WHEM Nova Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een keer er naartoe gereden, een uur ow. Heeft ze me nog een half uur laten wachten op de parkeerplaats
om vervolgens te horen dat er iets tussendoor is gekomen en dat ze het de volgende keer goedmaakt.

ik heb gezegd "kan gebeuren" en ben maar richting huis gegaan. Vervolgens heeft ze me geblokt.
 
Ben een keer er naartoe gereden, een uur ow. Heeft ze me nog een half uur laten wachten op de parkeerplaats
om vervolgens te horen dat er iets tussendoor is gekomen en dat ze het de volgende keer goedmaakt.

ik heb gezegd "kan gebeuren" en ben maar richting huis gegaan. Vervolgens heeft ze me geblokt.
Was inderdaad wat tussen gekomen wat mensenlijk is en ik me schuldig voelde dus het een ander keer goed wou maken. Wel eerlijk zijn met wat je zei hierbij het gesprek.
Je vond dat ik fotos moest sturen en daar voel ik me ongemakkelijk bij die 'kan gebeuren' klopt niet, en ik heb je geblokt toen je paar dagen erna weer appte maar ik daar niet comfortabel meer mee was.
 
Ik spreek alleen mijn ervaring uit.

Heren laat jullie niet tegenhouden door mijn ervaring. Dame was wel aardig in het contact, en ik geloof ook wel dat het er echt iets tussen is gekomen.

Feit blijft wel, een uur heen gereden, half uur laten wachten en een uur teruggereden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan