NZC / Bare (Zuid Holland)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat er een link is met de geur van het poesje en of een dame aan NZC doet. Ik wil zeggen dat ook dames die met condoom neuken last kunnen hebben een onfris ruikend kutje. Het overdadig wassen zou de interne huishouding van het vrouwelijk geslachtsorgaan trouwens verstoren.

NZC verhoogt uiteraard wel de kans op SOAs maar dat wisten we natuurlijk al.
 
Mijn stelling is dat het over het algemeen niet aan te raden is om een dvp te beffen.. je weet nooit wat er allemaal voor jou naar binnen is gegaan ?

Dat weet je inderdaad niet. Maar je leest zo vaak dat er in een recensie staat "Ze herkende me nog van de vorige keer en ik werd begroet met een heerlijke warme en natte tongzoen". Yep, en je zag mij 1 minuut eerder niet naar buiten komen nadat ik in haar mond was klaargekomen. Dat warme en natte bevatte nog een hoop sporen van mijn DNA.
Dus ja, beter niet beffen, tongzoenen en ga maar door. Gewoon beter niet naar de hoeren gaan dan? Op de lange duur is een vriendin goedkoper, mits ze zelf werkt.

Greetzzz

Dick Head
 
Dat weet je inderdaad niet. Maar je leest zo vaak dat er in een recensie staat "Ze herkende me nog van de vorige keer en ik werd begroet met een heerlijke warme en natte tongzoen". Yep, en je zag mij 1 minuut eerder niet naar buiten komen nadat ik in haar mond was klaargekomen. Dat warme en natte bevatte nog een hoop sporen van mijn DNA.
Dus ja, beter niet beffen, tongzoenen en ga maar door. Gewoon beter niet naar de hoeren gaan dan? Op de lange duur is een vriendin goedkoper, mits ze zelf werkt.

Greetzzz

Dick Head
Ik kom ook altijd over de tieten klaar 😁
 
Je snapt er niks van of je stop graag je kop in het zand. Natuurlijk moet je het hebben over alle bare aanbiedende dames ook als zij het niet hebben aangevinkt.
Zal ik je wat vertellen? Dat doet de meerderheid!
Vrees meer en meer dat Gefikst gelijk heeft. Pas bij privé ontvangst dame, ging er heerlijk gepassioneerd aan toe. Tot 2x toe bewoog ze met kut erg dicht richting mijn pik, zat toen nog geen condoom om, ik reageerde niet, toen ging het condoom erom. Later besefte ik dat als ik toen ook een move gemaakt had, de date waarschijnlijk zc doorgegaan zou zijn. Dame adverteert niet met zc.

En wat verder terug bij raamdame wilde ik pzc en neuken. Was vooraf wat geappt. Kom aan, leg 100 neer, verwacht wel wat terug, krijg ik antwoord "this is more baby". Dacht dat ik ook neuken zonder wilde. Uit antwoord blijkt dat dus (voor mij) te kunnen. Niet gedaan overigens.

Blijf mezelf maar voorhouden dat deze dames het mss slechts incidenteel aanbieden, maar voelt toch niet goed...
 
Ik ben er ook voor om het gewoon hier te melden,als ik hem er bij een dame bare inschuif,zet ik dat in de recensie.Ook al adverteerd ze er niet mee. Er zijn genoeg collega's die absoluut niet willen daten met een dame die ook bare doet. Dus vind ik het terecht om hun goed in te lichten. Ik heb van diverse dames gehoord dat ze bare er niet bij zetten omdat het klanten afschrikt,en die dus niet op haar reageren. Als het er niet bij staat reageren meer klanten,er zijn er dan ook die tijdens mail/ tel contact vragen of bare mogelijk is.Of tijdens de date. Vandaar.En ik kan mij goed voorstellen als je een bef liefhebber bent,en je de pan aan het uitlikken bent,niet de saus van je voorganger wilt consumeren
 
Laatst bewerkt:
Zulke verhalen ken ik ook uit het verleden. Dames die het wel doen met heren waar ze een klik mee hebben. Adverteren doen ze dan niet maar als ze geil zijn en het moment daar is dan wordt de vraag with or without condom al snel gesteld. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt en uiteraard vriendelijk bedankt.
 
Moet kunnen het is niet veilig maar ik ben ook voorstander van een correcte berichtgeving. Het gebeurt hoewel het eerder zeldzaam is naar mijn mening. Ik zal een dame die bare aanbiedt niet mijden als ze verder een correcte service geeft en er geen onderliggende dwingende reden voor zijn (marginaliteit). Een sexy tophoertje dat ook bare doet voor een duidelijke meerprijs vind ik best geil... een cumdump in geldnood, dat is een no-go voor Aitorekke.
 
mee eens dat bare altijd vermeld moet worden, met name voor de eerder vermelde redenen, sommige mensen willen absoluut niet een bezoekje aan een bare dvp omdat ze geen (extra) soa risico willen of omdat ze graag beffen zonder het zaad van de voorganger te proeven, zoals ik dus 😛 maar ja 100% zekerheid heb je nooit.
In een ideale wereld zou dat misschien lukken, maar net zoals wij vaak niet altijd de waarheid vertellen (aan onze partner, over de werkelijke lengte van onze pik, hoe vaak we het per week doen, etc. ), zo vertellen de DVP's ook genoeg onwaarheden. Over de mogelijkheden, wat allemaal inclusief zou zijn, hun leeftijd en ga zo maar door.
Ook mogen ze niet altijd adverteren met bare seks. In legale clubs en privéhuizen is condoomgebruik sowieso verplicht. Vandaar dat je vaak de extra's op de kamer met de dame zelf moet bespreken.

Maar ga er nou maar absoluut van uit dat behoorlijk veel dames dit extraatje op de menukaart hebben staan voor vaste klanten, dikke betalers etc.
In de raamstraten zijn de Nederlandse dames grotendeels verdrongen door Oostblok meiden, Asiaten, Zuid Amerikanen etc.
En in die categorie doet het merendeel het (stiekem tegen meerprijs) zonder condoom indien de klant dat wenst. En wat doen de Nederlandse dames die hun klanten zien verdwijnen naar die jonge strakke nzc poppetjes... precies.

Het is niet netjes, maar steek je kop niet in het zand.

Greetzzz,

Dick Head
 
Voor wat betreft het Antwerps SKW klopt niet elk woord volgens mij. Het gebeurt maar bij mijn weten blijft dit toch een zeldzame minderheid, althans bij de Roemeense DVP's is dit geen vast gerecht op de menukaart.
 
Ik ben er ook voor om het gewoon hier te melden,als ik hem er bij een dame bare inschuif,zet ik dat in de recensie.Ook al adverteerd ze er niet mee. Er zijn genoeg collega's die absoluut niet willen daten met een dame die ook bare doet. Dus vind ik het terecht om hun goed in te lichten. Ik heb van diverse dames gehoord dat ze bare er niet bij zetten omdat het klanten afschrikt,en die dus niet op haar reageren. Als het er niet bij staat reageren meer klanten,er zijn er dan ook die tijdens mail/ tel contact vragen of bare mogelijk is.Of tijdens de date. Vandaar.En ik kan mij goed voorstellen als je een bef liefhebber bent,en je de pan aan het uitlikken bent,niet de saus van je voorganger wilt consumeren

Na jaren wandelen ben ik van mening dat de meeste dames het onder "de juiste omstandigheden" wel doen. Met goede, vaste klanten bijvoorbeeld.
 
Niet het merendeel.

Maar toch een signifikant deel. Ik denk 15% over de hele lijn.

Dat zijn
- de voor het grote geld
- de arme net geimporteerde
- de gepooide
- de jaren vaste klant
- de wederzijdse klik
- de nympfos
- de junkies
- de ouderen die een competief voordeel zoeken
 
Ik ben er ook voor om het gewoon hier te melden,als ik hem er bij een dame bare inschuif,zet ik dat in de recensie.Ook al adverteerd ze er niet mee. Er zijn genoeg collega's die absoluut niet willen daten met een dame die ook bare doet. Dus vind ik het terecht om hun goed in te lichten. Ik heb van diverse dames gehoord dat ze bare er niet bij zetten omdat het klanten afschrikt,en die dus niet op haar reageren. Als het er niet bij staat reageren meer klanten,er zijn er dan ook die tijdens mail/ tel contact vragen of bare mogelijk is.Of tijdens de date. Vandaar.En ik kan mij goed voorstellen als je een bef liefhebber bent,en je de pan aan het uitlikken bent,niet de saus van je voorganger wilt consumeren
Als je louter date met meiden die maximum 1 man per dag zien hoeft dit geen probleem te vormen.
 
Exacte cijfers zijn er niet. Maar tot nu toe elke privé afspraak die ik heb gemaakt is het me aangeboden ik bezoek al geen dames die het aanbieden.
Ben dus iets terughoudender met privé ontvangst.
 
Niet het merendeel.

Maar toch een signifikant deel. Ik denk 15% over de hele lijn.

Dat zijn
- de voor het grote geld
- de arme net geimporteerde
- de gepooide
- de jaren vaste klant
- de wederzijdse klik
- de nympfos
- de junkies
- de ouderen die een competief voordeel zoeken
Met de redenen ben ik het mee eens. Alleen denk ik dat je dan veel hoger uitkomt dan 15 procent. Daar zitten dan ook de dames bij die het met 1 of 2 goede, vaste klanten wel doen en niet met heren die een keer een half uurtje op de koffie komen.
 
Ik denk dat er toch een tamelijk groot aantal madeliefjes er niet pertinent nee tegen zeggen.
Je zal wel moeten voldoen aan 1 van onderstaande voorwaarden:
- je moet een klant zijn die regelmatig langs komt.
- je moet bereid zijn om heel diep in de buidel te tasten .
 
Dat weet je inderdaad niet. Maar je leest zo vaak dat er in een recensie staat "Ze herkende me nog van de vorige keer en ik werd begroet met een heerlijke warme en natte tongzoen". Yep, en je zag mij 1 minuut eerder niet naar buiten komen nadat ik in haar mond was klaargekomen. Dat warme en natte bevatte nog een hoop sporen van mijn DNA.
Dus ja, beter niet beffen, tongzoenen en ga maar door. Gewoon beter niet naar de hoeren gaan dan? Op de lange duur is een vriendin goedkoper, mits ze zelf werkt.

Greetzzz

Dick Head
Ik ben in verhouding juist goedkoper uit bij dvp , dan een vriendin😊
 
Bare op zijn tijd juiste dame ....juiste klik....juiste moment. Ik doe het meestal met dames die er niet mee adverteren....doen het ook met andere klanten natuurlijk...maar iedereen zijn "geheimpje...dus niet schrijven dan blijft het leuk....
 
Was in Pattaya 4 weken 2019.
Zeker meer dan 20 bloempjes bare gedaan.
1 vroeg,... zonder of met.
Voor de lol zei ik "met".
Moet je ff naar de apotheek zei ze.
Ik zei grapje ,.... Oh gelukkig zei ze :)
Kwam thuis na 2 weken getest,.... alles Ok.
Gezeluuuggghhhh!!!!
Wie weet zien we jou binnenkort in zo'n aflevering van 'DNA onbekend'……
 
Ik kan zeker genieten van nzc. Heerlijk om mijn zaad ook uit een poesje te zien druipen. Maar of het altijd even verstandig is.. Op sommige dates gebeurd het gewoon, de dame adverteert er niet mee maar in the heat of the moment kan het. Dan vind ik het knap lastig om rationeel na te denken en het is gewoon zoveel lekkerder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan