Algemeen Oberhausen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom al jaren in Duisburg, nu sinds de betaalde entree wel minder geregeld, maar nog nooit door de Polizei gecontroleerd, laat staan met de auto aan de kant gezet.
Is logisch als je met het ov komt.
Iedere keer zijn mijn maat en ik aan de beurt zijn als we daar vertrekken en we zijn niet de enige blijkbaar na observatie.
Ze staan steevast te posten onder de brug bij die reclameborden.
Laatst liep ik de stad in en hield het ff in de gaten. Iedere keer als er een geel kenteken de autobahn op wilde rijden gingen ze er achter aan met hun zwaailichten aan. Het moet dus wel zo zijn dat het andere hier ook wel eens is overkomen.
Zoals caco47 schreef, in Duisburg is het gewoon niet meer relaxt wandelen.
 
Laatst bewerkt:
In al die jaren nooit gecontroleerd. Wel regelmatig politie aanwezig bij de brug, dat klopt. Zorg wel voor een milieusticker op de voorruit van je auto.
NB. Dit gaat over Duisburg niet over Oberhausen!
 
@Pussyficker
Hoezo OV, heb het in mijn post toch duidelijk over "auto".

Ik zie de Polizei wel eens rijden en of controleren, echter hoef ik zoals eerder gezegd nooit aan de kant met de auto.

Inderdaad heb het over Duisburg. Zaterdag avond maar weer bezoekje aan spenderen.
Mogelijk rijd ik dan nog wel even bij de Flashof Straße voorbij, echter dat is in mijn ogen aan de te kleine kant om wat langer rond te kijken. ....
 
Is logisch als je met het ov komt.
Iedere keer zijn mijn maat en ik aan de beurt zijn als we daar vertrekken en we zijn niet de enige blijkbaar na observatie.
Ze staan steevast te posten onder de brug bij die reclameborden.
Laatst liep ik de stad in en hield het ff in de gaten. Iedere keer als er een geel kenteken de autobahn op wilde rijden gingen ze er achter aan met hun zwaailichten aan. Het moet dus wel zo zijn dat het andere hier ook wel eens is overkomen.
Zoals caco47 schreef, in Duisburg is het gewoon niet meer relaxt wandelen.
Ik ben met de auto, maar ik heb nergens last van gehad.

Handvol keren daar geweest en de enige keer dat ik Polizei zag, was toen er schijnbaar een biker was omvergereden vlak voor de oprit aan de brug.

Waarmee ik niet wil zeggen dat wat jij zegt niet zou kloppen, voor alle duidelijkheid ;-)
 
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof best dat jullie nog nooit zijn aangehouden.
Misschien heeft het ook wel te maken met het soort auto waarin je rijdt.
Iemand in een oude 5de hands bak met dikke roestgaten erin wordt doorgaans niet aangehouden. Daar valt voor de politie toch niets te halen. Van een kale kip kan je niet plukken namelijk. Ook worden doorgaans mannen in een gezinsbak zoals een Ford Focus wagon met kinderzitjes niet staande gehouden.
Algemeen bekend is dat er op de Vulkan veel Nederlanders rond lopen die er drugs verhandelen. Dan valt iemand in een peperdure auto al snel op en is interessant voor de politie.
Ik zelf rijd in een bijna nieuwe BMW 4 serie. Mijn maat in een 3 jaar oude Mercedes E klasse. Misschien dan toch maar eens kijken voor een oud autootje erbij om daarmee naar Duisburg te rijden. Misschien zijn we dan eindelijk af van die vervelende politiecontroles.
Van de laatste 5 keer dat ik er was ben ik 4 keer staande gehouden. Mijn maat 3 van de 5 keer dat hij er was. En wij waren niet de enigen. Voor en achter ons stonden op dat moment nog 3/4 Nederlanders die waren aangehouden. Ze gaan echt je hele auto doorzoeken en ze noteren al je gegevens. En daar ze daarvoor van die plastic handschoentjes aantrekken is het wel duidelijk waarna ze op zoek zijn, namelijk drugs.
Mijn maat is ondertussen al op zoek naar alternatieve parkeerplaatsen elders in Duisburg dichtbij de autobahn. Plan is om van daar uit te voet of met het ov de Vulkan te bereiken.
 
Ik wens ze veel succes als ze mijn auto willen doorzoeken :p
Nee, maar goed: het gevoel en het oponthoud zijn natuurlijk vervelend, zit niemand op te wachten, al die "aandacht". Zeker in die buurt.
 
Ik ben in 20 jaar tijd maar één keer gecontroleerd, dat was ook bij een algehele controle waarbij iedereen gecontroleerd werd. Ik spreek echter heel goed de Duitse taal, had niet eens de auto papieren bij omdat ik toevallig in de auto van mijn vrouw reed. Toen ik dat in fatsoenlijk Duits kon uitleggen zei de politie meteen dat ik door kon rijden.
 
Is hier nog wat te doen in deze straat! Vroeger zaten hier veel dames met een grote boezem! Iemand onlangs nog wat gezien daar? Liefste vanaf een G cup! Of mischien weet iemand ergens anders een dame met mega tieten!
 
Dame met megatieten die eerst in Oberhausen werkte? Die Joyce die ontvangt in Gelsenkirchen. Is een negeres. Advertentie is offline maar die ontvangt wel. Dm voor telefoonnummer
Heb je haar bezocht? Een ervaringsbericht zou top zijn. Ik heb een tijdje geleden een wie heeft ervaring met Joyce topic gestart.
 
Laatst bewerkt:
Recensie zou goed zijn! Dan weten we meer!
 
Bios? Ik heb daar nog nooit een bios gezien. Verklaar je nader.

Duisburg is voor mij ook een no go geworden.
Overal moet je geld betalen om een laufhaus te betreden en het aanbod is er zeer slecht en je betaalt daar de hoofdprijs. Voor onder 50 euro geraak je nergens meer binnen daar.
En als je Duisburg verlaat wordt je steevast tegen gehouden door de Duitse politie die je papieren wil controleren en je kofferbak overhoop haalt. Ze hebben het daar niet zo op Nederlandse wandelaars volgens mij.
Daarom ben ik nu ook op zoek naar alternatieven. Misschien Oberhausen of Bochum. In het verleden wandelde je daar al veel relaxter en anoniemer als in Duisburg. En wat ik er over lees zijn de prijzen daar nog steeds betaalbaar.
Bij de parkeerplaats is een bios
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan