Recensie Nora, Center 42, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gertje01

Wandelaar
34
29/11/21
18
9
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/center-42-44/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had geen afspraak. Op goed geluk langst gegaan. Ella en Nora waren vrij. Gekozen voor Nora.
Heb gekozen voor 30min B2B.
Fijne dame, waar je een leuk gesprek mee kunt hebben.
Massage vond ik echt goed. De erotische opbouw vond plaats tijdens de volledige duur v/d massage, wat ik positief vind.
Zelf ziet ze er ook goed uit

Op het einde wast ze je rug nog in de douche, fijne extra is dit.

Herhalingsgevaar is er zeker. Dan ga ik wel een afspraak maken op voorhand.
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op goed geluk even bezoek gebracht aan deze zaak. Drie dames beschikbaar. De eerste die verscheen was Nora... De lach, de snoet,... de namen van de volgende twee deden er niet meer toe. Wat een mooie dame.
Gegaan voor tantra van een uurtje.
Begint met drie dikke zoenen.
Eerst samen in de douche (een lekker warme douche trouwens) waarbij ze je met zeep op de handen je ganse lijf afgaat. Een zeer fijne opbouw in die douche. Voor, achter, zich tegen je aandrukken, ...
Dan word je uitgenodigd om op tafel te gaan liggen.
De massage was zoals mijn voorganger aangeeft... zeer goed. Dat was een zeer aangename mix van hard en zacht, speels en stout. Dat was totale ontspanning zoals ze dat aanpakte. De warme olie liet ze rijkelijk vloeien wat gewoon zalig is. REgelmatig duwt ze ook haar eigen warme lichaam tegen je.
Af en toe en naarmate de massage vordert alsmaar meer... gaan de handen wat stouter.
En dan kruipt ze bij op de tafel waarbij ze zich in alle mogelijke bochten wringt om de massage verder te zetten. Zoals gezegd, niet zomaar strelen maar een totale mix van zacht, hard, traag,...
Na zowat een 20 minuutjes dan op de rug liggen. En dan begint het spel van vooraan opnieuw, alleen heb je dat de surplus dat je die prachtige snoet mag zien. Wat een snoet, wat een body. Mooi bruin en dan glanzend in de olie.
En opnieuw zacht, hard.
Regelmatig ook in de kleine Tokio en buren... in de hand, olie erop,... Wederom kruipt ze bovenop de tafel, kronkelt op alle mogelijk manier over je heen. Je krijgt dan de kans om ook haar te strelen op alle mogelijke plekjes. Wat een zachte huid (maar ja, elke dag al die olie... :)).
En dan begint ze alsmaar meer u naar het toppunt te brengen. Ze duwt de poes tegen je penis, dan weer eens met de tepels, dan tussen de borsten, een stoute tik er tegen.
Om dan uiteindelijk naast de tafel te belanden en dan je tot een toppunt te brengen. De blik die ze dan in de ogen heeft, die mooie snoet... ja dan houd je het niet meer. En net voor het klaarkomen duwt ze haar tepel tegen het topje van de penis en daar gaat ie.... wat een climax.
Ik kon gerust nog een uurtje op die tafel blijven liggen om te bekomen.
En dan terug naar de douche, je rug wordt gewassen... en dan helaas... is het weer gedaan.
Mijn eerste keer in deze zaak, ik denk dat ze er een regelmatige klant bij gaan hebben.
Het onthaal was trouwens ook leuk, wat uitleg. En die onthaaldame... ook zeer leuk om te zien.
Herhalingsgevaar... absoluut... maar zal door de geldbeurs worden bepaald.
De centjes meer dan waard.
Net als mijn voorganger... als ik terug ga... dan bel ik op voorhand voor een afspraak zodat ik zeker ben dat ik Nora heb...
 
Nu is mijn interesse toch ook gewekt.... Binnenkort ook eens proberen.

Welk uur van de dag zijn jullie geweest? Ik ga meestal op vrijdag maar volgens de onthaaldame werkt Nora dan maar tot 17u. Dat is voor mij iets te vroeg ivm werk.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Ben al meerdere keren in dit huis geweest en Nora is echt de topper.
Heb onlangs een sweet surrender massage bij Nora ondergaan.

Het begint inderdaad met een douche waar ze je al goed teased en je inzeept.
Bij de sweet surrender domineert ze lichtjes en gebruikt ze subtiel de zweepjes terwijl ze jongeheer ook af en toe aandacht geeft.
Ook zit er een geblinddoekte passage in, waar ze jongeheer ultiem verwent terwijl ze een prostaatmassage geeft.
Je mag haar overal aanraken en haar poesje strelen.
Ze laat je inderdaad een tot een hoogtepunt komen met al haar troeven!

Ik denk niet dat er in dit huis aan intiem of pijpen wordt gedaan, misschien hebben anderen hier andere ervaringen mee.

Een toppertje!
 
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alle goede reviews ik al gelezen had over Nora heb enkele weken geleden besloten haar een bezoek te brengen op een vrijdagnamiddag. Omdat ze nogal populair is had ik op voorhand maar gebeld voor een afspraak.

Nadat ik met de gastvrouw had afgerekend voor een uurtje tantra ging ze Nora verwittgen dat ik er was.
Enkele minuten later kwam Nora mij halen en kreeg ik al direct een kus bij de ontvangst. Daarna mocht ik haar naar boven volgen.

Ik mocht mij onmiddellijk uitkleden zodat we samen konden gaan douchen. Alleen al voor een douche samen met Nora zou ik nog eens teruggaan.
Dit was zonder twijfel de beste ervaring die ik al gehad heb op dat vlak.
Ze wast je volledig en gebruikt dan haar hele lichaam om tegen jou aan te drukken. Wat een zalige ervaring.
Hierbij komt ze ook regelmatig zachtjes in je oor kreunen. Erg opwindend wat mij betreft. Tijdens het douchen had ik een paar keer schrik dat ik in de douche al zou komen.
Ze draait zich ook regelmatig om waarbij ze haar zachte billen tegen je kleine vriend aan duwt.
Ik had gerust nog wat langer met Nora onder de douche kunnen staan maar er moest ook nog gemasseerd worden.

Zoals altijd eerst het rug-gedeelte waarbij ze zeer goed afwisselt tussen hard en zacht masseren. Hierbij verdwijnt er regelmatig een hand tussen je benen om al plagend je ballen te strelen. Op het einde kruipt ze ook bovenop de tafel om zo met haar hele lichaam over je rug te gaan.

Daarna mag je je omdraaien en doet ze de voorkant. Na kort je armen en benen onder handen genomen te hebben kruipt ze al redelijk snel bovenop de tafel. Ze ging met haar borsten zachtjes langs mijn penis en ook bracht ze regelmatig haar mond tot bijna aan mijn eikel om er dan zachtjes op te blazen.

Ook heeft ze een hele speciale techniek waarbij ze je penis tussen de binnenkant van haar dijen neemt en deze dan tegen elkaar duwt. Nogal apart en best aangenaam. Ook is ze er niet vies van om met haar poesje tegen je penis aan te wrijven. Dat poesje mag je ook aanraken, zolang je niet met je vingers naar binnen gaat. Terwijl ze met haar lichaam over je heen hangt geeft ze je de kans om langs achter met je hand tussen haar benen te gaan zodat je met de toppen van je vingers haar lipjes kan strelen.

Aan alle leuke dingen komt jammer genoeg een einde dus op een gegeven moment versnelde ze het aftrekken tot ik lekker kwam en nog een kus kreeg van haar.
Nadat ze wat opgeruimd had mocht ik mij nog rechtzetten en heeft ze nog enkele minuten mijn rug gemasseerd alvorens we terug (apart) gingen douchen.

Daarna aangekleed en door Nora naar de deur begeleid.
Ik heb mij mijn eerste ervaring met Nora alleszins niet beklaagd. Het douchen alleen al was het bezoek waard wat mij betreft. Het is niet moeilijk om te zien waarom Nora zoveel goeie reviews krijgt. Absoluut een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een afspraak bij Nora maar dat was niet helemaal goed gegaan, er was een paar minuten voor mij iemand met haar naar de kamer gegaan.
Wat mij betreft hadden ze dat beter kunnen checken, ik heb immers mijn naam gegeven bij het reserveren.
Door de gastvrouw wel vriendelijk ontvangen en een kop koffie gekregen, tevens vertelde ze dat Maya van 10:00u beschikbaar zou zijn en dat dit ook absoluut een topper was.

recensie:
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorige week ook bij Nora geweest. Ik kan gewoon bevestigen waar voorgaande recensie ook zeggen. Ze is gewoon geweldig.
Dat begint van het eerste moment in de douche al. Daar drukt ze zich tegen je op en zorgt ze ervoor dat je al opgewarmd bent voor de massage.
De massage begon op de rug en was heerlijk relaxed. Maar eenmaal omgedraaid weet ze de spanning verdomd goed op te bouwen. Ze weet goed het hoogtepunt uit te stellen. En als je mag komen, dan is het wel heftig. Na het kuiswerk mocht ik rechtop zitten en kreeg ik nog een korte nekmassage. Dan was het terug richting douche, deze keer wel apart.

Groot herhalingstekens bij Nora.

Ze gaf wel nog mee dat ze binnen enkele maanden gaan verhuizen, alle info zou op de website komen.
 
Dat van die verhuis is wel interessant om te weten. Dan moet ik de website eens in de gaten houden.

Ergens wel een beetje jammer want ik vind hun huidige locatie best leuk. Ok, het is er niet supermodern maar heel gezellig ingericht en ik heb er best goeie herinneringen aan.
 
Heeft er iemand ondertussen een update over de situatie van Center42?

Er was hier eerst gezegd dat ze gaan verhuizen maar nu hoor ik dat ze volgende maand sluiten en de dames overstappen naar Divina in Paal.
 
Dat ligt eraan of ze daar voor open staat.

Bij Center42 mochten ze dat niet van het management. Bij Divina zou elke dame de keuze krijgen hoever ze wil gaan en wordt aan de klanten voorgesteld wat bij een specifieke dame de mogelijkheden zijn heb ik begrepen.

Duurder wordt het alleszins wel want bij Center42 was de goedkoopste optie 120 euro/u en bij Divina is het 150 euro/u. Spijtig genoeg is die afstand voor mij ook een stuk groter.
 
Op 12 mei gaan ze verhuizen onder1 dak met divina in paal , er is wel een onderverdeling , c42 meisjes enkel nassage geen intiem , er zullen twee telefoonnummers zijn , dit heb ik vernomen van een zeer betrouwbare bron
 
Ik ging regelmatig langs bij C42. Allemaal mooie dames. Maar Nora is mijn favoriete.
Ik kan de voorgaande positieve reviews enkel bevestigen...Nora doet haar job met passie.
Afspraak met haar op een donderdag een paar weken geleden. Ik nam anderhalf uur. Ze ontving mij met een kus op de wang.
Samen in de douche. Ze zeepte mij volledig in. Met 1 hand begon ze mijn penis hard te maken en met de andere hand mijn ballen en mijn aarsje afwisselend te stimuleren. Zodra ik hard was draaide ze met haar kontje richting mij penis en duwde ze mijn penis tussen haar ingezeepte billen. 1 minuutje lekker genieten met haar kontje dat op en af gaat. Zonder penetratie voor de duidelijkheid. Dat maakte mij nog harder. In de douche mag je haar ook helemaal aanraken en ze geniet met je mee, dat vind ik super aan haar. Ze kreunt zachtjes wanneer je haar tepels en clitoris aanraakt.
Nadien mocht ik gaan liggen. Haar handen masseerden eerst mijn benen en rug. Daarna kwam ze op mij liggen om met haar zachte lichaam de b2b te doen. Ze fluisterde in mijn oor dat ik op mijn rug mocht liggen. Alvorens ze mijn penis inoliede kreeg ik twee ondeugende kussen op mijn eikel terwijl ze lachend naar me keek. Ze kwam met haar gezichtje richting het mijne kuste mij op de zijkant van mijn mond en schoof direct terug naar beneden om mijn penis tss haar borsten te pakken en tegen haar bruine tepels te wrijven.
Ze keerde haar met haar poes richting mijn gezicht, zodat ik een prachtig uitzicht had op haar geil Thais poesje. Ondertussen trok ze mij af en kneedde mijn ballen. Met mijn handen masseerde ik haar kontje. Ik trok haar billen open en dicht, streelde haar poes en sterretje. Ze kwam met haar poes nog iets dichter naar mijn gezicht. Dit nodigde me uit om haar te proeven en ze liet het graag toe. Ze bleek zelf heel geil, want nadat ik was klaargekomen hadden we nog even tijd. Ze nam haar vibrator, ging met gespreide benen op de tafel zitten en mastuurbeerde haar eigen terwijl ik haar poesje en de binnenkant van haar dijen likte en kuste totdat ze al spuitend klaarkwam in mijn gezicht.
Steeds een topervaring met deze dame.
Zij zal binnenkort ook bij Divina gaan werken.
Ze vertelde dat ze het intiem verhaal nog gaat bekijken, maar pijpen wil ze alvast wel voor wat extra €€€.
 
@Knuffelbeest Damn zeg....indrukwekkend! En ik dacht dat mijn ervaring met Nora al goed was....
Je was misschien al meerdere keren bij Nora geweest waardoor ze jou al wat kende en daardoor meer deed/toeliet? Of had je een speciale massage geboekt?
 
@Knuffelbeest Damn zeg....indrukwekkend! En ik dacht dat mijn ervaring met Nora al goed was....
Je was misschien al meerdere keren bij Nora geweest waardoor ze jou al wat kende en daardoor meer deed/toeliet? Of had je een speciale massage geboekt?
Idd, ik ga eigenlijk enkel bij haar langs. Voel me heel relax bij haar. En met de tijd mag je haar al wat meer vragen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan