Recensie oi janphen thai massage mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
345
15/08/21
308
23
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.janphenthaimassage.com/
Totale kosten (in euro)
100
Deze salon nog eens geprobeerd sins zeer lange tijd,had fotos op de side zien staan en wilde eigenlijk Joy wel eens proberen,Helaas 2 dames aanwezig Bee en Oi hmm van bijde dames geen fotos,dus op de gok daarna toe, Nog steeds oud gebouw aan drukke baan parkeren geen probleem,open gedaan door Oi werd ook geen 2de dame voor gesteld dus weinig keuze,op eerste gezicht okay niet de jongste maar was niet dik of onverzorgt dus de gok maar gewaagt ,ook hier het nieuwe tarief van 100E voor uurtje, eerst douche daarna op bed ,deed haar slipje niet uit tijdens de rug massage gebruikte veel olie of toch zoiets wat er op leek,want of ik had een droge huid of de olie was gemengt met water 😅 want zeker 20x werdt de achterkant ingesmeerd ,massage was okay beetje spelen met de ballen en na verloop omdraaien ,wat olie op mijn pik en trekken werdt netjes gevraagt of ik nog extra wilde heb er voor bedankt,kwam naast me liggen en de laatste druppel er uit getrokken, al bij al okay,niks special voor mij, geen herhalings factor te ver en dame wat aan de oude kant,word steeds moeilijker om nog jonge thaise tevinden in het antwerpse, brussel zouden er best wel wat actief zijn maar is voor mij te ver
 
Ook in Brussel weet ik ze niet te vinden, misschien ver uit de stad?
Om te beginnen, wat is jong? Minder dan 30? (echte leeftijd, niet de geadverteerde leeftijd). Die zijn bijna nergens nog te vinden...

In Brussel vind je sowieso nauwelijks Thaise dames, ik ken er maar 2 en die zijn zeker ouder dan 30 (echte leeftijd):


Is niet echt slecht, maar veel te duur (140 €/uur voor massage + handjob)

en deze, die ik verder niet ken, maar volgens haar profiel 33 is, dus vermoedelijk toch een stuk ouder:


In de ruime omgeving van Brussel (Zaventem, Steenokkerzeel, Overijse, Vilvoorde, Asse,...) zijn er wel heel wat Thaise salons te vinden, die ook op dit forum beschreven staan. De dames die ik daar de laatste tijd ontmoet heb leken mij doorgaans toch eerder tussen de 35 tot 50+

De enige die ik toevallig in de vlucht gezien heb en die me minder dan 30 leek is deze Alice:



Deze zou een volledig omgebouwde LB zijn, maar wel goed gedaan naar verluidt, dus who cares ;)
 
Deze zou een volledig omgebouwde LB zijn, maar wel goed gedaan naar verluidt, dus who cares ;)
Many do...

Omgebouwd of niet, voor mijn gevoel blijft dat ne vent.
Dat heeft niks te maken met intolerantie of niet snappen van transen enz...
'k Zou altijd het gevoel hebben met ne vent in de kamer te zitten, laat staan 'iets te doen'...
De salons en desbetreffende 'dames' zouden hier eerlijk over moeten zijn en het duidelijk vermelden.
 
Many do...

Omgebouwd of niet, voor mijn gevoel blijft dat ne vent.
Dat heeft niks te maken met intolerantie of niet snappen van transen enz...
'k Zou altijd het gevoel hebben met ne vent in de kamer te zitten, laat staan 'iets te doen'...
De salons en desbetreffende 'dames' zouden hier eerlijk over moeten zijn en het duidelijk vermelden.
Ik begrijp je hoor, ik heb ook helemaal niets tegen transgenders, ladyboys, shemales enz. Maar seksueel voel ik me er niet toe aangetrokken.

Anderzijds, als een ladyboy volledig is omgebouwd, wil dat toch ook zeggen dat ze nu 100% vrouw is, dus vraag ik me af of het wel moet vermeld worden. Eerlijkheid over leeftijden, wat de dames wel én niet doen enz. lijkt me dan belangrijker.

Zelf heb ik ooit, zonder het toen te weten, een volledig omgebouwde LB geneukt (niet deze Alice). Ik heb die "ombouw" pas achteraf vernomen. Tijdens de date heb ik niets gemerkt. Had ik het op voorhand geweten, dan had ik op basis van alleen die wetenschap de afspraak nooit vastgelegd.

In Duitsland ben ik ooit boos een salon buitengestapt. Wat op het eerste gezcht een mooie jongedame leek te zijn, bleek eenmaal uitgekleed een ladyboy "in transitie" te zijn... Ze was zogezegd een meisje, want ze had borsten, ze was gecastreerd, haar balzak was verwijderd en ze had maar een hele kleine penis (inderdaad niet veel groter dan een scampi). Dat zag ik écht niet zitten en vond ik een groot bedrog, dus mijn geld teruggevraagd en gekregen en vervolgens naar andere oorden getrokken.
 
'k Heb vroeger ook wel eens prijs gehad en voor de goede orde de date/massage voortgezet zonder er teveel aan te denken, maar nar meer dan 20 jaar blijft dat toch nog nazinderen.
Had ik het op voorhand geweten had ik het nooit gedaan en nu zou'k het nog steeds niet doen.

Op 't werk zitten er 'verre' collega's, waar ik beroepshalve met kleine regelmaat contact mee heb, die ik van het ene geslacht naar het andere (beide richtingen) heb zien gaan.
Totaal niks mis mee, maar het blijven ergens wel 'vreemde vogels' waar ik van nature nooit op zou vallen.
Ook als je ze dus in hun oorspronkelijk lichaam hebt gekend en ze volledig aanvaardt voor wie ze nu zijn,
het beeld blijft hangen.

Het heeft dus wel degelijk zin.
Voor de ene niet, voor de andere wel.

Maar... genoeg off topic, want daar gaat het hier uiteindelijk allemaal niet om.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan