Recensie Nora, Private dreamgirls, Hasselt 4,91 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Nora geweest, grote meevaller!

Heerlijk naturelle volle tieten, mooi gezichtje en oprecht geil. Pijpt heel lekker, diep nat en met veel gevoel. Ondertussen kan je aan haar bijzonder lekkere tieten. Dan besloot ik ze te verwennen en ze wordt lekker nat van vingeren en beffen, en kreunt daarbij geil.

Dan haar gevraagd om op haar rug te liggen zodat ik haar kon neuken met zicht op die lekkere tieten van haar. Wegens te geil vaak moeten stoppen en haar terug beffen. Na een tijdje gevraagd dat ze mij klaar reed met haar tieten in mijn gezicht.
Duurde logischerwijs nietmeer heel lang :)

Grote aanrader! Ze is ook nog eens een aangename meid in de omgang met gezond gevoel voor humor. Voor mij komt er zeker een volgende keer.
 
Ben er vandaag na een dik jaar nog eens geweest. Zij is denk ik her beste wat limburg te bieden heeft. Zo spontaan en natuurlijke schoonheid. Wat je hier krijgt voor 80 euro vind je bjjna nergens. Roemeense vrouwen met hun bewerkte foto's en 50 euro extra voor pzc, daar bedank ik voortaan voor. Tongzoenen deed ze toch redelijk voluit bij mij. Niks op aan te merken. Een top ervaring rijker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin oktober voor eerste keer in dit huis en op basis van recensies voor Nora gegaan. Ze kwam wel wat laat aan op de afspraak maar dat is dan ook het enigste wat ik als bemerking zou kunnen meegeven.
Dit is absolute topkwaliteit, de service die deze dame geeft.
De looks… 10/10. Prachtige body, mooie tattoos, 100% naturelle borsten en die Zijn prachtig.
Gesprekspartner 10/10, verstandige dame, weet wat ze wil.
Onmiddellijk leuk contact. Een kusje. Zij zorgt voor het wasje.
Een borreltje om de mond wat te spoelen.
Hygiene top.
120% knuffelgehalte, voor mij toch want naast de seks is dat voor mij ook een must. Mekaar vasthouden, van mekaars warmte genieten,… en of ze knuffelt… er is veel bij haar om vast te houden, te strelen.
En dan gaat ze al eens naar beneden voor pijpbeurt. Ik doe dat altijd met condoom, maar in deze was ik zo verrast en helaas ook opgewarmd dat ik het zo liet gebeuren. Achteraf wel spijt van want naar soa… liever safe.
maar hoe ze die blosjes deed… amai, dat wil ik elke dag, wat die met haar mondje kan…
dan komt ze terug knuffelen, en kussen… veel kussen waarbij zij ook de tong laat voelen (wat voor mij ook niet moet). Op de mond kussen, nek, lijf… laat maar komen.
en dan opnieuw met dat mondje naar beneden. super. Ik heb haar moeten waarschuwen. Hoe graag ik ook in haar mond wou komen… het hoort niet tenzij zij het wil.
'dan condoom erover en zij on top. En wat een uitzicht.
Die had mij dermate opgewarmd dat het intiem van korte duur was. Ik liet horen dat ik graag wou komen… en daar ging ze… dat was lang geleden dat een orgasme uit mijn tenen kwam.
overall kan ik maar 5 sterren geven… voor mij zijn er dat geen 6 maar zelfs 7
wat een dame, wat een service, een standaard hoe gfe moet zijn. Ik denk niet dat veel die standaard halen.
gelukkig is dit huis niet zo ver van mijn deur,… dus Nora, ik kom nog dikwijls binnenwippen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-topper-nora-29.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, vandaag ook kennis mogen maken met deze leuke jongedame. 🥰
Voor mij alles wat ik zoek in een gfe, qua "performance" is ze goed te vergelijken met Anneke die hier voorheen ook actief was, helaas spoorloos verdwenen. :cry:

Nora zoent duidelijk graag, lekker sensueel en hartstochtelijk, laat zich graag likken, clitje is erg gevoelig dus graag zachtjes. Vingeren geen probleem, geniet ze ook volop van, drijfnat poesje als resultaat.
Qua fysiek is ze slank, goede rondingen en alles naturel, opgewekte tepels, vrij gevoelig denk ik?
Pijpen doet ze ook graag, goed, diep en met goed gebruik van haar tong.
Eerste half uurtje, na obligate wasje, vooral bezig gehouden met uitgebreid voorspel, véél zoenen, over en weer oraal afgewisseld met wat pussysliden/over en weer teasend. ❤️‍🔥❤️‍🔥
Laatste kwartiertje toch maar jasje aangedaan en in slechts 2 standjes uiteindelijk in doggy m'n kruit verschoten, hield het echt niet langer en zat al behoorlijk lang op het randje, explosie was heftig en lang aanhouden, helemaal prima dus.

Nieuw toppertje, jammer dat Hasselt niet naast m'n voordeur ligt. :cry:
 
Nou, vandaag ook kennis mogen maken met deze leuke jongedame. 🥰
Voor mij alles wat ik zoek in een gfe, qua "performance" is ze goed te vergelijken met Anneke die hier voorheen ook actief was, helaas spoorloos verdwenen. :cry:

Nora zoent duidelijk graag, lekker sensueel en hartstochtelijk, laat zich graag likken, clitje is erg gevoelig dus graag zachtjes. Vingeren geen probleem, geniet ze ook volop van, drijfnat poesje als resultaat.
Qua fysiek is ze slank, goede rondingen en alles naturel, opgewekte tepels, vrij gevoelig denk ik?
Pijpen doet ze ook graag, goed, diep en met goed gebruik van haar tong.
Eerste half uurtje, na obligate wasje, vooral bezig gehouden met uitgebreid voorspel, véél zoenen, over en weer oraal afgewisseld met wat pussysliden/over en weer teasend. ❤️‍🔥❤️‍🔥
Laatste kwartiertje toch maar jasje aangedaan en in slechts 2 standjes uiteindelijk in doggy m'n kruit verschoten, hield het echt niet langer en zat al behoorlijk lang op het randje, explosie was heftig en lang aanhouden, helemaal prima dus.

Nieuw toppertje, jammer dat Hasselt niet naast m'n voordeur ligt. :cry:
Mag ik eens informeren naar de prijzen. Want 150 voor een uur, is wel dik ok.
30 of 45 minuten, weet je daar de prijsjes ook voor?

In Antwerpen zijn de prijzen van prive huizen echt niet ok meer. Zowel bij private girls als maison d'amour zijn ze plots echt gaan overdrijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens afgesproken met Nora, deze keer in een spiegelkamer: knappe vrouw, prachtig natuurlijk lichaam, superhygiënisch, vriendelijk en spontaan, vlot, intelligent, grappig, zoent lang en intens, pzc ook top, laat zich graag vingeren en beffen en geniet er ook van, klaargekomen girl on top, nog wat geknuffeld en gepraat (ze vertelt ook veel over haar privéleven en luistert naar jouw verhaal).
 
Recent nog eens bij Nora langs geweest op afspraak. Zo naturel in houding en body... Die is spontaan, dadelijk contact, vriendelijk. De keren dat ik ben geweest... telkens opnieuw moet je vaststellen dat ze zin heeft in de job. Die doet (of ze kan het toch enorm faken dan) die job echt graag. Gaat er voluit voor. Steeds bereid om te luisteren naar de wens van de klant. Altijd een leuke babbel... en ze vindt dat de klant er deugd van mag hebben. Jammer is, en dat ligt aan mij,... eens ze je begint te neuken... dan is het van korte duur... die heeft mij binnen de kortste tijd tot een orgasme, hoe hard ik ook probeer tegen te houden. Hoe die tekeer gaat... En dan na je orgasme ook nog effe blijft doorrijden.... pfff. Voor mij 7 sterren ipv 5.
Eigenlijk jammer dat ik ze via deze weg leer kennen. Dat is iemand die je eigenlijk liever buiten deze relatie zou leren kennen, voor een babbel, etentje, een pint pakken, gewoon als goede vriendin... maar ja... dan moeten we hier de sex met haar missen...
Top top top
 
Inderdaad van Nora ga je geen spijt hebben. Het is een vlaamse, super vriendelijk en altijd goed gezind. Enkel ze is vaak bezet. Ik bel rond 9 uur en dan kies ik iets in de namiddag. Maar ook al gehad dat ze de hele dag geboekt was. Op woensdag werkt ze niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan