Nuru massage in Rotterdam/Den Haag e.o

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit had ik twee keer een nuru massage uitgeprobeerd.
Een maal bij Lina van Dara Thai en één maal bij Som van M.T.T.
Een nuru massage kan opwindend zijn maar absoluut niet bij deze twee dames. Het leek werkelijk nergens op.
Zonde van mijn geld !
 
Een goede nuru is lastiger dan menigeen denkt en er zijn dan ook weinig dames die dit (goed) doen.

Er zijn een aantal zaken waar de massage aan moet voldoen om succes te garanderen:
- een warme niet tochtige kamer, de nuru is nat en je krijgt het al snel koud en dat is killing voor de erotiek
- Nurugel is niet goedkoop en te weinig gebruiken betekent een plakkerig matras; dus gebruik overvloedig en warm
- de dame moet lenig zijn en het liefst niet al te zwaar; een zware homp vlees en een luchtmatras is niet opwindend
- de dame (en ook de klant) moet niet al te bang zijn voor intiem contact, want die lul gaat het poesje zeker wel aanraken door de supergladde gel. "Ongelukjes" zijn niet uitgesloten.
- de extra voorbereiding en de kamer opruimen na de massage wordt vaak in de klanttijd gedaan, niet netjes, maar houdt hier rekening mee

Ik heb een aantal nuru ervaringen, die bij MTT was bij mij ook slecht.
Bij kim rotterdam ooit één van ene Alicia gehad, dit was een massage in een natte ruimte: de dame was er zelf fan van en dat heb ik gemerkt. Helaas heb ik Alicia nooit meer teruggezien...
De beste ervaringen heb ik bij sweetthaimassages in Antwerpen gehad met Didi en Sweety, zeer geile massages en opeenvolgend sex. Deze salon bestaat helaas niet meer...
 
De gastvrouw heeft mij een keertje gezegd dat Moekie van MTT het ook soms doet. Dat lijkt me helemaal een superervaring! Bij MTT leg je er 135 voor neer. Dat is al een behoorlijk bedrag. Als er daarna nog extra bij komt loopt het al snel op. Saitarn R'dam doet het ook maar dan voor minimaal 90 min. en dan kost het 200! Ik wil het daar best een keer proberen maar 200 als startbedrag vind ik echt te dol. Punt is dat ik denk dat maar weinig kerels dat ervoor over hebben. Gevolg is dat die meiden het daar amper zullen doen en dus ook weinig nuru-ervaring zullen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klopt inderdaad dat behalve Som ook Moekie bij M.T.T. aan nuru massages doet.

Een nuru massage van 200 Euro bij Saitarn is belachelijk duur ! Ik heb daar in ieder geval niet voor over !

Zover ik weet geeft Warie de allergoedkoopste nuru massages. De prijzen weet ik niet zo uit mijn hoofd. Mot je effe zelf kijke op hunnie website.
 
Het klopt inderdaad dat behalve Som ook Moekie bij M.T.T. aan nuru massages doet.

Een nuru massage van 200 Euro bij Saitarn is belachelijk duur ! Ik heb daar in ieder geval niet voor over !

Zover ik weet geeft Warie de allergoedkoopste nuru massages. De prijzen weet ik niet zo uit mijn hoofd. Mot je effe zelf kijke op hunnie website.
Geloof 100 euro bij warie
 
Het klopt inderdaad dat behalve Som ook Moekie bij M.T.T. aan nuru massages doet.

Een nuru massage van 200 Euro bij Saitarn is belachelijk duur ! Ik heb daar in ieder geval niet voor over !

Zover ik weet geeft Warie de allergoedkoopste nuru massages. De prijzen weet ik niet zo uit mijn hoofd. Mot je effe zelf kijke op hunnie website.
Doet Karin ze bij MTT ook ?
 
Een goede nuru is lastiger dan menigeen denkt en er zijn dan ook weinig dames die dit (goed) doen.

Er zijn een aantal zaken waar de massage aan moet voldoen om succes te garanderen:
- een warme niet tochtige kamer, de nuru is nat en je krijgt het al snel koud en dat is killing voor de erotiek
- Nurugel is niet goedkoop en te weinig gebruiken betekent een plakkerig matras; dus gebruik overvloedig en warm
- de dame moet lenig zijn en het liefst niet al te zwaar; een zware homp vlees en een luchtmatras is niet opwindend
- de dame (en ook de klant) moet niet al te bang zijn voor intiem contact, want die lul gaat het poesje zeker wel aanraken door de supergladde gel. "Ongelukjes" zijn niet uitgesloten.
- de extra voorbereiding en de kamer opruimen na de massage wordt vaak in de klanttijd gedaan, niet netjes, maar houdt hier rekening mee

Ik heb een aantal nuru ervaringen, die bij MTT was bij mij ook slecht.
Bij kim rotterdam ooit één van ene Alicia gehad, dit was een massage in een natte ruimte: de dame was er zelf fan van en dat heb ik gemerkt. Helaas heb ik Alicia nooit meer teruggezien...
De beste ervaringen heb ik bij sweetthaimassages in Antwerpen gehad met Didi en Sweety, zeer geile massages en opeenvolgend sex. Deze salon bestaat helaas niet meer...
Dus een echte goede is nog steeds moeilijk te vinden behalve virtueel op nurumassage.com ;-)
 
Kan wel lekker zijn , als ze erg gewillig
De eerste keer dat ik bij haar was, was erug geil. Maar ze zinspeelde op extra maar ik had geen extra duku bij me. Maar kan me nog herinneren dat ik haar op een gegeven moment dirigeerde naar doggy houding en dat ik met m'n pik tussen haar bil cheeks ging sliden. Pfff. Ook lekker getongd. Tweede bezoek was waardeloos omdat ik niet voor extra ging. Daarna nooit meer bij haar geweest.
 
De hierboven genoemde prijs van 200€ bij Sainam is voor anderhalf uur en 1 uur is ook 135€. Volgens mij geeft alleen Prink deze. Dat is jammer anders zou ik het er wel eens proberen.
 
Ooit had ik twee keer een nuru massage uitgeprobeerd.
Een maal bij Lina van Dara Thai en één maal bij Som van M.T.T.
Een nuru massage kan opwindend zijn maar absoluut niet bij deze twee dames. Het leek werkelijk nergens op.
Zonde van mijn geld !
in jouw bericht zei je dat de nuru massage nergens op leek. Wat versta jij dan specifiek onder een nuru massage? ik ben onlangs bij Som geweest en vond het geweldig om eerlijk te zijn.
 
De hierboven genoemde prijs van 200€ bij Sainam is voor anderhalf uur en 1 uur is ook 135€. Volgens mij geeft alleen Prink deze. Dat is jammer anders zou ik het er wel eens proberen.
Ik heb die 135 voor één uurtje nergens zien staan, hoor. En als alleen Prink die geeft, mogen ze die hele nuru-massage heel diep in hun gat steken. Ik heb met haar de slechtste ervaring gehad in mijn hele wandelleventje. Dan ga ik wel naar Den haag.
 
Niet dus. Gewone matras met plastic hoes en op de vloer handdoeken om het overschot onder controle te houden.
Zal met wat meer tijd een ervaring delen, maar helaas, het is niet voor niets "goedkoop".
Ja , zou leuk zijn om je ervaring hier terug te lezen. Overigens is het bij MTT ook gewoon een matras met een plastic hoes eromheen.
Waar zijn ze toch gebleven die luchtbedden ? Gaan allemaal lek zeker van die ongeschoren poesjes :rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan