WHEM Nora, Salon 261

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike_ah

Vaste klant
124
30/12/21
80
Een lekkere Marokkaanse zo op de foto's te zien, maar ook onbekend en geen review te vinden. Wie heeft ervaring met Nora?
 
Zojuist bij Nora geweest. Het is een hele lieve en leuke meid, heel gezellig en recht voor z'n raap. Ze is erg mooi, en zoals hierboven gemeld lekker stevig, je moet er van houden. Qua seksueel gebied kan ik niet veel zinvols zeggen omdat ik het tot 2 maal toe niet lang uithield haha. Ze kan in ieder geval goed pijpen. Ik ga op zeker binnenkort weer terug.

Doet ze wel aan GFE?

Jep.
 
Zojuist bij Nora geweest. Het is een hele lieve en leuke meid, heel gezellig en recht voor z'n raap. Ze is erg mooi, en zoals hierboven gemeld lekker stevig, je moet er van houden. Qua seksueel gebied kan ik niet veel zinvols zeggen omdat ik het tot 2 maal toe niet lang uithield haha. Ze kan in ieder geval goed pijpen. Ik ga op zeker binnenkort weer terug.



GFE is zoenen, tongzoenen aan elkaar zitten knuffelen etc doet ze dat ook goed?
 
Jep ze raakt je veel aan en je mag bij haar ook alles aanraken, je kan ook lekker met haar knuffelen. Met tongzoenen spraken we elkaars taal niet helemaal maar dit was pas een eerste keer, kan ook aan mij liggen.
 
Toen ik haar voor het laatst zag in maart zei ze dat ze er een maandje tussenuit zou gaan, en daarna was het nog de vraag of ze terug zou komen en zo ja waar. Een paar weken later werd ik wel nog toegevoegd aan haar nieuwe telefoonnummer, maar sindsdien is het stil. Waarschijnlijk is ze dus gestopt en komt nooit meer terug. Beetje jammer want sindsdien heb ik het met niemand zo leuk gehad.
 
Toen ik haar voor het laatst zag in maart zei ze dat ze er een maandje tussenuit zou gaan, en daarna was het nog de vraag of ze terug zou komen en zo ja waar. Een paar weken later werd ik wel nog toegevoegd aan haar nieuwe telefoonnummer, maar sindsdien is het stil. Waarschijnlijk is ze dus gestopt en komt nooit meer terug. Beetje jammer want sindsdien heb ik het met niemand zo leuk gehad.
Kan je haar nog een appje sturen?
 
Dat heb ik iets meer dan een maand geleden nog gedaan maar dat bericht komt niet aan, dus waarschijnlijk heeft ze dat nummer weer opgezegd of die telefoon nooit meer aangezet omdat ze gestopt is. Helaas. 💀
Ze komt zeker weer terug denk ik, wat zijn haar specialiteiten kan ze goed gezicht rijden en dick rijden? Als een beest
 
Ik denk dat ze dit nog steeds doet alleen met haar eigen omgeving
Hoezo denk je dat? Vind t nutteloze reactie en daarmee geef je anderen de hoop dat ze "ergens" werkt terwijl het nergens op gebaseerd is. Begrijp me niet verkeerd, is geen aanval op jou. Mocht ze actief zijn, wat ik zeer betwijfel geef dan een link door in plaats van speculeren.
 
Probeer al aardig lang een waardige vervangster te zoeken voor dit pareltje!! Helaas heb ik nergens meer dat warme gevoel kunnen ervaren of een dvp kunnen vinden die zo goed verzorgd is en REAL GFE bied op haar niveau.
Heeft iemand nog contact weten te leggen met deze prachtvrouw? Hoe gaat het met haar? En weet iemand of ze wel dinner & shopping dates bied ZONDER intiem op een neutrale locatie?
Heb er veel voor over om weer in contact te komen. Priveberichtje svp!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan