Nuru-massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dezelfde vraag. Als je op redlights kijkt dan biedt iedere dame (nuru of andere) massage aan, maar in praktijK blijkt dat niet zo te zijn. Ik heb eens een bezoek gebracht aan "massage elke" in Genk en daar bleek dat een massage effectief een extra betalende dienst was ??‍♂️
Ik heb verder één keer een nuru massage gehad en die eindigde zelfs met NMC. Dat was bij mas kardi in Berchem. Nu helaas dicht.

Vroeger ooit eens beleeft in Maison Deluxe te Waarloos.
Was met de nuru gel en op zo een opblaasbare matras.

Vroeger kon je keuze maken uit diverse soorten massages met de bepaalde prijzen,

Nu is het concept veranderd, ik vond het onduidelijk van de prijs aanduiding. Ik vond dat ik teveel betaald heb... voor wat het was.:(

De "Queen of Nuru" was de thaise Didi. Zij volgde rond 2010 de opleiding in Nederland en heeft deze massage toen als eerste geintroduceerd in België in haar eigen salon bij Antwerpen. Een paar jaar later werkte ze bij Sansuk in Overijse en heeft haar kennis toen verspreid bij de andere masseuses aldaar. De hoogtejaren van de echte Nuru zijn nu wel gepasseerd maar liefhebbers kunnen deze massage nog altijd vinden bij de populaire May in Sansuk.

Ik kom een beetje overal 😉
Maar meest op de baan in oost en west Vlaanderen
Dan Vlaams Brabant
En af en toe zelf in Limburg,Maastricht.
Zelden in het Antwerpse.
dus suggestie uitbeelden andere provincies ook altijd welkom.
Want blijkt tov iets schaars te zijn.
Plaatsen met de juiste accommodatie voor nuru.

Goedemiddag vrijdag as ben ik in de buurt van Enschede en zoek een Nuru Massage met Nuru gel.
Wie heeft er een adresje voor mij (en eventueel een ervaring) ?
Hoor graag van jullie
Alvast bedantk

Gr

Goedemiddag vrijdag as ben ik in de buurt van Enschede en zoek een Nuru Massage met Nuru gel.
Wie heeft er een adresje voor mij (en eventueel een ervaring) ?
Hoor graag van jullie
Alvast bedantk

Gr
Salon Temptation in Deventer is vanuit Enschede wel te doen. Staat bij mij ook nog op het lijstje

Zijn er adressen waar massages als deze worden gegeven in NH bij voorkeur Amsterdam?

Graag namen en adressen. Dit zou ik graag een keer ervaren.
Deze filmpjes zijn helemaal geweldig. Helaas kan je hier alleen maar over blijven dromen. Deze soort van behandeling ga je hier helaas niet vinden.

Laatst bewerkt:
In Amsterdam niet volgens mij. Som doet dit wel bij Mystique Thai Thai. Ik heb het zelf nooit gedaan dus weet of het er aan toe gaat zoals in het filmpje. Maar ze noemen het wel nuru-massage.

https://www.girlsreview.nl/threads/mystique-thai-thai-den-haag-algemeen.1056/post-788612
Bij deze dame ben al al een keertje langs geweest. De behandeling die zij geeft lijkt totaal niet op de getoonde behandeling in het filmpje. De behandeling op zich zelf is wel lekker te noemen.

Deze filmpjes zijn helemaal geweldig. Helaas kan je hier alleen maar over blijven dromen. Deze soort van behandeling ga je hier helaas niet vinden.
Werkelijk??

Nu... laat die vieze Nuru gel maar achterwege. Maar met warme olie! Heerlijk!
Liefst een sessie van twee uur... met veel teasen... opbouwen... orale pret. En dan lekker lang stevig neuken!

Ja ik sta ook open voor goede adressen met oliemassage. Lijkt mij ook lekkerder dan met de kleverige gel.
Met olie heb ik wel beperkt ervaring. Maar meestal is dat heel beperkt dan.
Ik ben benieuwd of er dames zijn die langdurige body2body oliemassages geven.
Langdurige body-to-body massage... Lekker! En helemaal als het 'interactief' is natuurlijk! Velen gebruiken ook olie op jou pik of haar borsten (eerst lekker masseren!) waarbij je elkaar ook oraal kan verwennen! Lekker man!

Langdurige body-to-body massage... Lekker! En helemaal als het 'interactief' is natuurlijk! Velen gebruiken ook olie op jou pik of haar borsten (eerst lekker masseren!) waarbij je elkaar ook oraal kan verwennen! Lekker man!
Ik ben deze vrouwen alleen nog nooit tegen gekomen die dit ook langdurig doen. Hooguit 5 min. Als je tips hebt hoor ik ze graag.

Jawel hoor, bij Massage Wereld kun je dergelijke olie-, en nurunmassages krijgen. Daar werken verschillende toppers...Alleen het intieme deel ontbreekt (helaas).

Terug
Bovenaan Onderaan