Recensie Nora - Diane’s Secret - Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Batsbeer

Newbie
23
13/05/22
27
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag naar Diane's Secret gereden voor mijn afspraak met Yazmine. Best wel naar uitgekeken, maar had het beter niet vrijdag de 13e kunnen doen.

Yazmine werd voor een uur bijgeboekt door de vorige klant, dus deze jongen keerde bijna met een volle zak terug naar huis. Maar tijdens plaatsnemen in de huiskamer viel mij al een dame op met een flinke bilpartij en idem borsten. Wat me echter het meest opviel was haar leuke en gemoedelijke vibe, straalde echt een positieve energie uit.

Nora heeft een totaal ander type lichaam dan de dame die ik wilde bezoeken, maar gelukkig loopt mijn smaak dusdanig uiteen en waardeert mijn kleine kameraad ook lekkere volle billen en grote borsten. Gelukkig zeg ik, want Nora is echt super chill. Toen werd voorgesteld om met een van de andere aanwezige dames, waarbij de gastvrouw Olivia zelfs grapte: ik ben ook beschikbaar (overigens leek me dat eigenlijk best leuk), trok Nora me over de streep met haar opmerking: ik ga er voor zorgen dat je met een big smile naar huis gaat. Als goedmakertje zelfs gebruik mogen maken van de jungle kamer, die overigens erg leuk is.

Zo gezegd zo gedaan, Nora was super chill, kon met haar lachen en ze was super lief en aardig. Bood PZC aan voor 50 euro waar ik graag gebruik van maakte. Het pijpen deed ze heerlijk en ze nam mijn kameraad ook een paar keer volledig in haar mond waarbij ze dat heerlijke geluid maakte, waar aan terugdenken mij nu alweer fier overeind krijgt.

Vroeg na een tijdje of ze ook 69 wilde doen, maar eerst nog even lekker met haar borsten gespeeld. Daarna heerlijk met haar poes op m'n mond en mijn neus begraven tussen die billen. Na een tijdje met mijn tong gelikt te hebben alsof mijn leven er vanaf hing waren het weer haar woorden die het voor me deden. Ik hoor niks liever dan oh fuck je hebt me gewoon laten klaarkomen, ik weet niet wat je met die magische tong hebt gedaan. Sowieso GFE dit.

Hierna nog lekker reverse cowgirl, blijft toch fantastisch met zo'n uitzicht. Bijna hypnotiserend. Na een tijdje over op doggy, op suggestie van Nora. Graag akkoord mee gegaan, want lekker tegen zo'n billen stoten zou ik nooit afslaan. Ik zei nog oei nu moet ik het even rustig aan doen, maar met dat uitzicht verloor ik me compleet in geilheid en kwam er van rustig helemaal niks. Absoluut geen straf dit.

Nora heeft mijn reis naar DS absoluut goed gemaakt en de teleurstelling dat mijn afspraak niet doorging zeer zeker verzacht. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog steeds geen foto's van Nora op de DS site. Is tongzoenen ook mogelijk bij haar?

Bedankt.
Normaal zoenen is al iets dat ze liever niet doet

Zolang ik nog geen foto's zie van haar lichaam billen/borsten twijfel ik ook nog steeds om die laatste stap te nemen ...

Ze is nogal gezet dikke billen borsten, met al het andere dus ook dik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan