NPO Radio 1 Nieuwsweekend: Sekswerk tijdens de feestdagen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
712
02/08/21
9.542
15
Omschrijving van het fragment:

"...Eenzaamheid wordt in de donkere dagen voor kerst nog net iets zichtbaarder. Daardoor nemen sommige mensen het heft in eigen handen en zoeken gezelschap bij een sekswerker. Over deze rol van sekswerkers gaan we het hebben met Yvette Luhrs..."

Het videofragment staat hier:

1703587053553.png
1703587111933.png
1703587191727.png1703587209958.png
 
Laatst bewerkt:
Sekswerkers betalen belasting. Zonder die belastingplicht zouden zij niet perse meer extra's hoeven aanbieden om te kunnen rondkomen. Levert dat geen stress op? Ik had gehoopt dat Yvette afschaffing of verlaging van belasting had bepleit. Een reden dat mannen naar een sekswerker gaan, is niet altijd alleen seks, maar ook om over problemen te praten. Wat maakt mannen hierin anders dan vrouwen? Verder moet zij zich wel onzeker voelen over wat er met een nieuwe rechts-christelijke regering voor de rechten van sekswerk eventueel gaat veranderen?
 
Er gaat geen ene zak veranderen. Voor de hopelijk snel te vormen rechtse (en hoezo Christelijk?) regering zijn er zoveel problemen om op te pakken.

Sekswerkers zijn qua belangrijkheid echt klein bier wat niemand interesseert.
 
Sexwerk als remedie tegen eenzaamheid tijdens de Kerstdagen lijkt mij wat kort door de bocht genomen. Tenzij je een smak geld wilt neerleggen om een avondvullend programma met een dame te regelen. Gisteren voor de grap even gekeken hoeveel advertenties er online stonden, maar dat waren er niet veel.
Vermoed dat de gemiddelde dame ook gezellig met vrienden en/of vrienden aan tafel zit. Het beste is toch maar te zorgen dat je wat om handen hebt deze dagen.
Gisteren familie en vandaag een wandeling met wat mensen, maar als je dan alleen thuis komt voel je jezelf toch weer even alleen. Dus bijvoorbeeld een uurtje bij een dame gaat dat ook niet veranderen. De oplossing zal ergens anders liggen.
 
Sekswerkers betalen belasting. Zonder die belastingplicht zouden zij niet perse meer extra's hoeven aanbieden om te kunnen rondkomen. Levert dat geen stress op? Ik had gehoopt dat Yvette afschaffing of verlaging van belasting had bepleit. Een reden dat mannen naar een sekswerker gaan, is niet altijd alleen seks, maar ook om over problemen te praten. Wat maakt mannen hierin anders dan vrouwen? Verder moet zij zich wel onzeker voelen over wat er met een nieuwe rechts-christelijke regering voor de rechten van sekswerk eventueel gaat veranderen?
Yvette wil vooral dat ze haar gang kan gaan zonder regels.
 
Probeerde voor tweede kerstdag nog een ander "ontbijt" te regelen, maar helaas niet gelukt. De dames die ik wilde bezoeken hadden hun advertentie offline of reageerden laat of helemaal niet.

Ach, dan maar een "gewoon" kerst ontbijt 😉
 
Een beetje zwart zonder vergunning, KVK en belasting betalen aankloten. Dat wil elke ondernemer wel inderdaad.
Daar moet je allochtoon voor zijn, die weten opvallend goed hoe ze de boel kunnen bedonderen.
Ooit een verhaal gehoord van een rijschoolhouder die zo'n beetje elk halfjaar op de fles ging.
De lesauto bleef wel altijd dezelfde Mercedes.
 
Daar moet je allochtoon voor zijn, die weten opvallend goed hoe ze de boel kunnen bedonderen.
Ooit een verhaal gehoord van een rijschoolhouder die zo'n beetje elk halfjaar op de fles ging.
De lesauto bleef wel altijd dezelfde Mercedes.
Ze was niet voor niets actief voor Bij1. Vind zelf ook wel dat er teveel regels zijn en ik teveel belasting betaal, maar ik snap in elk geval wel dat het een zooi wordt als er helemaal geen regels zijn en je helemaal geen belasting betaalt.

Uiteindelijk zou ik het ook niet fijner wonen vinden als bv. de buurman een shoarmatent aan huis begint, de overbuurman een kapsalon, daarnaast een discotheek, etc.
 
Onze overheid is buitengewoon bedreven in het optuigen van allerlei regels en bijbehorende vergunning. Begrijpelijk en vaak noodzakelijk, maar zelf geven ze niet altijd het goede voorbeeld.
Over kapsalons gesproken; je ziet er aardig wat die knippen voor een spotprijs aanbieden.
Je vraagt je af hoe ze ervan kunnen leven, aangezien het vaak opvallend rustig is in hun zaak..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan