WHEM Oana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vanilla Ice

Newbie
10
15/08/21
33
2
Deze dame heeft me tijdens een via Whatsapp geregelde afspraak op straat laten staan. Heb haar nog proberen te bereiken via WhatsApp en telefoon maar geen reactie. In de dagen daarna heb ik haar nog de kans gegeven mij uit te leggen waarom ze me niet heeft ontvangen. Ze heeft echter blijkbaar niet het fatsoen om te reageren. Wees dus gewaarschuwd. Had dezelfde recensie op kinky.nl willen plaatsen maar die zijn blijkbaar te kinderachtig om deze te accepteren.
 
Ik ben de laatste 3 maanden 5 keer bij haar geweest. Geen reviews geschreven. Nooit problemen, ze gaf de eerste keer het adres van een bakker, ze woont aan de overkant en kan je dan ongemerkt beoordelen. Als goedgekeurd krijg je het echte adres. Ik denk dat je niet goedgekeurd bent.
 
Toch blijft dat niet de manier om met evt klanten om te gaan.
Ze laten komen, observeren en dan binnen laten of niet meer reageren.
Zeggen dat je niet haar type bent volstaat dan wel, maar niet meer reageren is rot-gedrag.
 
Het beste is het om jezelf te oefenen in "schouderophalen" -- zoiets gewoon aanvaarden als iets dat er soms bij hoort.

Ze kent je niet dus je hoeft het ook niet op te vatten als een oordeel over wie of wat je bent. Gewoon doorgaan met je dag zonder er nog een woord aan vuil te maken in app of forum.

Wanneer ze er meer tijd aan zou besteden, jou schrijven dat je niet haar type bent, of dat ze vreest met een overheidsdienaar van doen te hebben of de broer van de huiseigenaar, dan kán dat tot meer tijdrovend geheen-en-weer aan berichten leiden en tot ontevredenheid en boosheid. Een enkele keer kan de dame er door alle goede bedoelingen een stalker aan overhouden. Dan weet ze voortaan wel beter dan er een discussie over te starten.
 
De logica van een vrouw is vaak ver te zoeken en bij een Oost-Europese vrouw is die al helemaal niet aanwezig. Impulsieve, emotionele handelingen zijn standaard. Dus... ga je niet opwinden. Deze vrouw had overigens, vroeger, wel goede recensies maar daar heb je nu niets aan. Waar je wel wat aan hebt is dat zij jou heeft afgewezen waardoor jij 150 piek op zak hebt :).
 
Het beste is het om jezelf te oefenen in "schouderophalen" -- zoiets gewoon aanvaarden als iets dat er soms bij hoort.

Ze kent je niet dus je hoeft het ook niet op te vatten als een oordeel over wie of wat je bent. Gewoon doorgaan met je dag zonder er nog een woord aan vuil te maken in app of forum.

Wanneer ze er meer tijd aan zou besteden, jou schrijven dat je niet haar type bent, of dat ze vreest met een overheidsdienaar van doen te hebben of de broer van de huiseigenaar, dan kán dat tot meer tijdrovend geheen-en-weer aan berichten leiden en tot ontevredenheid en boosheid. Een enkele keer kan de dame er door alle goede bedoelingen een stalker aan overhouden. Dan weet ze voortaan wel beter dan er een discussie over te starten.
Oh, ik vind het hier op het forum melden juist wel altijd goed.
Als iemand niet de moeite neemt om meer iets van zich te laten horen.
3 van die negatieve posts en iemand is al snel 20-40% broodwinning kwijt. Dus: prima!👌
 
Oh, ik vind het hier op het forum melden juist wel altijd goed.
Als iemand niet de moeite neemt om meer iets van zich te laten horen.
3 van die negatieve posts en iemand is al snel 20-40% broodwinning kwijt. Dus: prima!👌
Probeer je eens de positie van de vrouw voor te stellen.

Stel ze heeft 40 bezoekers per week, dus ruim 160 in een maand.

Ik noem maar wat.

Drie heeft ze er geweigerd:

1) was een klein mannetje, deed haar denken aan het gemene kleine kereltje dat eens zo hard in d'r tepels kneep dat ze er weken later nog last van had. Geweigerd want ze wil dat echt nooit meer.

2) liep in wat sjofele kleren, zou er dus eventueel een kunnen zijn die niet heel schoon is op zichzelf en dan krijg je die dakloze-kringloopwinkel geur urenlang niet uit je neusgaten.

3) een knappe relatief jonge atletische man, kort haar, aantrekkelijk maar zo iemand kan vrouwen zat krijgen dus is misschien bij de politie en moet helaas ook geblokt, wat ze met spijt in haar hart doet want het is wel de leukste van de dag.

Dan heb je dus 3 weigeringen op de 160, dat is 1,25%

En daarvoor moet ze van jou 20-40% broodwinning missen?

Jij was natuurlijk #3, veels te knap! En toch boos en verongelijkt ;-)
 
Wat een flauwekul allemaal. Je kunt ook vooraf videobellen. Er zijn genoeg alternatieven om je klant te informeren en niets zeggen/appen/blocken is gewoon asociaal.

Stel dat iemand een keer in de maand wandelt. Vooraf zijn huiswerk heeft gedaan, zich enorm verheugt op de afspraak en een uur heeft afgereisd voor zijn bezoek. Dan laat de dame niets meer horen op moment supreme en dan moeten we maar onze schouders ophalen?

Zal zij leuk vinden als ik voor d'r deur sta en zeg 'laat maar gaan'. Is ze zelf ook een halfuur - uur kwijt, ben benieuwd of zij of sekswerkers in het algemeen dan hun schouders ophalen. Alsof alleen hun tijd kostbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Probeer je eens de positie van de vrouw voor te stellen.

Stel ze heeft 40 bezoekers per week, dus ruim 160 in een maand.

Ik noem maar wat.

Drie heeft ze er geweigerd:

1) was een klein mannetje, deed haar denken aan het gemene kleine kereltje dat eens zo hard in d'r tepels kneep dat ze er weken later nog last van had. Geweigerd want ze wil dat echt nooit meer.

2) liep in wat sjofele kleren, zou er dus eventueel een kunnen zijn die niet heel schoon is op zichzelf en dan krijg je die dakloze-kringloopwinkel geur urenlang niet uit je neusgaten.

3) een knappe relatief jonge atletische man, kort haar, aantrekkelijk maar zo iemand kan vrouwen zat krijgen dus is misschien bij de politie en moet helaas ook geblokt, wat ze met spijt in haar hart doet want het is wel de leukste van de dag.

Dan heb je dus 3 weigeringen op de 160, dat is 1,25%

En daarvoor moet ze van jou 20-40% broodwinning missen?

Jij was natuurlijk #3, veels te knap! En toch boos en verongelijkt ;-)
Ze kan gewoon via de chat zeggen dat het haar geen goed idee lijkt.

Als hij dan replied met 'vieze vuile...'kan ze denken, zie je wel, als hij teleurgesteld reageert en er een kom op, ik ben hier nu, ahhh....twist aan geeft (wat politie dacht ik niet mag doen) kan ze hem alsnog binnen hengelen, als zijn looks er echt geen optie van maken, kan ze iets liefs zeggen en evt een smoesje bedenken, maar niks zeggen als iemand naar je toe gereist is, is gewoon bot en getuigt niet van respect voor je clientèle.
Dit geldt overigens voor alle dames.
 
Laatst bewerkt:
Deze dame heeft me tijdens een via Whatsapp geregelde afspraak op straat laten staan. Heb haar nog proberen te bereiken via WhatsApp en telefoon maar geen reactie. In de dagen daarna heb ik haar nog de kans gegeven mij uit te leggen waarom ze me niet heeft ontvangen. Ze heeft echter blijkbaar niet het fatsoen om te reageren. Wees dus gewaarschuwd. Had dezelfde recensie op kinky.nl willen plaatsen maar die zijn blijkbaar te kinderachtig om deze te accepteren.
Ik had het "geluk" dat ik uiteindelijk wel bij har terecht kon, maar ej.. Ze zag er niet uit. Dus gelijk weg gegaan..
 
Ja dat is zij
Wat een gedoe zeg
Ik wandel al 30 jaar ik weet niet hoe vaak, honderden keren en ben al die jaren twee keer voor niets geweest.
En weet je wat nu het stomme is? Twee keer bij dezelfde dame.
De eerste keer was ze in slaap gevallen. Vroeg in de avond was dat hoor.
Ze wilde het goed maken dus de week later weer een afspraak gemaakt. Weer geen reactie toen ik voor haar flat stond. Ik wist nog steeds het huisnummer niet.
Een klant voor mij bleef 2 uur langer dus ik kon stikken
 
Ik maakte een keer mee, toen ik met mijn telefoon in de hand zoekend door de straat liep, ik een berichtje kreeg met het huis nummer en de tekst, je loopt de verkeerde kant op....
Dat de dames eerst even kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben is logisch.
Als de date daarna gecanceld wordt is het wel netjes omdat te melden maar wie weet heeft ze wel vaker negatieve reacties gehad, van mannen die niet met een afwijzing om kunnen gaan, en heeft ze daar geen zin meer in.
 
Deze dame heeft me tijdens een via Whatsapp geregelde afspraak op straat laten staan. Heb haar nog proberen te bereiken via WhatsApp en telefoon maar geen reactie. In de dagen daarna heb ik haar nog de kans gegeven mij uit te leggen waarom ze me niet heeft ontvangen. Ze heeft echter blijkbaar niet het fatsoen om te reageren. Wees dus gewaarschuwd. Had dezelfde recensie op kinky.nl willen plaatsen maar die zijn blijkbaar te kinderachtig om deze te accepteren.
Ik heb precies dit meegemaakt, op 13 april meen ik, en ik ook ik heb later (volgende dag) gevraagd waarom, waarom en waarom? Ik kon het me niet voorstellen vanwege goede recensies, maar zoals veel vaker het geval is, accepteert Kinky een negatieve reactie niet blijkbaar (heb ik ook al 3x meegemaakt, lekker Kinky!!!!) en zo ontstaat er misschien een onjuist en te mooi beeld van dames, zo ook in dezen blijkt. Uiteindelijk, na lange tijd, zei ze dat ze bang was om mij voor het eerst om 0.00 uur te ontvangen en dat ze het goed wilde maken, want ze kreeg wel door dat ik echt baalde van deze actie, ik ben er niet meer geweest en doe ik denk ik ook niet meer, ze is nu ook weg volgens mij
 
Bij kinky plaatsen ze alleen reviews van echte bezoeken dus geen reviews van 'ze reageerde niet meer'
Als je invloed op Kinky kan hebben, mag je ze meedelen dat het eerlijker is dat ze die reacties wel plaatsen. Kinky is niet eerlijk hiermee en plaatst wel meer niet, ook als het bericht verder voldoet, kinky gaat hier fout mee om is mijn mening
 
Geen slechte ervaring. Ze kijkt gewoon wie er staat en als het bevalt kun je naar boven. Beetje goed kleden en verzorgd over komen. Ik ben 63 dus ouderdom is geen probleem voor haar. Fijn uurtje gehad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan