..
Overal waar TE voor staat is nooit goed..
Nogmaals, goed gedaan, 👍
Ben het helemaal met je eens hoor!

Mensen hebben lange tenen tegenwoordig haha
 
Hier weer een update omtrent mijn gewicht (foto's links zijn van 4-6 weken terug en ben inmiddels iets slanker geworden. De foto's rechts zijn van 26-09-2022)
Wow, wat een verschil! Dat je flink bent afgevallen is goed en de kleur van jouw huid op de nieuwe foto's ziet er ook veel gezonder uit. Nu begrijp ik ook waarom je jouw naam hebt aangepast. Goed bezig @Noortjexx !
 
Terug
Bovenaan Onderaan