Recensie Odette - Elite Girls Agency 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ksteek mijne Piet nog liever tussen de deur. Geen Odette voor mij. Pzc wou ze niet en voor de rest lag ze er gewoon zoals een zeester
Heb er tijdens Corona eens mee afgesproken. Ik geloof dat ze vanuit Luik moet komen. Was wel netjes op tijd. Mooi meisej, A cup, pronte stijve tepeltjes... Tot daar het goede nieuws. Geen initiatief. Lag er...te liggen... Alles behalve een GFE. Voor looks (zeker als je op dat type valt van skinny en kleine borstjes) krijgt ze 9 maar al de rest ondermaats...
 
Ksteek mijne Piet nog liever tussen de deur. Geen Odette voor mij. Pzc wou ze niet en voor de rest lag ze er gewoon zoals een zeester
Vergelijkbare ervaring gehad. Echt een mooie petite girl die er (als je houdt van dat type) heel lekker uitziet. Neemt heel weinig initiatief... Bureau was weel heel correct. Netjes communiceren en netjes op tijd.
 
Heb die jaren geleden ook eens geboekt.... big mistake. niks mag, verschrikkelijke service en zeer boertig mens. Die comments dat ze hier zelf plaatste is ook allemaal dikke zever. Het agency daarentegen heb ik wel goeie ervaring mee, maar deze boerin is mijden als de pest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan