Mijn eerste recensie en al meteen een niet zo goede
Tijdje geleden bij Nuka geweest, na meer dan 10 jaar had ik nog wel eens zin in een DVP. Ik doe dit maar heel sporadisch dus had haar al een paar x proberen te contacteren via WhatsApp maar zonder gehoor, dus een tijdje later nog maar eens proberen.. ja hoor nu lukte het wel.
Met een paar korte berichten een afspraak gemaakt.
Dag van de date en een uur afgesproken, onderweg met de auto stuurde ze me 10min op voorhand of ik 10min later dan de afgesproken tijd kon komen.
Geen probleem hoor maar al direct kruipt er de gedachte in mij dat ze waarschijnlijk nog met een klant bezig is en ze dus maar 10min nodig heeft om haar terug op te frissen? Beetje bandwerk denk ik dan al zegt ze dat ze maar 2 dagen per week 'werkt'. Dus ik kom aan de voordeur, staat ze al leuk te wachten en doet de deur open zonder aan te bellen. Dame opzich ziet er een beetje afgeleefd uit, ik schat ze zeker over de 50 mss zelfs 55, maar bon. Foto's van haar zijn zeker 10 jaar of nog meer oud. Twijfel zelfs of sommige foto's wel van haar zijn.
Naar boven dus.. beetje praten dacht ik en we beginnen eraan. Nee hoor, begint ze direct af te lopen gelijk een gieter over vanalles en nog wat zonder echte inhoud, dit heeft zeker een half uur geduurd tot ik zelf mijn kleren maar heb uitgedaan om het welbesproken wasje te gaan doen. Had mezelf net thuis gedouched dus even aan de wasbak was voldoende.
Ok, bed op.. begint ze terug 10min af te lopen gelijk een gieter terwijl ze een beetje over mijn buik wrijft.
Uiteindelijk neem ik haar hand vast en leg die op mijn al halve blauwe pilletje harde staaf zodat ze eraan zou beginnen, kwestie van haar een beetje stilzwijgend het zwijgen op te leggen want dit ging er toch een beetje over. (Mijn tijd is ook kostbaar).
Bon, pijpen en 69, opzich wel een lekker fisse poes dus daar geen klagen over, werd ook nat dus ze vond het wel lekker (vermoed ik). Heb haar zeker 3x moeten zeggen van het rustigaan te doen, en nee niet omdat ik al bijna klaarkwam maar gewoon omdat ze er gelijk een halve losgelaten wilde aan begon te zuigen en trekken en letterlijk met haar tanden over aan het schuren was. Haar commentaar daarop was 'ja ok maar dan zitten we hier morgen nog'. Hm, ok dan.
Condoom aan, cowgirl. Weer gelijk een halve bezetene beginnen te rijden en daar weer moeten afremmen, en nee niet omdat ik bijna klaarkwam.
Missionaris dan maar, daar kon ik het ritme wat bepalen. Ligt daar fake te kreunen met een droge poes en wil gewoon dat je snel de condoom vol schiet. Nee hoor, ff doggy eerst.
Dus op haar knieën, langs achter. Ook weer fake gekreun en weer commentaar dat ik te traag ben ik ze er niet 'tot morgen' wil zitten.
Mijn goesting begint serieus over te gaan nu.
Condoom eraf, terug pijpen en ja hoor weer gelijk een duracell konijn zuigen en trekken om mij zsm te doen komen. Waarom toch denk ik bij mezelf? Maar bon, uiteindelijk los in hare 55(+?) jarige mond gespoten wat op zich niet verkeerd was.
Opkuisen, aankleden en afrekenen.
190 euro, ik geef 200 maar ze kan geen 10 euro terug geven. Ze keek me aan van geef me die 200 maar, maar ik dacht gij ni hoor se ouw vlaai. Zij dus naar onder om nog ergens 10 euro kleingeld te gaan zoeken. Was terug buiten op juist een uur tijd waarvan ze zeker 40min heeft liggen aflopen.
Bij het buitengaan viel mijne veelzeggende frank waarom het allemaal zo snel moest gaan, er stond namelijk al een nieuwe klant te wachten in zijne auto voor de volgende zaadlozing.
Dus, wat hebben we geleerd vandaag?
Punt 1: 190 euro is gewoon TEVEEL Voor wat ze aanbiedt
Punt 2: puur bandwerk op de dagen dat ze 'werkt'
Punt 3: bezint eer ge begint.
Ik snap wel dat sommige mannen haar geweldig vinden, en dat laat ze zeker ook uitschijnen dat het allemaal volgens haar wet moet gaan, maar als je als man al wat 'gewoon' bent op seksueel vlak geef ik maar één goede raad. Er zijn er veel betere.