Reisverslag Nozoki Madonna - Shinjuku Peepshow 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Venser

Newbie
2
17/10/24
4
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://nozoki-madonna.net/top
Totale kosten (in euro)
40
Madonna in Shinjuku, een echte peepshow!

Wat is het:
Een peepshow, je zit in een erg klein hokje met een barkruk en een gordijn achter je. Door een privacy raam kijk je naar de dame die een show geeft van ca 20 min.

Het schema staat online waarbij de meiden een early shift (早番) of late shift (遅番) hebben. Ik had het geluk met Hina (ひな) als danseres en Sayuri (さゆり) als service provider.

Hoe het werkt:

Je loopt de trap af naar beneden, bij de balie zit een oude japnanse man die nauwelijks engels spreekt. Maar met wat gemompel is het vrij duidelijk: betaal 2200 yen entree en lever je mobiel in (zodat er niet gefilmd wordt, je krijgt een garderobe kaartje). Als je pech hebt dan is het drukker (avond) en moet je wachten in een heel klein kamertje met wat anderen. Ik wou graag de early shift hebben dus ik was er rond 14 / 15 uur en werd door Sayuri direct meegenomen. Ze had een lange witte overhemd aan, holdups en een gezichtsmasker. Ze sprak Japans maar geen probleem om te begrijpen dat ik naar een hokje begeleid werd.

De show:
In het erg krappe hokje zit je op een barstoel en was Hina net begonnen met dansen. Je kan haar goed zien, maar zij jou niet. In het hokje kan je alvast jezelf "confortabel" maken. Er zijn tissues en prullebak is beschikbaar... De show zelf was aardig, Hina leek een beetje onervaren (staat ook op haar profiel) maar wel lekker om naar te kijken. Kleine borstjes (A) en lekkere billen. Door een lamp boven het raam weet ze welk hokje bezet is en komt ze ook af en toe vlak voor je raam staan om beter zicht te geven - door een sleuf kan je haar tip geven om langer bij je te staan maar dat vond ik niet nodig. Over de duur van ong 4 nummers gaat ze helemaal naakt en kan je alles goed zien. Voor 2000 yen kan je in de sleuf boven je hoofd haar ondergoed meekrijgen als 'souvenier' ;)

De Service:
Vlak nadat je bent gaan zitten komt de service dame bij je langs om te vragen of ze jou kan helpen ;). Ze mompelt iets japans en het enige wat ik hoorde was "Service". Ze laat een kaart zien in het japans, bij de bovenste tekst staat 2200 yen en de onderste is 4400 yen waar door ik wist dat dit respectievelijk de HJ en BJ (met condoom) was. Ik koos voor de BJ en rekende 4400 yen af. Ze gaat dan weg zodat je van de show kan genieten om alvast in de stemming te komen.
Let op: het wordt verwacht dat je alvast jezelf op gang brengt ik lees op internet dat de servicetijd ong 3 min is. Ze komt dus langs om je te helpen af te maken.

Terwijl Hina aan het dansen was probeerde ik alvast hard te zijn voordat Sayuri langs kwam. Beetje door kleding heen want voelt toch gek om daar volop bezig te zijn. Je kan horen dat ze bij anderen alvast aan de slag gaat door gesprek en gekletter van de prullenbak - de rest hoor je gelukkig niet en moet je maar van je af zetten.

Eenmaal bij mij zet ze de barkruk naar buiten zodat er genoeg ruimte is voor ons twee. Ze wast eerst uitgebereid haar handen met desinfecite, daar neemt ze goed de tijd voor en laat ze ook duidelijk aan me zien. Je klinkt lief in het japans en ik begrijp dat ik haar moet volgen met handen wassen. Ondertussen doet ze haar overhemd uit - topless klein b cupje, met leuke holdups en stringetje en doet ze ook mijn broek omlaag. Met zo'n baby schoonmaak doekje maakt ze eerst Jr. schoon voordat ze op haar knieen gaat en vakkundig het condoom met haar mond om doet. Wat ze doet, is dik in oorde en ze zette mijn hand op haar borst - altijd leuk! Na afloop maakt ze alles weer netjes en gaf ze me een knuffel en "zoen" door haar masker tegen m'n wang. De hele interactie was erg leuk, ze lachte schattig sprak wat woorden japans maar we kwamen er wel uit en ze was erg lief met het afscheid.

Let op: dat je haar mag aanraken is niet standaard. Misschien had ik geluk!

Samenvattend:
Het voelt beetje shady, het is eigenlijk beetje ranzig en het ruikt naar rook maar eerlijk gezegd past dat er bij en maak het "stiekeme" het ook leuk. Je stapt van het drukke touristische Shinjuku in een soort tijdcapsule en komt in oud erotisch Japan terecht.

Engels: Amper
Gaijin (tourist) friendly: Ja
Prijs: 2200 yen entree (~ 13 euro) ca 2200 yen voor een HJ en 4400 yen voor een BJ met condoom
Aanrader: Ja, dit is een leuke ervaring als je iets low-key zoekt. Als je als tourist iets spannends wilt zien maar niet een soapland in wilt duiken dan is dit leuk om te doen. Ik ga zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan