- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.janphenthaimassage.com/
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze salon nog eens geprobeerd sins zeer lange tijd,had fotos op de side zien staan en wilde eigenlijk Joy wel eens proberen,Helaas 2 dames aanwezig Bee en Oi hmm van bijde dames geen fotos,dus op de gok daarna toe, Nog steeds oud gebouw aan drukke baan parkeren geen probleem,open gedaan door Oi werd ook geen 2de dame voor gesteld dus weinig keuze,op eerste gezicht okay niet de jongste maar was niet dik of onverzorgt dus de gok maar gewaagt ,ook hier het nieuwe tarief van 100E voor uurtje, eerst douche daarna op bed ,deed haar slipje niet uit tijdens de rug massage gebruikte veel olie of toch zoiets wat er op leek,want of ik had een droge huid of de olie was gemengt met water
want zeker 20x werdt de achterkant ingesmeerd ,massage was okay beetje spelen met de ballen en na verloop omdraaien ,wat olie op mijn pik en trekken werdt netjes gevraagt of ik nog extra wilde heb er voor bedankt,kwam naast me liggen en de laatste druppel er uit getrokken, al bij al okay,niks special voor mij, geen herhalings factor te ver en dame wat aan de oude kant,word steeds moeilijker om nog jonge thaise tevinden in het antwerpse, brussel zouden er best wel wat actief zijn maar is voor mij te ver