- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1589890-nora#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
Tantra Massage - Kamasutra Visitings
Something Special.......Me practising Yoga, nude Yoga, Tantra,Neo-Tantra, Kamasutra already 8 years ago.-Nude Yoga,-Tantra Massage,-B2B Massage,-Tantra,-Tantric Sex,...
www.kinky.nl
Een uurtje Tantra massage gehad bij deze bijzondere dame. Allereerst... die borsten... nooit eerder zo iets gezien! Ze zijn echt schitterend, zoals op de foto. Ik vraag me nog steeds af of ze natuurlijk zijn, ondanks dat ik ze uitvoerig heb mogen aanraken. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, maar ze voelen wel natuurlijk.
Verder is Leonora echt klein, een stuk ouder (en minder mooi, ze was niet opgemaakt) dan ik op basis van de foto's had verwacht. Nog steeds wel de moeite waard.
De massage was bijzonder. Meer gefriemel dan massage en ze was ook regelmatig even met iets anders bezig. De uiteindelijke penismassage was fijn. Ze legde mijn hand bij haar k.t en we kwamen tegelijk (zij net iets later). Dat was een fijne ervaring.
Voor mij geen teleurstelling, maar ook niet voor herhaling vatbaar. Voor een tantra / lingam ga ik liever naar Nalinii in Breda.
ze ontvangt op verschillende locaties en vraagt een aanbetaling, wat mij betreft is ze zeer betrouwbaar